{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOT til ryggen?
  • #1   1. nov 2014 det er original og økonomi udgaven (silverline) jeg har kun erfaring med den sorte original serie og jeg er DYBT afhængelig. kan slet ikke komme igennem en hel dag uden mine knæbandager

  • #2   1. nov 2014 Men er silverline dårligere, eller er det bare pga farven eller? smiley

    Dejligt at høre om positive erfaringer! smiley


  • #3   2. nov 2014 jeg tror ikke silverline er dårligere. som jeg synes jeg husker det forklaret af min "lokal-pusher" så er det et spørgsmål om antallet af de virksomme tråde i silverline. altså der er flere i den sorte end den grå serie,

    noget af mit er ved at være rimelig medtaget (!!!) og jeg har gået og tænkt lidt i om jeg skulle prøve at købe silverline også, til at bruge når det sorte er vådt fra vaskemaskinen, og for at mærke hvor stor forskellen egentlig er. jeg ved det desværre ikke endnu. men jeg tænker at gøre forsøget,
    da jeg skulle købe første gang valgte jeg den sorte serie fordi jeg synes det var for få penge at spare, hvis der er STOR kvalitets forskel. jeg havde AKUT brug for noget der bare virkede, som i NU (min smerte-medicin var udsolgt og i restordre på apoteket jeg var DESPERAT!) da jeg skiftede 1 sæt ud valgte jeg sort igen, fordi det kendte jeg og havde en vis tillid til. nu er jeg ved at have slidt 2 sæt op (når man bruger det alle sine vågne timer lige pånær når det er i vaskemaskinen) så holder knæbandagerne lige omkring 3 år før elastik og velcro så småt begynder at blive træls


  • Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.168
    #4   2. nov 2014 Back on Track silverline, er en økonomi udgave af de alm. produkter fra Back on Track.
    Produkterne er lavet af et mere prisbilligt materiale, og er ikke nær så slidstærke som alm. produkter.
    Effekten er dog ens i begge produkter.
    http://www.bot-shop.dk/mennesker/back-on-track-silverline.html


  • #5   2. nov 2014 Mange tak for svar begge smiley
    Jeg har nu bestilt en silver line, er meget spændt på at få den hjem!

    Janne: Hold da op! Det må man da sige at være kvalitet! smiley


  • #6   2. nov 2014 er det ok jeg lige tilføjer dig? jeg vil gerne høre hvad du synes om silverline smiley

  • #7   3. nov 2014 Selvfølgelig smiley
    har bestilt igennem horze, og de skriver at de gerne skulle levere inden den 12 nov. Så det kan godt ske år der går lidt tid før jeg får den smiley


  • #8   23. jan 2015 Nu har jeg brugt mit lændebælte stort set uafbrudt siden jeg købte det. Jeg har taget det på når jeg vågner om morgenen og af inden jeg er gået i seng om aftenen. Jeg har haft det på hele tiden, under studie, arbejde, ridning, træning mv. velcroen har slidt i stoffet foran, hvor det ikke lapper over, men derudover ser det stadig ud som nyt! smiley
    Så fra mine erfaringer, holder silverline rigtig godt!
    Det gør mig ikke smertefri, men lindre helt sikkert meget!


Kommentér på:
BOT til ryggen?

Annonce