{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan får man drømme fyren ?
  • #1   8. jun 2014 Mit bedste råd er: Hver dig selv! dig selv, dig selv, dig selv! Smil og ha det sjovt smiley Har godt med selvtillid, så kommer fyrene helt af sig selv smiley

• #3   8. jun 2014 hvis han kun vil være venner med fordele, er der ingen grund til at bruge så meget mere energi på ham, når du er interesseret i et fast forhold, hvilket jeg har indtryk af.

• #4   8. jun 2014 Bestil ham i et Thailandsk katalog. smiley

• #5   8. jun 2014 Tja, vil gerne hjælpe, men det er lidt svært uden at kende historiens så hvis du føler for det må du gerne skrive til mig.
    Ellers: Vær dig selv, hvis han ikke falder for det, skal du ikke have ham. smiley

• #6   8. jun 2014 Hvis han kun vil være venner med fordele - og du er sikker på, at han ikke vil mere - så er det måske ikke drømmefyren alligevel. For selvom han måske for én er drømmefyren, så må man lige spørge sig selv om ens drømmefyr er én, der kun vil være bollevenner og ikke kærester?

• #11   8. jun 2014 Han er ikke interesseret i dig.. Han vil bare have sex med dig og kun sex.. Og det er fordi han også gerne vil have sex med andre piger og ikke være bundet til dig. Det er jo okay at han vil det, i det mindste er han da ærlig, men det gør det ikke nemmere.

Ham skal du ikke spilde tid på, for det kommer kun til at gøre ondt på dig, hvis du prøver at holde fast i ham. Jeg har selv været der og jeg har trøstet SÅ mange veninder der også har været der.

Glem alt om ham, tag det roligt og lad være med at lede efter fyrene.. Han skal nok komme når du holder op med at søge efter ham. Totalt kliche, men det passer altså..

• #12   8. jun 2014 Venner med fordele holder ikke smiley
    Kom du bare ud og find en anden fyr, ham her er ikke "the one", når det er det eneste han vil.

• #13   8. jun 2014 Jeg har allerede følelser for ham, og vi har kendt hinanden i et års tid.
    ALLE piger der har mødt ham er faldet for ham.
    Så sød og charmerende, men han ved hvad han vil ha..
    Han vil havde sin eks tilbage, hun vil ikke havde ham. Og nu er han i dyb sorg.
    Så tænker jeg jo bare, så tag dog mig i stedet for helvede !

• #14   8. jun 2014 Nej, det skal du ikke tænke, for hvis han er forelsket i sin ex, vil han sammenligne dig og hende og det kan du ikke leve op til, pga. hans følelser for hende og ikke for dig.

• #15   8. jun 2014 Men tænker lidt, hvorfor jeg ikke bare kan blive en forbedret version agtig,
    Hun var ikke noget at håbe hurra for. De slåssede osv. ikke et godt forhold, sådan ville jeg aldrig være da jeg som menneske er så rolig.
    Han er bare så sød og kærlig.. øv..
    Jeg kan ikke blive så sur på folk jeg holder af / venner / familie at jeg slår dem..
    men det kunne de to. Han slog kun sin eks fordi kun startede med at gi ham en flad så fik hun en lammer.. men jeg ville jo aldrig slå..

• #16   8. jun 2014 Jeg kan godt se, hvordan du tænker. Men jeg tror bare ALDRIG at det nogensinde kunne blive til en sundt forhold, hvis han kun gik ind til det for en trøst - ville du have det godt med at vide, at han kun gjorde det for 1) at komme over sin eks eller 2) bare for at have én eller anden, eller 3) bilde sig ind at du er en erstatning for hans eks. Ville du have det godt med at vide, at du i bund og grund bare blev udnyttet? Det du gerne vil er at han har følelser for dig, og det han gerne have er trøst for sin eks - og det tolker du sikkert som om han kan lide dig på en måde, som han nok i virkeligheden desværre ikke kan, og kun går med til fordi han ikke kan glemme sin eks.

• #17   8. jun 2014 Hvordan kan en voldelig person være ens drømmefyr?

Aldrig om jeg ville være sammen med en, som før har lagt hånd på en anden, det er fuldstændig utilgiveligt, uanset årsagen.

Kom du videre, kan være det vækker hans interesse, når du ikke længere viser interesse for ham, kan være han ikke gør. Men forsøg du at komme videre og find en anden drømmefyr - der findes mange af dem.

• #18   8. jun 2014 I starten ville det sikkert være fedt, for hey, nu har du ham endelig! Men har du egentlig det? Han ville jo formentlig overhovedet ikke værdsætte dig som du tror, og når du så finder ud af, at du egentlig gerne vil have, at han også er en kæreste for dig, så er det bare for sent, for han tog dig kun som trøst og intet andet.

• #19   8. jun 2014 Tjah
    Jeg var også vild med en fyr, der ikke var interesseret.

Det var først da jeg lå med hans pik i munden og han fablede om hvor vild med min veninde, han var, at det VIRKELIG gik op for mig. Jeg var bare en erstatning.

Lidt over et halvt år efter fik jeg min nuværende kæreste.
    Han er sød, han elsker mig for den jeg er, og jeg er ikke og har aldrig været en erstatning for en anden pige.
    Vi har været sammen 2½ år nu, flytter sammen til sommer..

Så jeg synes også bare du skal holde dig langt væk medmindre du har lyst til at det skal gøre rigtig, rigtig ondt indeni.

Jeg var forøvrigt på din alder på det tidspunkt.

• #21   9. jun 2014 Tak for alle jeres råd.
    Han ville aldrig slå mig !
    Det skal lige siges at hans eks slog først ALLE gangene, og vores forhold er på ingen måde voldeligt.

• #22   9. jun 2014 Da jeg var 14 år blev jeg vildt forelsket i en fyr. Han var en Don Juan og til trods for dette, var jeg helt skudt. Jeg vidste godt at jeg ikke ville være den eneste men det var jeg fuldstændig ligeglad med da jeg ville have det jeg kunne få. Ja så håbløs forelsket var jeg. Han kom på nattebesøg et par gange om mdr. og jeg vidste instinktivt da jeg gik i seng at han ville komme den nat.. En dag fik jeg nok og gjorde det slut/stoppede det pga. flere årsager. Jeg så ham ikke på flere år. En dag mødte jeg ham i byen og han kom og prøvede at spille op til dans igen. Heldigvis var jeg blevet MEGET klogere og følelserne var væk så jeg bad ham tage til Bloksbjerg. smiley Den unge kærlighed gør os til nogle fjols nogle gange smiley Men det er også en del af det at være ung. Jeg fortryder ikke det jeg gjorde da jeg fulgte mine følelser og var klar over hvordan landet lå. Havde jeg været blåøjede som nogle af hans andre piger havde mit hjerte været knust. Så vær klar over hvad du gør hvis du ikke kan modstå ham. Du er ikke hans drømme kvinde, kun en erstatning. Eller kun en af mange som jeg var smiley

Mvh TT

• #23   9. jun 2014 Vil gerne have historien smiley

• #24   9. jun 2014 Det er fuldkommen ligemeget om hans eks slog først. Hun er bare lige så god om det som ham. Jeg kan godt se at det fakta at hun slog først kan være en undskyldning for at han slår, men hvad vil der ske hvis du på et tidspunkt bliver sur og kommer til at skubbe til ham og han så slår dig? På INTET tidspunkt er det i orden at slå, og jeg tror desværre bare at du er så forelsket i ham at du laver undskyldninger for ham. Det er det samme som at sige "han gav hende en lussing, men hun startede altså også med at skændes" - jeg vil ikke undskylde hende, for det er da lige så forkert at hun slår ham, men det er altså bare ikke i orden, og jeg ville aldrig nogensinde kunne få mig til at være samme med én, der før har slået, uanset hvor "lidt" det så var.

• #25   9. jun 2014 Hej alle samme.
    Jeg har nu indset det, han er ikke den rette for mig.
    Der er flere ting der ligger til grund for det. Han har sat mig i fette fadet, og skabt mange problemer for mig. ¨
    Han er nu blokeret på min telefon. Og har ikke et ønske om at snakke med ham igen. Vil helst bare glemme ham..
    Men hvad gør jeg hvis han alligevel ringer ? ( han kan ringe med hemmeligt nr )
    Eller hvis jeg møder ham, hvad dælen siger man så?

• #26   9. jun 2014 Godt du har indset det.

Hvis han ringer med hemmeligt nummer kan du bare ligge på igen. Eller "undskyld, tror du har fået forkert nummer."

Hvad du siger kommer an på om i er uvenner, eller om du bare har besluttet du ikke er interesseret i ham ?

• #27   9. jun 2014 Vi er ikke uvenner. Jeg har bare indset hvem han er.
    Problemet er at vi bor omkring 2 km fra hinanden, og at vi derfor en gang i mellem støder på hinanden.
    Er bange for at han ser mig og stopper og derfor snakker til mig..

• #28   9. jun 2014 I stedet for at ignorere ham, så bare vær ærlig og forklar ham, at du har indset, at han kun vil være venner med fordele, og du vil være mere, og så er den ikke længere smiley

• #29   9. jun 2014 Er delvis enig med funke men igen..Jeg havde personlig været for stolt til at vise han at han faktisk betød noget for mig. Så jeg ville have kommet med en hvid løgn om at jeg faktisk ikke finder ham tiltrækkende mere og ønsker derfor intet mere med ham at gøre..noget i den dur smiley Da jeg ikke ville have han skulle vide at han var noget..Så han ikke skulle gå derfra med a`la "åh endnu et pigehjerte jeg har haft i min hånd" agtigt smiley

Mvh TT

• #30   9. jun 2014 ah ja det er rigtigt nok, kan godt se hvad du mener dér, men så nemlig hellere vise at "det er simpelthen for lavt at du kun vil have mig som erstatning" end totalt at ignorere, det tror jeg nemlig kan blive meget svært smiley

• #31   9. jun 2014 Han ved vidst godt at jeg ikke vil havde ham smiley
    Meeeen, han er nu så dejlig, men han skal ikke tro han kan sno mig om sin lille finger smiley

• #32   9. jun 2014 Nemlig! Altså fake it till you make it smiley

• #33   10. jun 2014 Har lidt på fornemmelsen at han kommer kravlende tilbage om en måneds tid, det gjorde han de sidste 4 gange smiley
    Meeen, han skal ikke tro han kan få mig nu smiley

Kommentér på:
Hvordan får man drømme fyren ?

Annonce