{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Dagens dele glæde tråd {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal flytte idag, fra min lejlighed i Jylland og tilbage til min dejlige ø Bornholm smiley
Min drøm er endelig gået i opfyldelse, med familie, hus på landet med plads til hest og diverse dyr og selvfølgelig min hund. Ikke nok med det, så står min drengerøv (7års vallak) og venter på mig.
Min kære mand er hos mig om ca 1,5 time. Jeg glæder mig virkelig meget til at være tæt på familien igen efter næsten 2 år ude :')

Er helt rundt på gulvet af glæde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens dele glæde tråd
  • #1   6. sep 2014
    Har startet stævne på dyret som gik over al forventning ;o). Hun var ok og læsse, ikke stresset og opkørt da hun blev læsset af.
    Som forventet gik hun som en giraf - men hun blev ikke bange for noget, hvilket er pænt positivt. Også var der et par enkelte gode momenter som på billedet.

Det blev til 61% og 62% ;o)

profilbillede
  • #2   6. sep 2014 Fik min novelle tilbage. Min lærer sagde at den var MEGET over forventning og at den var rigtig god!! smiley :D smiley Er virkelig glad! smiley

• #3   6. sep 2014 Dejligt smiley hun ser rigtig fin ud smiley

• #4   6. sep 2014 Dejligt at have dig tilbage på øen igen, hvis man kan sige det ^^'
    - Bornholmeren Hippie smiley

• #5   6. sep 2014 Hehe tak hippie smiley kan ikke undvære den, efter 2. Gang at ha været bosiddende uden for Bornholm er jeg blevet enig med mig selv om at jeg aldrig ska derfra igen

• #6   6. sep 2014 Jeg har haft en umådelig dårlig dag på arbejdet, jeg bliver så tosset når det faste personale hellere vil holde kaffepause end at hjælpe de beboere der er, som vi jo rent faktisk er der for, MEGET tosset.

Til næste år skal jeg søge ind på sygeplejerske uddannelsen, igen, og overvejer kraftigt at vælge Bornholm som min 1 priotet, selv om det er langt væk hjemmefra, men helt ærligt så tror jeg sagten jeg skunne bo på Bornholm i 3½ år smiley

• #7   6. sep 2014 Er endelig blevet rask, efter sygdom siden i Mandags smiley
    Og red på Hyppen idag, efter ikke at have redet siden Søndag! smiley
    Han var frisk(forståeligt nok), men hvor var han sød! smiley
    Imorgen skal jeg på Kallehavegård til stævne, skal ikke ride bare kigge smiley
    God weekend til alle!

• #8   6. sep 2014 Hm.. Jeg havde en rigtig fed aften igår og i nat. Men i dag er der ikke specielt mange glæder. Jeg har rigtig slemme tømmdermænd. Er i humør til at ligge på sofaen med en god film og putte... Jeg har så bare ikke nogen at putte med. haha :D. Er rigtig tømmermændsynkelig!

• #9   6. sep 2014 Jeg har nuppet mig en slem omgang forkølelse - evt. med noget feber oveni? - og ondt i halsen. Men UANSET HVAD så VIL jeg altså i skoven imorgen ^^'

• #10   7. sep 2014 Tine: tror ikke du vil fortryde smiley fantastisk natur skønne byer og dejlig stemning om sommeren, selvom der er mange turister smiley

Jeg gir da lige en update: er efter en hård dag igår med pakning af bil og køre tværs over dk fra Sønderjylland, igennem Sverige og med færgen er til Bornholm, med 1,5 times søvn siden kl 6 igår morges, har været en udfordring. Nu har vi lige slappet af og skal snart til at pakke ud smiley puha og så skal min dejlige dreng nydes smiley

• #11   7. sep 2014 Det tænker jeg også, og så er der mulighed for at jeg kan få min part med, hvis det kan lade sig gøre økonomisk for mig smiley Og jeg tænker jo at i må have de lækreste områder at ride i smiley

Kommentér på:
Dagens dele glæde tråd

Annonce