{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Hvor blev emnet af?? :-o {{forumTopicSubject}}

Hvor blev emnet om pigen, ponyen og sadelen til 1000kr af?? smiley Ikke slettet vel?? smiley

Jeg har så dette at sige til dig da du slettet imens jeg skrev smiley

Min sadel koster MEGET mere end hesten..Forstår ikke hvordan du kan gå på kompromis med hestens heldbred bare fordi den ikke koster 25.000.kr.. smiley smiley smiley Jeg skal til at tilride min hest her nu. Jeg har udgifter for 24 000kr hvor "kun" 6000kr er til selve tilridningen. Så kommer der osteopat, sadelmager, sadellån, sadel, gjord, stigremme og bøjler og nyt hovedtøj der ligger som det skal for resterende. Udover dette kommer den årlige tandtjek. Jeg skal betale 1000kr i bare sadellån for et par mdr. så få hellere en sadelmager ud ca 850kr. Og spar op til du har den sadel der passer din hest hvis du ikke skal bruge en formue på dyrlæger og kiropraktorer. Du får ride uden sadel imens smiley Det styrker din balance og skaber et bedre samspil mellem dig og din hest.

Mvh TT der godt ved hvilke skader en forkert sadel kan gøre. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor blev emnet af?? :-o
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   25. jun 2014 Hvorfor ikke bare lade det ligge hvis emnet er slettet?

• #2   25. jun 2014 Fordi det er PISSE irriterende at nogle mennesker ikke kan stå ved det de skriver og især når jeg er ved at skrive i indlægget smiley Så derfor. Havde jeg ikke siddet og svaret så var jeg ligeglad men det gjorde jeg så da svarer jeg her i stedet smiley Og måske dette hjælper så man tænker sig om en ekstra gang før man poster noget på offentlig sites smiley

Mvh TT der ikke er vred, bare træt af spilde min tid hvis det ikke bliver set/hørt smiley

• #3   25. jun 2014 jaa jeg havde også lige skrevet et svar, og da jeg trykkede opret svar, var emnet slettet.. træls når man bruger tid på att svare smiley

• #4   25. jun 2014 Kan man overhovedet se om nogen skriver på sine annonce/ forum besked? smiley
    Kan sagtens forstå dig!

• #5   25. jun 2014 Enig Tindur! Oplevede også her forleden at vi havde en længere diskussion igang og pludselig slettet TS emnet, lige efter hun selv havde svaret selvfølgelig... Og havde selv skrevet et længere svar, men da jeg skulle sende var emnet slettet.. Tsk

Men undrer mig da ikke over den kommentar skulle komme fra dig Astrid smiley

• #6   25. jun 2014 Hader når folk bare sletter enmerne igen..

Det beviser bare de ikke kan stå ved det de har skrevet... Oplevet det er forleden sammen med Lisa-Maria! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #7   26. jun 2014 Lisa: hvis du overvejede den måde i begyndte at skrive på, og blive provokerende/flabede på, så ville du kunne forstå det..

Men man kan vel ikke forvente andet..

• #8   26. jun 2014 Astrid
    Og du synes ikke det var provokerende nok at stemple størstedelen af ponyrytterne som dårlige?
    Eller provokerende nok at sige at vi følte os truffet så det passede nok også på os?
    Argg, der var altså 2 om denne tango, og du var den ene smiley

• #9   26. jun 2014 Astrid - Hvordan kan TS af det slettede emne, vide hvad jeg skulle skrive da jeg endnu ikke havde oprettet et indlæg? smiley

• #10   26. jun 2014 Astrid..

Vi blev ikke flabet... Du kunne bare ikke forsvare dig mere, for du ved vi havde fat i noget af det rigtige omkring det enme. Så ved du til næste gang at du skal have dine argumenter i orden smiley bare et tip med på vejen smiley

Kommentér på:
Hvor blev emnet af?? :-o

Annonce