{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Klog og klogere :-) {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg undrer mig om det bare er mig der er fjollet fordi jeg ofte tænker og ser som jeg gør. Så er det bare mig der tænker og ser sådan??(som nedre stående)

Man står ude på marken og snakker med de kære heste, klør og nusser de. Så kikker man ind i øjnene på den gamle hoppe og ser en utrolig vis hest der godt ved... Så kikker man ind i ens egen unge hest og ser også en ro og klogskab men bare ikke så stærk som den gamle hoppes.. Flere end mig?? smiley

Mvh den skøre TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klog og klogere :-)
  • #1   10. jun 2014 Jamen det er da rart for dig, at der foregår noget smiley
    ham jeg leget med pt. ser jeg ingen klogskab hos, ingen overhovedet! Er faktisk ikke sikker på der sker ret meget andet en mad oven i den knold smiley
    Men det er heller ikke nemt, at være 9 år og ha gået og dangaderet den altid og så lige pludselig blive lavet om til ridehest...
    Men han er søøøøød smiley


    profilbillede
  • #2   10. jun 2014 Når jeg kigger min hest i øjnene, ser jeg en enkel hjerneceller som spiller ping pong derinde. Selvom han i år bliver 7, og snart burde begynde at være en lille smule voksen og klog, har han stadig det der "dumme" føl udtryk. Men det er nu lidt hyggeligt alligevel smiley

  • #3   10. jun 2014 Min hest har de mest udtryksfulde øjne, jeg længe har set! Andre mener, de er uhyggelige, men som nybagt hestemor kan man vel ikke andet end at elske hver en lille detalje ved sin nye bedste ven smiley

  • #4   10. jun 2014 Det kender jeg meget godt.

    Det er meget specielt. smiley


  • #5   10. jun 2014 Tine - Din har et fandenivoldsk drillende udtryk smiley Min har det også somme tider smiley

  • #6   10. jun 2014 Kan hurtigt se det i deres øjne hvordan de er! smiley Så nej du skam ikke skør. smiley

  • #7   10. jun 2014 Dejligt det er flere end mig smiley Føler mig lidt dum nogle gange for min veninde forstår ikke hvad jeg snakker om smiley

  • #8   10. jun 2014 Ej han er faktisk meget sød og gør næsten alt for at please mig, motivationen for ros er enorm, men det er kun mega rart jo smiley
    Dog vil han ikke hjemmefra, så det kæmper vi noget med, den anden dag rev han sig løs fra mig to gange og løb hjem, men det er da også meget sjovt, for naboerne at se på måske smiley


  • #9   10. jun 2014 Så kender I det udtryk hvor de bare føler de er nummer et i verden fordi de bliver kløet smiley Min ligner en der ved han er en forkælet møgunge smiley

  • #10   10. jun 2014 Tine - Ikke så godt... Og pinligt smiley Snart begynder de nok at sige.."der kommer hun som ikke kan holde hesten" smiley

  • #11   10. jun 2014 Jeg kan godt se hvad du mener, har selv 15 heste i alle aldere en hoppe på 17 og når man se på hendes datter på 12 kan man godt se forskellen på dem, de har begge sammen ro og tryghed men alligevel har den gamle noget mere i hendes øjne, hun ved mere om tingene, om livet end hende datter<3

  • #12   10. jun 2014 til dels, der er ikke andre end hestedamer herude og jeg har informeret dem om, at han ikke altid er lige styrbar. når jeg kommer løbende ligner de mere nogle der har ondt af mig, end at jeg er åndsvag, så det er da altid noget smiley når jeg er på som kastebold, kører de også altid MEGET pænt forbi smiley
    Men puha, jeg har i virkeligheden altid redet de gamle "vise" heste, så det er noget af en omgang jeg har kastet mig ud i smiley


  • #13   10. jun 2014 Simone - Li nøjagtig.. Den yngre hoppe har også en klogskab, Mere end min men mindre end den gamle. Det er som om den gamle kan læse min personlighed/mig som person, mine hensigter uden at kende mig så godt som min egen gør smiley

  • #14   10. jun 2014 Måneskin har bare et dræberblik. Det siger bare: Det du gør, er dumt. Når hun ikke har dræberblikket, ser hun ud som om hun kun tænker på mad, men stadig med et klogt blik i øjnene. smiley

    Naffe som "kun" er ti år, har et knapt så klogt blik. Meget kærligt, men stadig sådan lidt føl agtigt. Tror også det er fordi hun er en shetter, de har nærmest et følhoved hele livet! ;P


  • #15   10. jun 2014 Kender godt dræberblikket smiley Tindur giver mig det med det samme jeg forlanger noget af ham som han ikke gider smiley Så får jeg det + modstand og så advarer han mig med at sætte sine tænder på min hud (uden at bide) hvis jeg holder i grimen smiley Han slipper dog ikke.. Men får RIGTIG meget ros og godbidder når han gør det ønskede efter vores uenigheder smiley

  • #16   11. jun 2014 Når jeg ser i min hest øjne ser jeg en fræk hest! Men jeg ser også en glad og tilfreds hest(for det meste). Ser til tider frygt og nervøsitet men det er ikke så tit:)

  • #17   11. jun 2014 Yay! Så er jeg heller ikke den eneste der ser det smiley Majka's øjne udstråler normalt et klogt og venligt blik.... og til tider en fræk gnist,især når hun vælter alle tingene ned fra bordet i stalden smiley

Kommentér på:
Klog og klogere :-)

Annonce