{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.621 visninger | Oprettet:

Føles som om dele af min ryg sover? O.o {{forumTopicSubject}}

Ja det lyder ret mærkeligt, og ja det er et ret random aftenemne, men vil bare høre om noget har oplevet noget lignende.

Altså... har siddet på min flade foran min computer den sidste time, og nu føles det som om at dele af min ryg "sover" - altså den der følelse man får, hvis en ben sover, det snure osv., bare i ryggen. - det synes jeg selvfølgelig er vildt mærkeligt. Har også husket at "skifte" siddestilling lidt engang imellem, men åbenbart ikke nok, siden dele af min ryg nu sover.

Ville også gerne høre, om andre har prøvet noget lignende? For jeg har virkelig aldrig prøvet at min ryg sov før smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føles som om dele af min ryg sover? O.o
  • #1   12. aug 2014 Det er ikke lige sådan umiddelbart noget jeg hverken har prøvet eller hørt om før!
    Du må sætte høj musik på computeren i håb om at vække den smiley

• #2   12. aug 2014 Oh my Madsen, you made my day! xDD
    *at sætte mit vækkeur, i håb om at den gider vågne*

Ej mener det faktisk dybt seriøst, den sover smiley

• #3   12. aug 2014 Det lyder altså virkelig mærkeligt! Altså, har du den der klamme, stikkende fornemmelse ligesom når ens fod eller hånd sover?

• #4   12. aug 2014 Fuldstændig. Bare ikke lige så kraftig, som hvis min fod/mit ben sover, for når mit ben sover, så går det nærmest i en slags "krampe" og så slemt er det ikke med min ryg. Synes dog det forsvandt lidt, da jeg begyndte at bevæge mig lidt, men det er der stadigvæk lidt endnu smiley

Tror jeg lægger en varmepude på min ryg, og ser om fornemmelsen ikke er forsvundet til imorgen. For lider nemlig i forvejen af nærmest konstant ondt i ryggen, så det var ret underligt ikke at have ondt, men at den bare "sov" :3

• #5   12. aug 2014 Det prøver jeg tit smiley men aner ikke hvad det kommer af smiley Så følger da lige med, hvis der er nogle kloge hoveder, der kan sætte ord på det smiley

• #6   12. aug 2014 Kender det.. Her hjælper det enten at bukke sig meget langsomt ned og rette sig meget langsomt op, eller at dreje overkroppen langsomt fra side til side, alt efter hvor det sidder smiley

• #8   13. aug 2014 Carina:
    Det jeg undrede mig mest over var, at jeg normalt sidder sådan flere timer om dagen, men da jeg gjorde det den eneste time (havde været fysisk aktiv optil, cyklet, reddet osv.), så begyndte den at "sove". Hvorfor gjorde den det så der og ikke alle de andre gange jeg har "hængt" i den?

Har været til fys engang, som også sagde - ligesom dig - at jeg hang uhensigtsmæssigt i mine rygmuskler, hvilket var grunden til at jeg havde ondt i ryggen. Men problemet er bare at sidder/står jeg "som jeg skal", så får jeg en følelse af ikke at kunne trække vejret smiley

Kommentér på:
Føles som om dele af min ryg sover? O.o

Annonce