{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig efter træning - blodmangel?
  • #1   28. jun 2014 Væske mangel? Manglende vitaminer? Har selv prøvet det mange gange.. smiley

  • #2   28. jun 2014 Det er nok ikke blodmangel - så ville du også have det skidt ellers smiley

    Men noget væske, eller at du går sukkerkold


  • #3   28. jun 2014 Man går ikke bare lige sådan sukkerkold.. Ta til din læge og få taget blodprøver mm, så finder I nok svaret smiley
    Min blodprocent er lav fordi jeg er gravid, jeg får det dårligt om du beskriver ind i mellem, prøv at tage nogle jerntabeletter smiley


  • #5   28. jun 2014 Det kan sagtens være blodmangel. Det havde jeg også i en meget kritisk grad. Jeg blev svimmel, fik kvalme, sorten for øjnene, og utilpashed. Det var især ved anstrengelser og koncentration.
    Er du svimmel normalt ellers? Træt, hovedpine? Intet overskud og koncentrationsbesvær? Bleg i huden og læber der evt sprækker?
    Jeg røg til lægen da jeg besvimede mens jeg lærte at tage kontaktlinser i.
    Jeg havde en på 3,7 og røg på hospitalet.
    Du kan lynhurtigt få taget en test hos din læge og se om det er det.
    Men det kan Også være din form eller kost op til at du dyrker motion.


  • #6   28. jun 2014 Altså, jeg har ofte hovedpine og tørre læber. Jeg er i vildt dårlig form, men prøver at træne i stille og roligt tempo smiley Jeg er meget bleg, men det tror jeg nu bare er min hudfarve :b
    Det kan være jeg lige skal et smut til lægen og bl.a. få taget en blodprøve smiley


  • #7   29. jun 2014 Mine læber sprækker altså ikke? De bliver bare blå, og har selv en blodprocent på 3,9...
    Men tror bare næppe at det er blodmangel hvis man ikke har nogen symptomer hvis man ikke træner - altså i mens man slapper af smiley

    Men en hovedpine og tørre løber tror jeg ikke er nok til blodmangel - men ja, smut til lægen...

    Og man kan sagtens gå sukkerkold - sker ofte for min veninde når hun træner eller det er varmt


Kommentér på:
Dårlig efter træning - blodmangel?

Annonce