{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.485 visninger | Oprettet:

Studenter-tråden! {{forumTopicSubject}}

Well, der var flere i en anden tråd (eksamens-tråden) som synes vi godt kunne ha' en studenter-tråd.. Så her er den!

Så.. Hvornår bliver du student? Hvad er dit sidste fag? Hvad skal du have på til din sidste eksamen? Dimission?

Glæder du dig? Er du klar på studenterugerne? Er du totalt forberedt og ninja til din sidste eksamen, eller sidder du som mig og tænker "fuck jeg gider ikke det låårt mere!"

- Tidligere studenter må naturligvis også gerne melde ind - ISÆR med flotte huebilleder og inspiration til tøjet (for sidstnævnte er jeg 100 % lost på x))

Og hvad ønsker i jer forøvrigt i studentergave? Holder i en stur, stur fest oder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studenter-tråden!
  • #1   14. jun 2014 Jeg bliver student d. 24 juni kl. 12.30 smiley mit sidste fag er historie, knap så godt, faktisk næsten det værste der kunne ske.. Da jeg ikke ejer en krone og skal på roskilde har jeg sat min mor til at sy en kjole smiley

Jeg glæder mig som én i helvede, jeg følger virkelig i de sidste 2 år har været et rent helvede, havde jeg vidst hvad jeg gik ind til inde, havde jeg slet ikke gjort det, men det skyldes nu flere ting. Jeg skal op i psykologi på mandag og jeg har det som dig, jeg gider ikke mere! men det er der jo ikke noget, at gøre ved smiley

Min studenteruge kommer til at foregår på roskilde festival, og så har jeg lige et par studenterfester jeg skal til i løbet af ugen, men jeg går også glip af nogle stykker. Men altså roskilde kan man nu engang ikke sige nej til smiley

• #3   14. jun 2014 Jeg bliver student den 23. juni. På min skole er teknikfag altid sidste fag, så ingen overraskelser der. Jeg er lidt spændt på den, for jeg har kæmpet med faget hele året, og min lærer mener at 12 er når man gør noget ekstra godt. Jeg glæder mig til jeg er færdig, for jeg gider heller ikke skole mere. Men jeg kommer også til at savne skolen.
    Tøj har jeg overhovedet ikke styr på. Men i hvert fald ingen kjoler. Jeg vil ikke have en kjole på til eksamen, og det er upraktisk til dimission, eftersom jeg skal til Thy Rock bagefter smiley

Jeg holder studentergilde den dag jeg får huen på. Det er så også en kombi af min 20 års fødselsdag som ikke er fejret endnu og så sankt Hans.

Min lille ønskeliste:
    - Tilskud til opsparing til én under uddannelse (til flytte-hjemmefra-ting, gode sko, tøj, solbriller med styrke, osv.)
    - Lappegrej til cykel
    - Skoletaske (/arbejdstaske) rygtaske
    - God regnjakke, str. 38
    - Håndklæder (primært badehåndklæder)
    - Disney klassikere - jeg arbejder på at få hele samlingen :b
    - Overraskelser smiley

• #5   14. jun 2014 Jeg bliver student på tirsdag! Og jeg glæder mig helt sindssygt. Især fordi jeg har kæmpet med en depression, og troede aldrig jeg skulle komme så langt!
    Min sidste eksamen er mundtlig engelsk B, hvilket ikke er godt, da jeg er en dør til engelsk smiley men jeg skal bare bestå, og mit gennemsnit kan heldigvis godt klare det. Men hold op det bliver lækkert!:D

• #6   14. jun 2014 Sabina: Jo, men det gør ingen forskel for os. Den er stadig sidste eksamen smiley
    Jeg er så i gruppe med mig selv alene, fordi der ikke er nogen på mit hold som jeg arbejder rigtig godt med. De har valgt et andet teknikfag smiley
    SO fik jeg overstået i januar.

• #8   14. jun 2014 Vores SRP ligger så lige i skiftet mellem januar og februar. Jeg synes faktisk vores fordeling er ret dejlig. Så er der ingen kæmpe opgave i december, og én eksamen mindre nu smiley
    Det er vidst også ret atypisk ved os.

• #10   14. jun 2014 Jeg bliver student d. 24 kl 10:12 smiley min sidste eksamen, som også er den eneste jeg mangler nu, er en gruppe eksamen i teknik (proces og levnedsmiddel) og jeg er heldigvis i gruppe med nogen af mine bedste venner og super gode gruppe medlemmer, så vi glæder os helt vildt til at have sidste eksamen sammen og få huen på sammen :)! Vi har selv skrevet den rapport og projekt vi skal op i, men jeg må indrømme at det er hårdt at skulle fremlægge i 1 time og 12 minutter, og svært at huske en 76 siders rapport. Det giver også et meeeget langt PowerPoint. Heldigvis skal vi vide forsøg undervejs og så går det nok smiley
    Jeg har fundet en hvid let sommerkjole, men lidt blonder på ryggen og foran, som generelt bare er meget simpel og uskyldig, hvilket var det jeg gik efter smiley til vognturen skal jeg have nogen navy blå shorts og en hvid skjorte med noget brodering foran og uden ærmer smiley heldigvis matcher shortsene huen smiley
    Jeg holder et lille studentergilde den dag jeg bliver færdig, med min mor, far, søster, hendes og min kæreste, hans familie, og min mormor og morfar, onkel, moster og fætter smiley derudover kommer min gamle folkeskolelærer og bedste veninde. Planen ernoget grillhygge og så må vi se hvor det fører hen smiley
    Indtil videre ønsker jeg mig ikke noget, haha, jeg er lige flyttet hjemmefra og alligevel kan jeg ikke finde på nogen ønsker smiley

• #11   14. jun 2014 Jeg bliver student d. 20 ca. kl 13, min sidste eksamen er kemi B (self. den værste at slutte med smiley ) Jeg skal have lyseblå cowboybukser på, og en hvid blonder bluse. smiley

• #12   14. jun 2014 Hvor er det hyggeligt med alle jeres svar.
    Sidder lige pt med en skål friske bær, og nosser mig sammen til at fortsætte med at lave matematik. Det er godt nok først den 24 jeg skal op og blive student - med mundtlig matematik som sidste (3. mest hadede scenarie), men furck der er meget der skal laves først!

• #14   14. jun 2014 Jeg kender godt følelsen! Skal op i AT på fredag, men det kræver gudskelov ikke helt så meget forberedelse som matematik..

Synes det er mega mærkeligt, vi har sådan set 31 spg vi kan komme op i, men fra spg 17 og frem er det bare gentagelser -.-

• #16   14. jun 2014 Jeg bliver student d. 25 kl 14.15... Sååååå sent.
    Jeg skal op i SO da jeg også er HTX'er. Tøj ved jeg ikke endnu.
    Jeg skal til studentergilder d. 26 og 28. Og skal holde min d. 27. Skal på stundenterrunde d. 29 og d. 30 skal bruges på at pakke da jeg skal flytte til silkeborg og have første arbejdsdag d 1 juli.
    Så ikke meget ferie til mig.

• #18   14. jun 2014 Sabina.
    Vi kører fra kl 9 om morgenen til kl 21. Og der er kun en vi ikke når smiley
    Vi har så også kun omkring 20 min ved hver. Og et par stykker har slået sig sammen smiley

• #20   14. jun 2014 Vores køretur er også kun en dag. Folk har slået sig sammen, så det kun er en 16-17 stykker vi skal forbi. Jeg bor omkring 20 km i den forkerte retning, så jeg har slået mig sammen med kæresten, der bor i byen istedet for. smiley

• #21   14. jun 2014 Vi skal køre i to dage, da vi bor langt fra hinanden:D

• #22   14. jun 2014 D.24 juni kl.14.00 :D!!

• #24   14. jun 2014 Jeg bliver student d. 24. kl. 14.30. Sidste eksamen er historie. Ville ønske, det var matematik, som var den sidste eksamen, for det er den, jeg glæder mig mest til. I det mindste skal jeg ikke frygte, at jeg kommer til at skulle gå bag hestevognen (for får sikkert ikke 12 i historie med den forfærdeligt krævende lærer, jeg har). Men iiih hvor jeg glææder mig til at blive student! smiley

Rynkedellen: Puha, skal du virkelig forberede 31 eksamensspørgsmål i matematik? Jeg har heldigvis kun 19 spørgsmål, jeg har skulle lave dispositioner til. Vi er så også kun 10 mand på mit matematikhold, og vi fordelte også eksamensspørgsmålene mellem os og fremlagde for hinanden som til den rigtige eksamen, så matematikforberedelsen har ikke været helt så krævende her smiley

• #26   14. jun 2014 Månehestene
    Nej, kun 17 da resten er gentagelser. Men det så meget uoverkommeligt ud da min trætte hjerne læste det igennem første gang smiley

• #27   14. jun 2014 Nå, okay, så er det ikke helt så slemt igen smiley

• #28   14. jun 2014 Bliver student d. 25 kl. 11, skal op i 24 timers historie. Har for første gang været i god tid med tøj (!!) Har købt denne kjole, som jeg tager på både til sidste eksamen og dimission, varierer smykkerne og sko så det ikke bliver helt ens smiley http://www.ginatricot.com/cdk/da/kollektion/toj/kjoler/studentertoj/ccollection-cclothes-cdresses-cgraduationdresses-p1.html#product_674281420

På min skole har vi galla d. 26 om aftenen, dimission d. 27 og så skal jeg kører stundeterkørset 28 og 29 - så det bliver nogle pakkede dage, men glæder mig helt åndssvagt!!:-)

Puuh, sidste eksamen bliver nok min mest useriøse! Tror jeg er helt blød i bolden over at bliver student, så jeg slet ikke kan koncentrere mig.

• #29   14. jun 2014 Jeg bliver student d. 23/6 kl. 8:30, hvilket vil sige, at jeg sammen med 7 andre, der også bliver færdige på det tidspunkt, skal hejse skolens flag, fordi vi er de første, der bliver studenter på mit gymnasium. WUHUU, jeg føler mig priviligeret smiley
    Men min sidste eksamen er AT.... smiley Ved ikke hvordan den kommer til at gå, det ved man sgu aldrig med AT.. Men så er jeg færdig og jeg glæder mig SÅ meget!!!!
    Tøj er jeg ikke lige kommet så langt med endnu. Regner med at tage en maxi-kjole på den dag, jeg bliver færdig, og translokationskjole skal jeg så have fundet i løbet af den kommende uge.
    Vi har tre dages studenterkørsel og det synes jeg lyder hårdt, så jeg er godt nok glad for, jeg ikke skal i 5 dage!! smiley
    Men det bliver virkelig dejligt at være fri!!!! smiley

• #30   14. jun 2014 Held og lykke til jer alle sammen i hvert fald smiley

• #31   14. jun 2014 Hold da op, 5 og 3 dage lyder jo helt vildt? Og jeg har det lidt hårdt over vi skal køre fra 9 til 21 smiley Vi er endda nogen af dem der skal køre længst. Her i københavn bor vi ikke super langt fra hinanden, så det er nok derfor smiley

• #32   14. jun 2014 Bliver student på torsdag hvor jeg skal op til engelsk mundtlig smiley På mandag har jeg så lige en kemi eksamen -.-
    Dimission regner jeg ikke at skulle være med til, er enkeltfags kusist og gider ikke sidde blandt folk jeg aldrig har mødt smiley Så jeg henter bare mit eksamensbevis smiley

• #34   15. jun 2014 Begge klasser på min årgang kører kun 2 dage. Min klasse er 15 personer, vi kunne have nået alle på 1 dag, men vi vælger at fordele det med 4-5 elever plus 1 lærer til hestevognskørsel på 1. dag, og så resten på 2.dag. Vi har ingen stress. Den anden klasse er 27, de kører to hele dage, og overnatter ved en i klassen. Det er to forskellige måder at gøre det på.
    Vi dækker også et rimelig stort område.

• #35   16. jun 2014 Det har nok også noget at sige om man kører i hestevogn, eller som os, har valgt lastbil fordi vi skal så langt omkring. smiley

Jeg overvejer stadig om jeg skal inviterer klassen ud på en "vælte køer" og "ride rodeo" fest i vores "store festlokaler" - det er nemlig deres idé om hvor jeg bor henne.. x)

• #36   16. jun 2014 vi skal nu også bare kører en enkelt dag smiley

fra 09:00 - 23:30 og så slutter vi selfølgelig også af hos en fra klassen,
    hvor der skal drikkes videre til den lyse morge (godt det er sommer og ikke vinter smiley )

• #37   16. jun 2014 Jeg bliver stx-student onsdag d. 25, skal op i engelsk A, det er jeg glad for, men jeg får nok ikke over 7.
    Jeg har kun én eksamen tilbage nu, ret vildt.
    Skulle have øvet i dag, men er ikke rigtig kommet igang.
    Jeg synes det føles lidt ligemeget, jeg ved alligevel nogenlunde hvad mit snit er alligevel og jeg skal ikke bruge det til min videregående.
    Jeg glæder mig utrolig meget til at være færdig.
    Næste år hvor jeg bare skal arbejde, ingen lektier, afleveringer og skal heller ikke stå op kl. 6.30 næste år
    Jeg har slet ikke styr på studenteruge og alt det pjat.
    Men jeg har styr på kjolerne, den hvide kjole til dimission og en mørke blå kjole til den sidste eksamen.
    Må man godt bruge en blå kjole til en rød hue?:-)
    Dog bliver det hele nemmere da jeg ikke skal med til galla og heller ikke holder studentergilde. smiley
    Held og lykke til jer alle!:-)

• #38   16. jun 2014 Hvornår bliver du student? 24/6-2014 kl 14:15 mener jeg :-D!
    Hvad er dit sidste fag? Er HF'er, så det er KS (kultur og samfund, og 3 fag i et, som er religion+historie+samfundsfag), det for feeeedt :-D!
    Hvad skal du have på til din sidste eksamen? En af mine blå kjoler smiley
    Dimission? En hvid flot kjole + blå sko.

Glæder du dig? Ja, men allermest til endelig at være færdig!
    Er du klar på studenterugerne? Ja sådan da. Har hverfald fundet tøjet og købt en masse alkohol, hæhæ smiley

Og hvad ønsker i jer forøvrigt i studentergave? Jeg fik en hest i studentergave(En 2 års fjollerik, Tjørnegårdens Athos), så mit ønske er opfyldt :-D! Ellers så ønsker jeg mit et nyt spejlrefleks og ellers bare penge.

Holder i en stur, stur fest oder? Jeg holder en okay stor fest, men for familien og mine tætteste venner. Vi er en 4 mands gruppe der skal til hinandens fester, og efter "de gamle" er taget hjem, smutter vi i byen alle 4 dage, og så bliver der givet den gas smiley

Held og lykke til alle kommende studenter smiley

• #39   16. jun 2014 Jeg bliver student d. 23. kl. 12.20 smiley Kun en uge tilbage, wuuuhuuu! Mit sidste fag er AT, hvor jeg skriver om vegetarisme.
    Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal have på, hverken til min sidste eksamen eller til dimission, men skal på indkøb med min veninde (4.g'er) nu på torsdag, hvor jeg satser på at kunne finde noget smiley

Jeg glæder mig super meget til at blive student! Jeg er også klar på studenterugen, men trives ikke alt for godt med min klasse, så tror det bliver lidt dødens pølse at skulle tilbringe 2 dage med studenterkørsel sammen med dem - men oh well.. Når jeg får noget at drikke går det jo nok smiley
    Mht. den sidste eksamen synes jeg, at jeg er okay forberedt, jeg er pt. igang med at skrive taleark smiley

Vi holder studenterfest for familien og veninder d. 29.- vi bestiller lækkert mad ude fra (Flødekartofler, 2 slags kød og kagebord). Jeg flytter til Viborg efter ferien, så jeg ønsker mig mest flyttehjemmefrating, som vinglas, el-kedel og badevægt. Desuden ønsker jeg mig penge til en ny computer, da min nuværende er ved at stå af D:

Til slut kan jeg da lige vise jer, de billeder jeg tog af min veninde, da hun fik hue på sidste år smiley
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.480634798683705.1073741827.278309835582870&type=3

• #40   16. jun 2014 'Det var da nogle flotte billeder Louise! Tror også mine søstre (begge udstyret med spejlrefleks) nok skal få taget nogle billeder af mig. smiley

• #41   16. jun 2014 Mange tak smiley
    Jeg er blevet optaget på grundforløbet til fotografuddannelsen på medieskolerne i Viborg her efter ferien, så jeg håber jeg får muligheden for at få taget en masse fine billeder i fremtiden også smiley

• #42   16. jun 2014 Jeg blev i 2012, var oppe i dansk..
    Jeg havde ikke hvidt på, det var der ikke rigtig nogle der havde til selve eksamen.
    Vi bar dog alle hvidt da vi officielt fik vores huer.
    Har et billede med Pony(Kubriano) på hans profil, hvor jeg har huen på. smiley

• #43   16. jun 2014 Vi skal kun køre i hestevogn den første dag, hvor vi kører rundt inde i byen (Ribe). De to andre dage har vi en bus, ellers ville det tage ENDNU længere tid, da vi også bor langt fra hinanden i min klasse.
    Mht. det med at løbe efter vognen, så er en af mine veninder helt overbevist om, at jeg kommer til at få 12 i min sidste eksamen, så hun bliver ved med at sige, at jeg skal løbe efter vognen.. Det gider jeg altså ikke, selvom jeg selvfølgelig gerne vil have 12 smiley Men skulle det ske, så håber jeg i det mindste, at hun også får 12 - så kan hun også selv få lov til at løbe bagefter smiley

• #44   16. jun 2014 Jeg blev student sidste år! smiley
    - På tirsdag (d. 24) er det præcis et år siden! Ö

profilbillede
  • #46   16. jun 2014 Vi har åndsvagt langt hvis vi skal løbe efter studentervognen. Piv. Tror jeg går efter 7 eller 10 så smiley

• #48   16. jun 2014 Vi har så umiddelbart kun omkring 7 (hvis jeg husker byerne rigtigt!) men det er sateme også langt når min form er rund og ikke mere end det x)

• #49   16. jun 2014 vi har med vilje lagt det første besøg tæt på, jeg tror nu nok jeg kan komme på et par stykke i min klasse der formentlig vil få 12, heldigvis er det ikke mig haha smiley jeg tror vi har omkring 600 m. til første stop smiley

• #51   16. jun 2014 så kloge var vi, heldigt for de kloge, haha smiley
    vi starter hos hende som bor tæt på og derefter kører vi landet rundt, selvfølgelig er vi 3 i hver ende, men stadig er vores længste køretur vist ikke mere end 40 km. vi er ligesom de 6 der bor en god sjat udenfor og resten vor i byen/opland smiley

Jeg ville dø hvis jeg skulle kører i 5 dage, jeg tror faktisk slet ikke jeg ville gide det. en helt anden ting, hvor meget har i givet for at kører i så mange dage? smiley

• #53   16. jun 2014 Jeg bliver student næste onsdag, d. 25 kl. 8.45 smiley Mit sidste fag er AT. Ad.... AT dumme ting! smiley smiley
    Aner ikke hvad jeg skal have på til eksamen, det afhænger meget af vejret faktisk, fordi jeg fryser altid smiley
    Dimission er det en hvid kjole fra Boozt og nogle bordeux canvassko, der matcher huen smiley

Glæder mig virkelig meget til at blive student! Studenterugerne.. tja.. jeg er ikke den store gå-i-byen-type, men jeg glæder mig alligevel til at flashe min hue rundt omkring i et par uger smiley Glæder mig dog måske nok mest til at komme videre, og komme væk fra min klasse, for jeg synes ikke jeg har været så heldig igen med klassen, og med at finde min plads i klassen, så det bliver godt at komme videre! smiley
    Mht. eksamen i AT. Well jeg er ikke gået i gang med forberedelsen endnu, men starter onsdag, senest, så har jeg en uges tid, more or less smiley

• #54   16. jun 2014 når det var da ikke så galt, vi har givet 450 kr. for én dag og det var endda med rabat, da det er en fra klassens far der skal kører smiley
    altså på trods af langt de fleste fra min klasse bor i byen er der også nogle der har slået sig sammen for at vi kunne nå det. Jeg tør slet ikke tænke på hvis der var flere der boede i åndsvage retninger smiley

• #55   16. jun 2014 Sabina: Haha, det lyder hyggeligt! smiley Ej, vores første stop er meget tæt på skolen, så jeg overlever nok den løbetur, hvis det nu endelig skal være smiley

• #56   17. jun 2014 Godt vores første stop er efter 300 m, det er lige til at klare hvis nu jeg er heldig xD

• #57   19. jun 2014 Jeg bliver student d. 23 kl. 12.15.
    Jeg skal op i Historie som den sidste og jeg HADER det.. Min lærer er simpelthen så klog at man aldrig kan sige noget rigtigt smiley
    Jeg holder vel en semi stor studenterfest og ønsker mig kun penge fordi jeg sparer op til springhest nr. 2!:D
    Og så til det vigtige! Har fundet to kjoler jeg er helt 100% tilfredse med!
    http://www.xenia.com.au/?DRESSES/LACE/SPLENDED-ANGEL-DRESS-;ClothingItem;1646
    Denne til den dag jeg bliver student,
    og så har jeg købt en lang hvid kjole og fået den lagt op så den er kort til min dimmision!
    Glæder mig bare til det hele er overstået!

• #58   19. jun 2014 Jeg bliver student i morgen 10.30 smiley

• #59   19. jun 2014 Så blev jeg student, fik et 4 tal i mundtlig engelsk. Lidt skuffet men det er stadig fint smiley

• #60   19. jun 2014 Øv grafik, men nu kan du i det mindste nyde at det er slut! smiley

• #62   19. jun 2014 Samme her Sabina! Jeg har to eksamener tilbage!

• #63   19. jun 2014 Også mig, især fordi der så meget forberedelse tilbage jeg ikke har lavet xD! Godt der ikke er så længe til tirsdag smiley

• #64   19. jun 2014 Blir så misundelig på jer alle! :(.. Blev student sidste år.. Vil være det igen! smiley

• #65   19. jun 2014 Det er også det jeg tænker Eifos! Jeg kunne til gengæld godt bruge lidt længere tid til i morgen. Var ude og lave bål og hygge i går - min koncentration er af samme årsag ganske mangelfuld i dag. Og AT er så røvkedeligt at jeg har brugt en time og har fået skrevet tre linjer cirka.. x)

• #67   19. jun 2014 åååårh jeg misunder alle jer der bliver studenter, eller allerede er - skal i 2.g efter sommerferien og jeg gider det ikke xD ville ønske jeg også var ved at afslutte skolen smiley

• #68   19. jun 2014 Sådan havde jeg det også Røde kælling.. Men helt ærligt, det er totalt surealistisk, og der har ALDRIG været så lang tid til tirsdag som der er i dag!

• #69   19. jun 2014 Trust me girls - INTET går hurtigere, end fra det øjeblik i træder ud fra eksamens lokalet med en karakter, til at studenter ugen er slut.. Tiden flyver smiley

• #71   19. jun 2014 Samme her Sabina. Jeg har virkelig fået så gode og tætte venner. Kæresten og jeg skal til KBH, har en veninde der skal til sjælland på kunsthøjskole, en der tager til odense, en ven der tager sabbatår.. gud hvor kommer jeg til at savne at se dem dagligt. smiley

• #72   19. jun 2014 ja det er rigtig nok smiley synes også det her år er gået helt ekstremt hurtigt, så altså det er jo ikke fordi det har været slemt smiley men der er bare nogle af de der opgaver der er til at DØ over, for de er såååååå kedelige smiley

• #73   19. jun 2014 Som AT, foreksempel...

Er det egentligt ikke bare studierapport, synopsis og talepapir og eventuelle seje grafer der ska' med til eksamen?

• #74   19. jun 2014 Jeg havde talepapir og grafer med og studierapporter og dispositioner til lærerne smiley

• #75   19. jun 2014 Okay.
    Min kæreste har bare lige skrevet at jeg også skal have mine kilder med.. smiley

• #76   20. jun 2014 Hvordan går det med jer indtil videre?

Jeg mangler matematik mundtligt, har klaret billedkunst b til 12 og at til 10, så jeg er rigtig glad smiley

• #77   20. jun 2014 Du for sej Rynke!!

• #79   20. jun 2014 Har fået 12 i både AT og matematik (mundtlig). Mangler kun historie, som jeg frygter lidt, da denne eksamenskarakter har SÅ stor betydning for det endelige snit, så håber på mindst 7 smiley
    De skriftlige karakterer er også ganske fine

• #80   20. jun 2014 Mine karakterer er blevet helt okay, 12 i biotek og SO, 10 i dansk. 12, 10 og 7,7 i mine skriftlige.
    De tre forrige dage er blevet brugt i laboratoriet, hvor vi gør klar til vores teknik eksamen i proces, vi har podet vores bakterier over på nye blodagarplader, foretaget gramfarvning af de to bakterier vi vil identificerer til eksamen og klargjort plancher osv smiley

• #81   20. jun 2014 Ej hvor lyder det fint alle sammen. Er i forøvrigt friske på at ligge huebilleder op når den tid kommer? smiley

• #83   20. jun 2014 Jaaaaa selvfølgelig! smiley skal da flashe min hue

• #84   20. jun 2014 Så blev jeg student, med et 10 tal i huen! smiley

profilbillede
  • #85   20. jun 2014 Tillykke til alle de nye studenter! smiley
    Jeg glæder mig SÅ meget til på onsdag kl. 8.45! Dels bliver jeg student, og dels er jeg færdig med AT!
    Sidder og kæmper med at tage mig sammen til at lave noget.. Pøøøh... smiley

• #86   20. jun 2014 Tillykke Line!! Nu glæder jeg mig endnu mere til tirsdag!! smiley

• #87   20. jun 2014 Baque
    Jeg var oppe i AT i dag. Lavede alting i går, og fik et fint 10-tal.. x)

Og tillykke Line, jeg vil også ha' min hue nu smiley

• #88   20. jun 2014 Jeg mangler en eksamen! Jeg bliver student på tirsdag kl 14! smiley og ja massere af studenterbilleder! smiley

• #90   20. jun 2014 fuuuuck der er lang tid til tirsdag lige nu syntes jeg, jeg vil også haaaaave! smiley
    Og så slutter jeg endda af med historie, hvad er chancen altså..

• #91   21. jun 2014 Jeg vil også have huuueeee
    Min kæreste og en af mine rigtig gode veninder bliver studenter mandag...........

Tror i dag kommer til at gå med at forberede det sidste og lave søde kort til dem.. smiley

• #92   21. jun 2014 Elfos: Jeg nyder i fulde drag at være færdig! Men ved jeg har svært ved at komme til ord når jeg bliver nervøs, og dette trækker jo meget ned i sproglige fag. Men vil ikke ligge skjul på at jeg er lidt skuffet, for havde det været en alm skole situation havde jeg ikke lavet alle de fejl jeg gjorde! Ved jeg kan lave en analyse til 7-10 stykker, så er et 4-tal en lille skuffelse. Men 4 er jo heller ikke nogen dårlig karakter smiley

• #94   21. jun 2014 Jeg har pænt sagt til kæresten at jeg ikke tager med ham og familien ud og spise. Det er matematik mundtligt jeg skal op i, og jeg er så bange for at jeg går ned.
    Han har gudskelov fuld forståelse for det. smiley

• #95   21. jun 2014 Oldtidskundskab er min sidste eksamen! Øv altså! ??

• #96   21. jun 2014 Andre end mig der skal op i salg og service?:D

• #97   23. jun 2014 iiih jeg må også ud med min glæde!! Jeg er blevet student i dag!! I skal glæde jer så meget det er fantastisk smiley og så må jeg lige blære mig med mit snit på 11,4. Det bliver en god dag!

• #99   23. jun 2014 JAAAA jeg er også blevet student!! Sluttede med et 12-tal i AT og et samlet snit på 11,2 - STOLT!! smiley

Så her kommer liiige et billede! smiley

profilbillede
  • #100   23. jun 2014 Jeg glæder mig bare til jeg er færdig i morgen.
    Kæresten har lige været oppe og score 12 i matematik. Han var meget glad til jeg mindede ham om de 7-10 km der er fra første til andet stop, hvor han i følge traditionen skal rende efter vognen x)

• #101   23. jun 2014 Bliver student i morgen kl. 14.30! Mit sidste fag er ks (kulturfag: Historie, Samfundsfag og Religion slået sammen).. Det værst tænkelige fag..
    Skal i morgen have en hvid top og en sort nederdel på, og til dimissionen har jeg købt en hvid kjole smiley

Glæder mig helt ekstremt, og kan slet ikke forstå det allerede er i morgen! Er dog ikke særlig forberedt endnu.. det har været en vild dag.. Ja det gør denne uge egentlig bare..
    Var i dag til eksamen kl. 8.00, med ca. 4 timers søvn.. Så har jeg i dag fået kastreret min føllebasse, så jeg går lige og er støttepædagog lidt ud over eksamenslæsning...
    I morgen står den først på eksamen 13.45-14.30, derefter hjem og have fotograf ud (gave fra mor) og tage billeder af mig og hestene smiley Så skal jeg ud og spise, og så i byen!
    Onsdag står den på smed, lidt afslapning og så nogle ting jeg har gået og udskudt smiley Måske byen der også smiley
    Torsdag står den på lidt ferie-shopping.. Intet vildt, skal bare have købt de sidste ting inden jeg skal på ferie smiley Måske byen, men tænker det ikke smiley
    Fredag står den på dimission!
    Lørdag hedder det studentergilde, for de nærmest (30 minus) Har valgt at holde om aftenen, så det bliver lidt noget fest noget smiley
    Søndag.. Op og på studenterkørsel ved 9-tiden, forhåbentlig ikke med tømmermænd smiley
    Så har jeg mandag og tirsdag til at pakke og så tager jeg afsted til Bulgarien, Sunny Beach med en veninde! Puuuh jeg får nok at lave da!

Har valgt ikke at komme med nogle ønsker, så må folk selv vælge hvad jeg skal have, så fremt jeg skal have noget smiley

• #102   23. jun 2014 Aaaaargh presset begynder at stige til imorgen smiley vi har ca 45-60 min at tale i og vi taler i 1 time og 20 min indtil videre xD Vi kan ikke få kortet vores fremlæggelse mere ned, aaargh xD

• #103   23. jun 2014 Jeg sidder bare og er så træt at jeg stirre på det sidste matematik, der skal laves. Overvejer at gå ned og hente en monster fra kælderen, men vil jo egentligt gerne sove i nat også... Hmm....

• #105   23. jun 2014 Min sidste er 24 timer (skal op i morgen 12:00) Så jeg skal absolut intet i dag! smiley jeg skal nemlig bare stirre mig blind på den smalle sag af 9 kilder smiley

• #106   23. jun 2014 Sidder stadig og overvejer energidrik, men er dog kommet lidt længere. Det er ikke mere end en halv times seriøst arbejde, men føøøhj hvor er det trælsomt at skulle lave det nu hvor de første fra klassen danser hue-dans.. smiley

Held og lykke til jer to ovenstående forøvrigt. smiley

• #107   23. jun 2014 i lige måde smiley

Heldigvis er der ingen fra min klasse der har fået hue på endnu, jeg er nummer 5 i morgen, så heldigvis er jeg en af de første, jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke først skal onsdag, som den anden halvdel fra min klasse skal smiley

• #108   23. jun 2014 Vi har tre der er så uheldige at blive onsdag som de eneste.. Jeg er den 4. sidste der får hue på så vidt jeg husker. Eller 5. sidst, men stadigvæk. smiley

• #110   23. jun 2014 Gå da væk med jer begge to.. Jeg er først færdig 14, men tager ind på skolen allerede halv ti, fordi min ven bliver student der...
    Så jeg har "dejlig" lang tid til at blive nervøs..

• #112   23. jun 2014 Jeg regner med at køre hjem til min kæreste og så få ham til at læse det igennem smiley

• #113   23. jun 2014 Jeg er også først færdig kl 14 imorgen! Jeg er den 5 sidste fra klassen der får hue på smiley

• #114   23. jun 2014 jeg er der oppe kl. 09 selvom jeg først skal ind kl. 12. Mest fordi at jeg skal nå at sludrer med de andre om censor og så man lige kan nå at danne sig et indtryk af hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer smiley
    Og så skal jeg være helt sikker på at jeg nå, at bestille en taxa eller finde på noget andet hvis nu bussen skulle gå i stykker på vej op til byen smiley

• #115   23. jun 2014 Jeg er først færdig på onsdag kl. 8.45. Ih guder hvor jeg misunder alle jer der allerede er blevet, eller bliver i morgen! smiley
    Men well, der er kun én fra min klasse, der bliver student i morgen, og resten bliver på onsdag. Så jeg er faktisk nr. 2 i klassen, der bliver student, der onsdag morgen smiley

• #116   23. jun 2014 Rynke: Min gruppe har valgt at tye til energidrik, selvom nerverne kun bliver værre af det! xD godt der overstået imorgen kl. 10:12!

• #117   23. jun 2014 Jeg er nu officielt (næsten) færdig med matematik! Det eneste jeg mangler er noget frivilligt - og DET gider jeg ikke nu.
    Så jer er (desværre) på vandvognen. Monster smager bedre x)

Eifos
    Hvad er din gruppe da i gang med? smiley

• #118   23. jun 2014 Vi øver vores fremlæggelse færdig til imorgen, vi skal fremlægge i næsten en time, så vi skal virkeligt have styr på hvad vi vil sige smiley

• #119   23. jun 2014 Held og lykke!
    Og god fornøjelse med at få søvn også x)

• #121   23. jun 2014 søvn er overvuderet! smiley

I hvert fald når man har trukket "Fra kanslergadeforliget til befrielsen" Ha det bliver en laaaaang nat smiley

• #122   23. jun 2014 Jeg fik hue på idag kl. 12.20 smiley

profilbillede
  • #123   23. jun 2014 Rynke: også derfor jeg besluttede mig for at en energidrik var nok haha xD De to andre i min gruppe er dog typiske gamerfyre, så der er røget en del ned smiley

• #124   24. jun 2014 Jeg er lige stået op.
    Skal egentligt først op selv der klokken 13, meeeen en af mine rigtig gode venner er færdig 9:30, så der må jeg jo hellere ind og sige tillykke!

Ser frem til flere flotte huebilleder af jer. Jeg regner lige pt selv med sort kjole, fordi jeg er sort student. smiley

• #126   24. jun 2014 Jeg sidder og sover over dagens første kop kaffe. Tror det bliver den første af MANGE..

• #128   24. jun 2014 Jeg sidder og panik læser! Åhh for søren hvor har jeg heller ikke sovet ret meget smiley Jeg skal også først op kl 14 men jeg tager derop i god tid smiley

• #130   24. jun 2014 Så blev jeg også student, med et 10 tal i huen - jeg er lykkelig!
    Og her er den lige på:

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10507007_10203172648213828_1535575661455628799_o.jpg

• #131   24. jun 2014 Jeg blev jo så student i går. Hvordan det gik, det må i se i den der eksamenstråd. Jeg magter ikke at skrive det hele igen smiley

Jeg ved der er taget en masse billeder af mig, men jeg har kun set ét, og det lægger jeg ikke herind lige nu. Så der kommer et billede senere smiley

• #132   24. jun 2014 Stort tillykke til jer alle - og VILDT flotte snit og karakterer WOW! smiley Har selv i dag trukket historie - kolde krig (...) og bliver færdig kl. 11 i morgen (y) smiley

• #133   24. jun 2014 FUUUUUUUUCK JA! smiley :D
    og så endda med 4 i huen, I FUCKING HISTORIE smiley

profilbillede
  • #134   24. jun 2014 SÅDAN, så er jeg også student! Historieeksamen gik over alle forventninger, og jeg fik et 12-tal som den eneste af de 12 personer fra klassen, som var oppe i dag. SÅ GLAD!

profilbillede
  • #136   24. jun 2014 Tillykke til alle! smiley

• #137   24. jun 2014 Så blev jeg student!
    7 i huen - er ret tilfreds i betragtningen af at det var mundtlig matematik. smiley

Sort hue for 5A-fag (nørdehuen ifølge mine søstre)

profilbillede
  • #138   24. jun 2014 Jaaa endelig færdig!

profilbillede
  • #139   24. jun 2014 Ville også gerne have haft det sorte betræk på min hue, men betrækket er desværre alt for lille til huen smiley

• #140   24. jun 2014 Endelig!:D
    Et 4 tal, i mit svageste fag, jeg er tilfreds!:D

profilbillede
  • #142   25. jun 2014 Ihhh, så blev det min tur! smiley Min mor havde arrangeret at ponyen kom ind på skolen, så jeg tog en lille galoptur på fodboldbanen! Viiiiildt fed oplevelse! smiley

profilbillede
Kommentér på:
Studenter-tråden!

Annonce