Studenterdilemma - hjælp! {{forumTopicSubject}}
Har lige et par spørgsmål til nogen, der eventuelt har stået i samme situation... jeg skal op til min sidste eksamen i morgen - er det så på den dag, at jeg skal have hvidt tøj på, eller er det på fredag, når vi dimiviterer (er det sådan det hedder?)?
Nu, når jeg skal have huen på i morgen, hvem skal så give mig den på? Jeg ved godt det er et individuelt spørgsmål, men det er squ ligesom at vælge mellem chokolade, jordbær og vaniljeis! Overvejer min mor, far og den yngste lillebror - den ældste lillebror er på efterskole
. Min mor, fordi hun altid hjælper med hestene og sådan. Min far - vil ikke påstå, at jeg er særlig... 'tæt' med ham - for ligesom at make it up to him for alle de gange vi har gået hinanden på nerverne. Min yngste lillebror (som jeg faktisk tror er i skole (7. klasse)), ja... bare fordi han er min lillebror!
Nogen, der kan hjælpe?
På forhånd tak (;
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Om du vil have hvidt tøj på i morgen, bestemmer du selv. :o)
Jeg havde hvid top og blazer på, den dag jeg blev student, og havde så hvid kjole på til dimission.
Det var min kæreste der gav mig min hue på, fordi jeg gav ham huen på, da han blev student. Jeg synes du skal lade din familie selv bestemme, hvem der skal give dig huen på. :o)
dec 2006
Følger: 113 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 149 Svar: 1.784
Det helt hvide tøj er til dimensionen
Det var min mormor der gav mig hue på fordi hun virkelig betyder rigtig meget for mig, og fordi jeg vidste det ville være en kæmpe ære for hende, og fordi jeg ikke ville kunne vælge mellem mine forældre
jun 2009
Følger: 35 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 292
apr 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 223 Svar: 4.498
min søster gav mig min hue på
dec 2006
Følger: 113 Følgere: 111 Heste: 5 Emner: 149 Svar: 1.784
Men hvis jeg stod i dit dilemma ville jeg nok vælge at begge mine forældre skulle give mig den på, altså at de holder i hver side og derved begge får æren af det
jun 2009
apr 2007
okt 2004
Det er altså ikke en selvfølge, at man gør det. Der er forskellige traditioner i hver familie.
Vi holdt først studentergilde ugen efter.
jun 2009
apr 2007
jeg kender bare ingen der har gjort det på den måde, derfor min undren
okt 2006
Følger: 130 Følgere: 158 Heste: 4 Svar: 1.526
Jeg bar sorte bukser, og en hvid top, og min yngre søster satte huen på.
På fredag til dimenssion har jeg så en hvid maxikjole på
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Så tager jeg med familien ud og spiser bagefter. Har hvid kjole til dimission
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
Men jeg tror nu bare jeg skal have bukser på og så bare en hvid top eller t-shirt. På lørdag til vores dimmision har jeg selvfølgelig hvidt på
Hvem der skal sætte huen på ved jeg endnu ikke. Ved ikke helt om min far overhovedet skal med, da han har smadret sit knæ forleden... Så står den mellem min søster ogmor, og der kan jeg ikke rigtig vælge, så jeg har sagt til dem, at det styre de selv
Og btw. så holder jeg først studenterfest d. 12
okt 2004
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Til dimission tager jeg beige bukser og sort skjorte på. Jeg skal ikke have alt for meget lyst/hvidt på da jeg skal direkte til Thy Rock. Af samme grund tager jeg heller ikke kjole på. Så der følger jeg ikke dresscoden helt. Jeg kommer nok bare til at matche drengene lidt mere, og dem er der alligevel flest af
Jeg havde oprindelig tænkt at min far skulle give mig huen på. Jeg bor med ham (indtil han flyttede for nogle måneder siden), han har lært mig meget og givet mig et los i røven når jeg har trængt. Men det var ikke sikkert han kom, så jeg har valgt at min lillesøster skal give mig huen på. Det holder jeg ved selvom min far han kommer.
Studenterdilemma - hjælp!