{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

måske ånder? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

ved ikke om i kender det der med at man er alene og så føler at der er en der sidder/står og kigger på en?

det er tit hvis jeg går rundt på min efterskole at jeg føler at der er en der går lige bag mig, men der er ikke nogen. kan det være ånder måske?

min mormor døde i 91. så tænker om det måske kan være hende der holder øje med mig? men det er kun når jeg er alene. og sådan har jeg haft det næsten hele mit liv. smiley

håber i har et svar søde HG'er. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske ånder?
  • #2   7. aug 2014 det uhyggeligt synes jeg...

• #3   7. aug 2014 efter hvad jeg ved af ( og nu ved jeg en del om ånder ), så er ånder KUN steder, de har noget med at gøre smiley det vil sige, i deres hus, ved deres grav osv. Det vil så også sige at der er meget lille chance for at hun skulle være på din efterskole. Man siger jo at døde folk først bliver ånder, hvis de ikke kan finde fred, og har brug for at leve videre. Du kan jo prøv elle at snakke med ånden du mener er der. Altså du kan jo når du føler at ånden er nær dig, stoppe op og sige foreksempel, at ånden skal tænde eller slukke lystet. Det vil også være en godt ting at spørger hvilken køn ånden er. De fleste ånder vil svar, fordi de som sagt mangler at finde fred, og det kan nogle gange hjælpe dem at snakke med levende mennesker. hvis det viser sig at det er din mormor, er det måske vigtigt at finde ud af hvad hun stadig laver på jorden, og hvorfor hun ligepræsis har valgt at følge efter dig smiley det kan også bare være følsen af at nogle er bag ved dig smiley oplever selv tit følsen af at der er nogle der kalder min navn smiley men når jeg så kigger er der ingen smiley :/ men det er tit bare vores underbevisthed der leger med os smiley

• #7   7. aug 2014 Det er nok din skytsengel. Og ellers er det noget du bilder dig ind (:
    Og Cecilie, du har vidst set for meget af "Ånderne vender tilbage". For meget af det du skriver, passer ikke (:

• #8   7. aug 2014 Jeg ser dem selv . De er alle vegne hvor deres kære er .
    Jeg har dem også i mit hus og når jeg føler det er for generende siger jeg ud i luften: jeg ved godt du er der så du behøver ikk gøre opmærksom på det.
    Men alle har jo også en skytsengel og min er f.eks meget tydelig . Kan høre mærke og føle hende. Der er så meget at fortælle om det så det er helt vildt .

• #9   7. aug 2014 Team Kristensen.... Jeg har nu aldrig set det program, men ok smiley tværtimod har jeg dog "studeret" ånder smiley

• #10   7. aug 2014 Næh, Jeg har aldrig oplevet noget, så jeg tror ikke på det. smiley

• #12   7. aug 2014 Crescendo
    Du ser dem ligefem? Altså sådan ligesom normale mennesker, eller?

• #13   7. aug 2014 Jeg har skam prøvet at være meget åben - tror jeg da. Jeg bor i et gammelt hus, og jeg ved et par stykker er døde, mens de boede her. Der sikkert også nogle der er gået bort, her i selve huset smiley

• #15   7. aug 2014 'Ellers vil de bare ikke vise sig for mig'? Hm, det er da deres eget problem så.

• #17   7. aug 2014 Haha ja sikkert!^^ Jeg er nu glad for at jeg ikke er over sensitiv, og ser dem hele tiden. Men hvis de nu eksistere, så kunne de døde familie medlemmer, da godt lige sige hej? Alt andet er da uhøfligt.

• #19   7. aug 2014 Det er et godt råd, men jeg er bare ikke rigtigt typen, der kan meditere^^

• #20   7. aug 2014 Sådan en følelse har vi nu alle sammen engang imellem. Det tror jeg ikke du skal være bange for. Hvis du tror på ånder kan du jo prøve at sige "lad være med at genere mig" - så tror jeg oftest at den "går væk" fordi man selv tror på, at der ikke mere er nogen, og derfor bliver mere rolig smiley

• #21   7. aug 2014 tak for de mange svar. smiley

• #22   7. aug 2014 Så en gang hvidstengruppen med en veninde, der hvor min hest står (et gammelt hus+der er en der har hængt sig selv smiley ) så skulle min veninde så på WC. Og Så dum som jeg nu er siger jeg, hvis har er nogen så gi et tegn. (vi havde sat filmen på pause) da vi startede den igen begyndte højtalerne at dunke meget underligt. da vi bare troede der var fejl i elektronikken sagde vi: er er her så lad hver, og vup så var det væk. Bagefter gik vi ud i køkkenet og ligepludselig bliver der skruet helt op fra fjernsynet lige i den scene hvor der er nogen der bliver skudt..

Tror der er mere mellem himmel og jord smiley undskyld det blev langt smiley

• #23   7. aug 2014 Ærlig talt tror jeg ikke på den slags. smiley Jeg kan godt føle, at der er noget, men jeg tror ofte også bare, at det er følelsen af, at det kan være ubehageligt at være alene, når det er aften, da man jo ikke kan se nær meget om aftenen(tænker udenfor og hvis man ikke har ordenligt lys). smiley
    Limserne og sovs: Jeg respekterer det fuldt ud, at du kan se ånder, men du skal også tænke på, at der er altså mange lyde i natten(naboer, vilde dyr, hus osv.). smiley
    Ida og Xenobia: Hvis det er okay, at jeg knytter en kommentar til din oplevelse, så tror jeg, at når du siger sådan noget, bliver du også utrolig sensetiv og vil nærmest høre noget. smiley

• #24   8. aug 2014 Ja du har helt ret smiley

• #25   8. aug 2014 Men det med lyden, det var rigtigt for så højt havde vi ikke skruet op:-) syntes bare sådan noget er MEGA spænende, men samtidig lidt uhyggeligt:-)

• #26   8. aug 2014 Selvom jeg ikke tror på det, synes jeg også, at det er vildt spændende at læse om. Også at læse folks oplevelser og læse om folk, der kan "se" dem. smiley

• #28   8. aug 2014 Astrid smiley tak smiley men jeg bruger ikke så meget tid på og se tv smiley men tak smiley

Kommentér på:
måske ånder?

Annonce