{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Back on track {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har et lændebælte, som jeg har været lykkelig ejer af i 2-3 måneder nu og brugt uafbrudt.

Jeg døjer dog lidt med seneskedehindebetændelse i perioder, samt utrolig spændte nakkemuskler (også periodevis).
Så jeg har tænkt på at anskaffe mig et håndledsbind, og evt en nakkevarmer eller tørklæde.
Der står at håndledsbindet er rigtig godt mod seneskedebetændelse.
Mit spørgsmål opstår så ved, at fremgangsmetoden for optimal udbytte af produktet er ved at vænne sig til det de første tre dage, hvorefter det skal bruges i 10-20 dage i min 8 timer. Seneskedebetændelse døjer jeg måske med 2-4 dage med imellem 1-3 ugers mellemrum. Vil BOT så stadig have virkning, og er det ok for kroppen, at man ikke har det på i en lille måned, og så pludselig har det på hele dagen i tre dage?

Jeg fik det på ingen måde dårligt, da jeg startede med lændebæltet.

Nogle erfaringer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Back on track
  • #1   23. jan 2015 Jeg bruger ankel-dutterne, når jeg har ondt i ankler og skinneben og har aldrig haft gener af at kun bruge dem engang i mellem.

    Jeg går med bokser-shortsene hver dag og kan mærke en negativ forskel hvis jeg en dag ikke har flere tørre par... smiley

    Bruger også ridehandskerne og fleecetrøjen jævnligt, men har aldrig brugt en tilvænnings periode.

    Havde også halsedissen, men den forsvandt under en flytning.

    Synes det er en fantastisk opfindelse og har næsten altid et BOT-produkt på ønskesedlen smiley


Kommentér på:
Back on track

Annonce