{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.406 visninger | Oprettet:

Studenterdilemma - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Har lige et par spørgsmål til nogen, der eventuelt har stået i samme situation... jeg skal op til min sidste eksamen i morgen - er det så på den dag, at jeg skal have hvidt tøj på, eller er det på fredag, når vi dimiviterer (er det sådan det hedder?)?
Nu, når jeg skal have huen på i morgen, hvem skal så give mig den på? Jeg ved godt det er et individuelt spørgsmål, men det er squ ligesom at vælge mellem chokolade, jordbær og vaniljeis! Overvejer min mor, far og den yngste lillebror - den ældste lillebror er på efterskole smiley . Min mor, fordi hun altid hjælper med hestene og sådan. Min far - vil ikke påstå, at jeg er særlig... 'tæt' med ham - for ligesom at make it up to him for alle de gange vi har gået hinanden på nerverne. Min yngste lillebror (som jeg faktisk tror er i skole (7. klasse)), ja... bare fordi han er min lillebror! smiley

Nogen, der kan hjælpe?
På forhånd tak (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studenterdilemma - hjælp!
  • #1   22. jun 2014 Der er ingen dresscode, men det hvide tøj plejer man at have på til dimissionen.
    Om du vil have hvidt tøj på i morgen, bestemmer du selv. :o)

Jeg havde hvid top og blazer på, den dag jeg blev student, og havde så hvid kjole på til dimission.

Det var min kæreste der gav mig min hue på, fordi jeg gav ham huen på, da han blev student. Jeg synes du skal lade din familie selv bestemme, hvem der skal give dig huen på. :o)

• #2   22. jun 2014 Jeg blev HF student, og havde et par sorte leggins på, en blå top og en hvid skjorte ud over.
    Det helt hvide tøj er til dimensionen smiley

Det var min mormor der gav mig hue på fordi hun virkelig betyder rigtig meget for mig, og fordi jeg vidste det ville være en kæmpe ære for hende, og fordi jeg ikke ville kunne vælge mellem mine forældre smiley

• #3   22. jun 2014 Kan heller ikke vælge mellem mine forældre - har begge to. Hvis jeg skal en tand længere ud, så har jeg fire (tre og en pap) bedsteforældre - dem kan jeg heller ikke vælge i mellem...

• #4   22. jun 2014 det er den hvide kjole/ eller det sæt du har valgt, begge dage smiley
    min søster gav mig min hue på smiley du siger de er i skole, men normalt holder forældre og søskende da fri i sådan en anledning

• #5   22. jun 2014 Nu har jeg kun min mormor tilbage af mine bedste forældre.

Men hvis jeg stod i dit dilemma ville jeg nok vælge at begge mine forældre skulle give mig den på, altså at de holder i hver side og derved begge får æren af det smiley

• #6   22. jun 2014 Den ældste kommer ikke hjem, desværre... men hvis jeg er heldig, så kan den yngste hvis blive hentet smiley . Mine forældre arbejder to minutters gang fra gymnasiet, så de kommer da lige over og lukker butikken i mens smiley .

• #7   22. jun 2014 skal i ikke hjem og holde fest med venner og familie ?

• #8   22. jun 2014 Vi var nu heller ikke hjemme og holde fest den samme dag. :o)
    Det er altså ikke en selvfølge, at man gør det. Der er forskellige traditioner i hver familie.

Vi holdt først studentergilde ugen efter.

• #9   22. jun 2014 Studentergildet er først på søndag - så passer det med alles kalendere smiley Ellers skal jeg til studentergilder hele ugen smiley

• #10   22. jun 2014 CTS -
    jeg kender bare ingen der har gjort det på den måde, derfor min undren smiley

• #12   22. jun 2014 Jeg blev student i fredags.
    Jeg bar sorte bukser, og en hvid top, og min yngre søster satte huen på.
    På fredag til dimenssion har jeg så en hvid maxikjole på smiley

• #13   22. jun 2014 Tirsdag når jeg får huen på regner jeg med at have hvidt på. Min bedstemor giver mig huen på, regner jeg med.
    Så tager jeg med familien ud og spiser bagefter. Har hvid kjole til dimission smiley

• #14   22. jun 2014 Jeg bliver på tirsdag, wuhuuuuuuu! smiley :D
    Men jeg tror nu bare jeg skal have bukser på og så bare en hvid top eller t-shirt. På lørdag til vores dimmision har jeg selvfølgelig hvidt på smiley
    Hvem der skal sætte huen på ved jeg endnu ikke. Ved ikke helt om min far overhovedet skal med, da han har smadret sit knæ forleden... Så står den mellem min søster ogmor, og der kan jeg ikke rigtig vælge, så jeg har sagt til dem, at det styre de selv smiley

Og btw. så holder jeg først studenterfest d. 12 smiley den sidste studenterfest jeg skal til er d. 2 august, selvom hun bliver her på onsdag smiley

• #15   22. jun 2014 Maria - Jeg spiste frokost med min mormor og morfar, og vi var ude og spise med familien om aftenen, men vi holdt ikke nogen fest på selve dagen. :o)

• #17   22. jun 2014 Jeg skal have grønne bukser og hvid skjorte på i morgen når jeg skal have hue på. Jeg havde tænkt at følge min huefarve (navyblå), men det blev ikke.
    Til dimission tager jeg beige bukser og sort skjorte på. Jeg skal ikke have alt for meget lyst/hvidt på da jeg skal direkte til Thy Rock. Af samme grund tager jeg heller ikke kjole på. Så der følger jeg ikke dresscoden helt. Jeg kommer nok bare til at matche drengene lidt mere, og dem er der alligevel flest af smiley

Jeg havde oprindelig tænkt at min far skulle give mig huen på. Jeg bor med ham (indtil han flyttede for nogle måneder siden), han har lært mig meget og givet mig et los i røven når jeg har trængt. Men det var ikke sikkert han kom, så jeg har valgt at min lillesøster skal give mig huen på. Det holder jeg ved selvom min far han kommer.

Kommentér på:
Studenterdilemma - hjælp!

Annonce