{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

KH
KH
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 9 Svar: 212

Back on Track? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg skal bruge et knæbind i forbindelse med en knæskade jeg har haft over de seneste 3 år. (Overbelastningsskade og noget 'ukendt').
Jeg faldt så over BOT's knæbind, er der nogle der kender noget til det? er det godt og skal man vælge med el. uden spænde?

Jeg skal bruge det i forbindelse med løb og afslapning.

Eller er der nogle andre knæbind jeg skal se på? Pris er underordnet, bare helst under de 500 kr.

Tak på forhånd smiley

Kommentarer på:  Back on Track?
  • #1   8. jun 2015 Jeg bruger BOT til mit springerknæ og kan ikke leve uden.
    Bruger det med spændet, til både løb og forebyggelse smiley

• #2   8. jun 2015 Jeg har et, og er så glad for det! Dog er det meget varmt om sommeren, hvis man som mig træner mange timers cykling smiley

• #3   8. jun 2015 Jeg har BOT knæbind både med spænde og uden spænde, foretrækker helt klart med spænde det sidder bedst. Jeg elsker alt mit BOT udstyr, både til mig og hest/hund.
    Men hvis man som mig har ret brede lægge og lår og et knæ i normal størrelse kan det være svært af få noget som helst til at sidde uden at krølle sammen (og det er ALLe slags knæbind), så må man finde andre løsninger.

• #4   8. jun 2015 Du kan læse om effekten på deres hjemmeside. De virker super godt og jeg bruger det både på mig selv (Dårlige knæ + spændingshovedpine) og så pakker jeg hesten ind i det. smiley Det har helt klart en positiv effekt! smiley

• #5   9. jun 2015 Jeg bruger også bot knæbind på mit knæ, der blev skadet ved et spark af en hest sidste år. Hvis ikke jeg har knæbindet på i et par dage, hæver mit knæ meget op og jeg kan ikke strække det helt ud. Så ligesom de andre i denne tråd er knæbindet helt klart noget jeg ville have svært med at leve uden smiley

• #6   10. jun 2015 Jeg bruger Back on track da jeg også har meget dårlige knæ fordi jeg løber indad og det har så ødelagt dem:(. Men jeg kan klart anbefale det, det er mega godt, det hjælper ihvertifal mig med mine knæ problemer

• #7   10. jun 2015 Det hjælper virkelig også mig, har haft problemer med mine knæ igennem de sidste 6 år og BOT har været det eneste der har kunne hjælpe mig smiley
    Jeg har også med spænde og det er jeg super glad for i sær når jeg løber smiley

Kommentér på:
Back on Track?

x