Dagens glæde :D Og så lidt andet... {{forumTopicSubject}}
Må lige dele min fantastiske glæde med jer.
Jeg var i september til springstævne med min dejlige Jasmin som endte rimelig dårligt.
Vi har siden da fået privattimer i dressur og har udviklet os rigtig godt, så selv folk kunne se det, som intet vidste om det.
I dag kom dagen så hvor vi skulle til vores dressurstævne og jeg var simpelhen hammer nervøs over hvordan det skulle gå. Skulle hun stikke af igen, skulle hun vælge at dreje lige pludselig og med ingens stop?
Men næh nej
Jasmin var simpelhen bare SÅ dygtig. Der var lidt uro engang imellem, men ellers red hun programmet rigtig fint, når man tænker på hun kun er "redet" i 4 måneder
Er SÅ stolt af min tøs
Startede LD2
Det blev til 63,333% og en fin 4 plads
Så jeg kan slet ikke vente til stævne i november nu. For hold da op hun gik bare som en drøm i betragtning af at stævner ikke er hende(selv når vi ikke skal starte kan hun mærke folks stemning) stærke side endnu
(link fjernet)
Et lille billede til alle jer derude
Andre som har brug for at dele noget skønt i dag ?!
Det andet er at jeg jo selfølgelig gerne skulle ønske mig noget i julegave og jeg synes da hvidt er kedeligt på Jasmin til springstævnerne..
Jeg selv har en mørk marineblå stævnejakke som det eneste - DOG med en brun krave.
Jeg tænkte jo så prinsessen skulle have blå sæt til stævnerne, meeeen... min mor synes ikke lige blå, og så kom jeg til at tænke på hvilke farver mon faktisk klær Jasmin godt?
(link fjernet)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/308273_4582865570788_521771704_n.jpg
(link fjernet)
(link fjernet)
Jeg vil meget gerne have I kommer med eksempler til SORT udstyr(og da gerne så det også går til brunt eller omvendt) OG til BRUNT, da det endnu ikke er helt afgjort hvilken farve vi vil køre i springning når jeg forhåbentlig en dag får en springsadel til forår/sommer
okt 2011
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 72 Svar: 462
dec 2004
Følger: 171 Følgere: 163 Heste: 13 Emner: 66 Svar: 615
Ja jeg vil da gerne dele at min 4års holstener hingst på 178 har haft rytter på for første gang i et år
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
Må man spørge hvordan du har fået det ind som et billede? min mulighed for det er væk?
feb 2011
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 58 Svar: 1.589
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
Jeg synes det ser rigtig godt ud til de brun-plettede heste med brunt udstyr, men kan ikke foreslå noget specielt mærke eller model....
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
jeg synes du skal give hende lila på
apr 2011
Følger: 2 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 33
Dagens glæde :D Og så lidt andet...