{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

1D koncert {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Igår og idag var der jo 1D koncert, og jeg var ikke med da jeg ikke er just begejstret for deres musik. Men hvad synes folk om denne koncert? Kender nogle der var derinde og de synes det var fedt, har også hørt andres meninger hvor de synes det var lidt små kedeligt fordi de bare sang og der ikke var nogle dansere eller noget andet der ha showet det sidste "skub". Er selv belieber, men ikke som sådan noget mod dem, men kan nu bedre lide det er lidt mere professionelt. Se & Hør havde givet showet 3 stjerner og BT havde givet der 5 stjerner, men bt er for det meste også kun ude på at give dårlige anmeldelser.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1D koncert
  • #1   17. jun 2014 Hov Se og hør er for der meste ude på st give dårlige anmeldelser smiley

• #2   17. jun 2014 Nu er jeg heller ikke lige just fan, men jeg var derinde i går med min lillesøster. Showet var helt fint, gode sange, fyrværkeri og konfetti, god energi og glade drenge. Jeg ved ikke, hvad man forventer, men alle pigerne derinde var ellevilde, og jeg kan love dig for, at der blev skreget til - var faktisk lidt chokeret, haha smiley Men ja, jeg synes, det var helt i orden, på trods af, at jeg ikke kendte halvdelen af sangene og ikke er fan.

• #3   17. jun 2014 Synes det var vildt fedt! Er ikke engang sådan rigtig fan. Men hold da op. Det er en oplevelse for livet! smiley
    Det var helt fantastisk.

Men vil dog give dem du kender lidt ret, de "dansede" ikke så meget og sådan, synes dog, at det var rigtig fedt anyway. De var så søde og nærværende.

• #4   17. jun 2014 Signe:
    Jaaaaaah smiley
    Altså de fans ville nærmest også være ligeglad hvis så de stod sad på en stol og sang eller spiste mad, det er bare det at de dem i virkeligheden. Jeg har det nemlig selv sådan med Justin, lige meget hvad han laver om han så piller bussemænd ville jeg flippe ud smiley

• #5   17. jun 2014 Emma:
    Ja, stod de ikke bare og sang? smiley Zayn kaldte hvis jer også for svenskere, haha smiley men de snakkede også til jer, ik?

• #7   17. jun 2014 Var der den 16, og det er nok det fedeste jeg NOGENSINDE har oplevet! Synes bare konstant de var til stede! Specielt Harry. Der var også meget vandplaskeri, men det hele var bare med en sjov stemning. De lavede ikke meget på scenen, men det var som om de ikke behøvede det, for det fungerede. Stod også i ståpladser ret tæt på, og selvfølgelig giver det jo også ekstra til oplevelsen.

Det er det fedeste jeg nogensinde har prøvet. Nu er jeg så også stor fan, så de kunne have trillet tommelfingre, og jeg ville stadig synes det var fedt, ahaha smiley (Overdrivelse fremmer forståelse)

• #8   17. jun 2014 Jaaa, synes meget Harry er sådan der, derfor bryder jeg mig ikke om ham smiley
    Men ja, ved hvad du mener sådan ville jeg også have haft det med Justin smiley

• #9   17. jun 2014 Åh jeg havde ikke råd til at tage med til koncerten, men min søster har været af sted her til aften.. Blev ringet op under 3-4 sange og hold da op, en fest de piger havde!
    Sad på hesten og var ved at græde undenrThat's whats makes you beautiful og Story of my life!
    Misunder hende og de andre til koncerten rigtig meget smiley

• #10   17. jun 2014 Awww :') hvor er din søster bare betænksom at hun ringet til dig så du og så er en del af 'festen' smiley

• #11   17. jun 2014 Josefine P: Jo han kaldte os vidst for svenskere, folk er lidt uenige om han sagde sweetest eller swedish. Ehehe. Men det gjorde nu ikke så meget. smiley

Jo de talte også, sådan på skift. De bevægede sig også en hel del. Men det var mere bare frem og tilbage på scenen. Men synes, det var vildt fedt alligevel, fordi de var så nærværende. Man kunne bare se, at de elskede det de lavede og havde det sjovt. Og puplikum var helt vilde! Harry kastede vand på publikum og de/vi kastede vand tilbage, hvilket jo gjorde det hele lidt mere "personligt" og sjovt. smiley

• #12   17. jun 2014 Jeg var også virkelig glad smiley
    Fik en masse ud af det, og næste gang skal helt sikkert med smiley

• #13   17. jun 2014 - Btw, Liam dansede faktisk en del smiley Men det var nu også mest ham. Niall havde sin guitar (det meste af tiden), Harry plaskede med vand. Louis og Zayn var begge ret stille på det punkt smiley

Er faktisk igang med et album fra dagen smiley (Primært til min veninde, så hun kan få billederne) Men hvis der var nysgerrighed, er der i hvert fald lidt der. Der kommer flere billeder løbende smiley

http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/440420-one_direction_koncert_166_14?status=2

• #14   17. jun 2014 Fedt smiley
    Vil gerne kigge forbi dit album smiley

• #15   17. jun 2014 Wow stod du så tæt på? smiley

• #16   17. jun 2014 Kathrine&StjarnI: Tusiind tak for billederne Kril, kan se de blev en del bedre end de fleste af mine haha. smiley smiley

• #17   17. jun 2014 Josefine - Ja! Kan slet ikke fatte det selv smiley

• #18   17. jun 2014 Ems - Så liiidt!:D<3
    Der skal nok komme flere, prøvede bare at tage dem der så okay ud smiley

• #19   17. jun 2014 Tror selv jeg ville besvime, græde og dø lidt på sammen tid, hvis det dér var Justin smiley

• #20   17. jun 2014 Jeg synes nu McBusted som varmede op var bedre. :o)

jeg følte der var en lidt arrogant og overlegen attitude over drengene desværre, og så synes jeg der var for lidt gang i den. De sang SKIDE godt, det kørte bare og de var dygtige, men selv med alle deres effekter og fine ting, så synes jeg McBusted var bedre, da de løftede showet mere op. De havde VIRKELIG en fest, og de havde det SÅ sjovt og hyggede sig og havde nogle små inputs. Det er lidt som da drengene startede. Nu synes jeg det er en skam at det ligner de er kommet ind i det og det bare er en dag på kontoret.

• #21   17. jun 2014 Kan heller ikke komme mig over at have været så tæt på dem!

Okay, nu kommer det til at lyde meget fangirly, men….
    Fik altså vand i hovedet Harry havde drukket af, og rørte flasken! Fik den desværre ikke smiley Men stadig, blev helt ahhhr, fik freaking meget af det der vand i fjæset…. Smukt…. (Mest for sjov, ahah, men stadig smiley )

• #22   17. jun 2014 Vil give Katja ret, McBusted var edderaskme gode! De havde virkeligt en fest oppe på scenen, så alle blev helt revet med. smiley

• #23   17. jun 2014 Katja:
    Ja, det måske sådan er blevet en slags rutine for dem smiley man oplever måske ikke den samme glæde fra dem da de måske spillede deres første 10 koncerter, og så nu, endnu en ny dag, nye piger der skriger - de samme sange - og den samme tinitus smiley
    Desværre kunne man også se på Justin det var blevet en rutine, øv øv smiley

• #24   17. jun 2014 Kathrine: De var SKIDE gode, jeg elskede dem! Specielt inputtet med at de havde oversat engelske sætninger. "Jeg er en kvinde", HAHA! Elskede det. "that means I'm awesome right? oh it means I'm a woman? I can live with that!"

og så .. var de jo.... ret... pæne... tæhæ

• #25   17. jun 2014 Ja, og heller ikke just fordi Parken var den vildeste koncert de havde spillet, så giver ret i, det nok bare var rutine.. Men tror stadig på det med, at de meget "lever i øjeblikket" og nyder hvert sekund, for det kan jo være slut om lidt. Derfor tror jeg ikke koncerterne betyder mindre for dem, tror bare ikke der er den samme spænding over det for dem mere. smiley

• #26   17. jun 2014 Ja Mcbusted var super fede! Virkelig. Sidder bare og hører deres musik nu, haha. smiley

Katja Jensen: Hahah det var så godt, det der!

• #27   17. jun 2014 Katja - Giver totalt ret! Og da Matt pludseligt kom ud i brudekjole, det var altså også priceless! smiley SÅ sødt med deres dansk smiley

• #28   17. jun 2014 Ahah, hører også Mcbusted (og 5SOS) blandet lige nu! smiley

Vil ikke høre 1D, bliver bare helt emotional over, at koncerten er ovre smiley

• #29   17. jun 2014 Katja: Vil give dig ret i, at der var nogle af dem, hvor det virkede som om det bare var endnu en dag på kontoret. Men Harry, Liam og Niall var vildt på og energiske synes jeg.

• #30   17. jun 2014 Er faktisk en anelse skuffet over Louis' og Zayns præsentation.. Ikke sådan slemt overhovedet, for de var der, og det er nok for mig! Men specielt Zayn var meget tilbageholden. Og VED godt at han ikke vil danse, men ændrer jo ikke på, at han godt kan være på. Louis var heller ikke sådan vildt meget på, synes jeg. Niall, Harry og Liam derimod gav den hele armen. Specielt Liam med hans moves, ahah, det var simpelthen yndigt smiley

• #31   17. jun 2014 Jeg var der i går, og i forhold til sidste år, var selve showet utroligt kedeligt. Til gengæld havde det en mere hyggelig effekt, end sidste år, hvor alting bare var en stor energi-bombe. Jeg synes det var utroligt dejligt, at det var lidt mere afslappet. smiley (at jeg så også er "særligt sensitiv" kan så diskuteres om det har betydning)

Og ja - de var skide gode. Også selvom de ikke danser og springer rundt, som det tydeligvis (host, thomas treo, host) forventes af et boyband. smiley

• #32   18. jun 2014 Virkelig en af de bedste oplevelser nogensinde! Stod ca. Fem meter fra scenen, så ku se nærmest det hele. Drengene sang fantastisk og virkede som om de havde det fedt! Skal HELT klart ind og se dem igen smiley

Tilgengæld synes jeg at Mcbusted var vildt kedelige, men de var da søde. Deres musik sagde mig ingenting, synes bare at det lød ens det hele...

Elsker virkelig de 5 drenge smiley

• #33   18. jun 2014 Jeg havde siddepladser og brød mig ikke om at mcbusted ikke brugte hele scenen -.-
    Men drengene gjorde det godt smiley

(Næste gang skal jeg ha en stå plads!)

• #34   18. jun 2014 Kan ikke huske om det var bt eller se og hør der havde givet kommentaren "endnu en dag på kontoret" om dem..

• #35   18. jun 2014 Tror det var BT der skrev den kommentar smiley

• #36   18. jun 2014 Jeg elskede One Direction! De var simpelthen så gode smiley
    Jeg var der begge dage, og synes helt klart at d. 17 var bedst! smiley

• #39   18. jun 2014 Haha, fedt nok smiley

• #41   18. jun 2014 Jaaaaaa, det skulle ikke undre nogle smiley

• #43   18. jun 2014 Hørte et eller andet med at Zayn ikke kan lidt at danse det var derfor han var mere tilbage holdene? smiley

• #45   18. jun 2014 Ja, selvfølgelig skal han have lov til det smiley man skal jeg ikke tvinges du i noget man ikke har lyst til smiley
    Når - det car ikke godt, måske havde hen en dårlig dag?

• #46   18. jun 2014 Han* var*

• #48   18. jun 2014 Jeg tror Zayn har været hæs. Da han skulle snakke, lød hans stemme også alt for ru og alt for slidt..

Desuden lagde jeg mærke til at Niall konstant gik og strakte sit ben, hvilket nok er på grund af der er ballade med hans dårlige knæ.

• #49   18. jun 2014 Der var noget med D 17 var det et bedre sceneshow var der rigtigt??

• #50   18. jun 2014 Det kan godt være Katja smiley

• #51   18. jun 2014 Niall havde også ondt i halsen, stakkels drenge!

• #52   19. jun 2014 Jeg var der inde d. 17 med to veninder. Jeg var slet ikke klar over hvad jeg skulle forvente efter al den kritik der har været omkring deres show. Det skal lige siges at jeg havde billetter til deres koncert i Forum sidste år, men tog til australien og smed min chance væk for at se dem. Dengang var jeg mega fan, og havde nok grædt. Men ihvertfald tog vi ind og glædede os til at se dem.
    Da så McBusted gik på, blev vi ellevilde! Har aldrig før fangirlet så meget, uden faktisk at være klar over det! Jeg havde kuldegysninger fra de første tre takter af YEAR 3000, til et kvarter efter de var gået af, og får det stadig ved at snakke om det. Vi var faktisk klar til at gå hjem efter at have set opvarmningen, da vi synes at McBusted KILLED IT! McBusted er også min generation (er næsten 21) så har hørt meget af deres musik (mcfly og busted) gennem årene.
    One direction var fede og vi skreg og sang selvfølgelig med på alle sangene og havde en fest, men da vi gik hjem snakkede vi ikke om andet en McBusted.

Så vil personligt sige at hvis jeg skulle invisterer i en koncert med enten One Direction eller McBusted, så ville jeg klart nævne sidstenævnte til enhver tid! smiley

• #53   19. jun 2014 Jeg var derinde d. 16 det var vildt fedt jeg elsker virkelig de drenge og deres musik smiley smiley !

• Hanne F
    Hanne F Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #54   19. jun 2014 Hej
    Jeg var selv til koncerten i mandags med mine piger, kender ikke musikken så godt.
    Der var mange ting jeg manglede. Lyden var dårlig oppe på siddepladserne, det kunne D jo ikke gøre for.
    Men de kunne give noget mere charme, flirte noget mere samt virke noget mere glade. Noget jeg som publikum manglede var at de kom på ind med det samme lige efter opvarmningsbandet var gået af i stedet for først at komme på 30-45 min. Efter. Det virkede meget uprofessionelt, st lade sine fans vente på denne måde.
    Som der blev sagt op blandt dem jeg sad omkring var at de nok ikke kom på og at vi kunne gå Tom hændet hjem.
    En anden ting jeg forventede var en længere koncert samt nogle ekstra numre.
    Ingen af disse dele blev opfyldt.
    Det gode ved koncerten var at mine piger syntes det var en fed oplevelse, og det er jo det der tæller??.

• #55   19. jun 2014 Ja smiley men altså ikke for at 'blande' Justin ind i alt, så ventede vi i halvanden time på ham. Men da han kom på scenen var alt dette glemt og nød bare hvert sekund. Synes ikke rigtig man kan forlange mange ekstra numre da jeg hørte de havde spillet 3 ekstra numre.

• #56   19. jun 2014 Hanne F:
    Det er ikke drengenes skyld at de ikke kom på life efter opvarmningsbandet smiley Sådan er det altid til koncerter smiley sååå...

• #57   20. jun 2014 Var også til Justins koncert sidste år, og der synes jeg godt nok vi ventede længe, men som allerede sagt, det glemte man hurtigt. smiley

Noget lidt irriterende ved at vente var, at vi alle sammen stod helt tæt sammen på ståpladserne, da alle ville være klar når de kom. Det var lidt presset, haha smiley

• #58   20. jun 2014 Ja, og kunne godt forestille mig, man fik ondt i benene smiley

• #59   21. jun 2014 Var der i mandags med min bedste veninde, og vi har begge to været fans, var dog ikke så meget lige før koncerten, men hold kæft hvor var det vildt! smiley Har næsten stadig ondt i halsen, fordi jeg skreg så meget xD

Kommentér på:
1D koncert

Annonce