{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Vinter ride tøj. Hvad er DU glad for? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Nu står jo desværre vinteren snart for dør, og jeg bliver nødt til at tænke på hvad jeg skal ride i. Derfor vil jeg gerne høre fra Jer.

- Hvilken vinter ride dragt/dress/bukser/jakke har du?
- Hvor købte du den henne?(gerne link)
- Er du glad for den/dugger den?

- Hvilke vinter ride støvler har du?
- Hvor købte du den henne?(gerne link)
- Er du altid varm og tør på fødderne og er de gode at have på?

- Hvilke vinter ride handsker har du?
- Hvor købte du de henne?(gerne link)
- Fryser du på fingrene?

- Hvad har I under jeres ride dress/bukse/jakke?
- Hvilke og hvor mange strømper har I på fødderne?

smiley

Mvh TT der ikke har intentioner om at fryse til vinteren smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter ride tøj. Hvad er DU glad for?
  • #2   13. sep 2014 Jeg har en mountain horse forest rider jakke, som er ganske varm, men jeg leder efter en ny, da den er så stor at jeg ligner Muren fra mumitroldene :b Havde den lige været 1-2 størrelser mindre, så skulle den ikke skiftes ud smiley

    Har ikke ridebukser specielt til vinter, men jeg plejer at ride med tykke strømpebukser eller ski underbukser indenunder..

    Og så har jeg lige købt mig et par lækre Campus støvler til stalden, som jeg håber vil holde mine fusser varme i stalden smiley Rider stadig i mine Petrie støvler, men med en ekstra sok i..


  • #3   13. sep 2014
    Ganske almindelige overtræksbukser/skibukser, skijakke/vinterjakke også bamsestøvler med et par alm sokker og hyggesokker - så er jeg klar til tur!

    + selvfølgelig pandebånd, store handsker og halstørklæde. I år vil jeg også prøve og købe sådan nogle varme dimser til og ligge i skoene. Bamsestøvelerne er bare ikke vandtætte, så derfor kommer de først på inden jeg hopper op.

    Dressurmæssigt holder jeg varmen i alm ridebukser, det der med mere tøj på funker ikke i dressur.


  • #4   13. sep 2014 Krikken - Og jeg som troede det var Fleur der løb rundt og lavede dressurøvelser og ikke dig smiley smiley Men når du skal løbe rundt og lege dressurhest kan jeg se at tyk vinterdress hæmmer dine elegante ben smiley smiley

  • #5   13. sep 2014
    Også er der nok også en god chance for at vi får ridehus til vinter, så jeg overlever nok uden skibukser der ;o)


  • #6   13. sep 2014 Skibukser, maddox 5-1 jakke og et par forede jagtstøvler......det er noget der virker. Min maddox kører på 3. år og det er nr 3 jeg slider på nu. Den bedste jakke jeg har haft.
    jeg rider i nogle forede softshell ridebukser, dem er jeg også rigtig glad for. Mine tæer er et tilbagevendende problem om vinteren ift ridning, for støvlerne er for brede til at komme i bøjlerne. Det bedste jeg har fundet er en foret pikeur jophurs støvle hvor jeg smed en keramisk sål i. Så undgik jeg de der lede stød man får når man hopper af hesten med stivfrosne fødder


  • #7   13. sep 2014 Jeg tager bare skitøj på indenunder det normale og så rider jeg i HKM støvler (link fjernet) med ekstra strømpe smiley

    Og så har jeg en dunjakke fra Equiscout, som er rigtig let, men meget varm og når jeg skridter varm/af så har jeg en anden vinterjakke udenover smiley

    Handsker rider jeg ikke med smiley Jeg er normalt en frossenpind, men mærker det slet ikke, når jeg rider og vores stald er altid 10-15 grader varm, så der er det fint smiley


  • #8   13. sep 2014 Jeg har et par skibukser og et på termo ridebukser
    Og et alm pilot jakke
    Jeg strikker selv mine trøjer og sokker gerne i Islandsk uld
    Og jeg strikker ridehansker/vanter også i islandsk uld , det fungere for mig
    Støvler tja et par termo nogen fra Hooks
    Men tror desværre det er færdige i år
    VH
    Annette


  • #9   13. sep 2014 Rider i samme ridebukser og støvler om vinteren. Har heller ikke ekstra sokker på. Rider så med roeckl vinter-ridehandsker. På overkroppen har jeg altid en skiundertrøje under en langærmet trøje (noglegange i form af tyk strik/ uld), en vest samt min kingsland jakke.

    Er stor fan af lag-på-lag, så man kan tage af efterhånden som man får redet sig varm (-: men har generelt ikke synderligt meget tøj på - sørger altid for at holde mig igang så jeg ikke kommer til at fryse (-:


  • #10   13. sep 2014 Mine Wellensteyn jakker redder mit liv om vinteren smiley

  • #11   13. sep 2014 Mit vinterdress består af:
    - skiundertøj i uld
    - uldsokker
    - alm ridebukser
    - tynd uldtrøje
    - lang dunjakke fra mountain horse
    - röckl handsker med fleecefoer
    - muckboot støvler

    Så er jeg dejlig varrm under hele turen smiley



Kommentér på:
Vinter ride tøj. Hvad er DU glad for?

Annonce