{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Beholde eller sælge? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Jeg havde en træls oplevelse med min 9 års hoppe i dag. Hun har det med at være ved at løbe gennem hegn og tager tilløb flere gange og det ser ud som om hun skal til at løbe gennem. I dag var hun også ved at jorde mig ned på folden, jeg kastede mig gennem et hegn. Hun jorde hen i mod asfalten da hun skulle på en anden fold hvor hun ikke fik taget fart af og hun gled ned på siden. Jeg er dybt chokeret.. En anden ting er at hun har en meget dårlig balance i galop og løber alt for stærkt. Jeg spekulere på om dette er noget jeg vil kaste mig ud i. Jeg havde glædet mig til sommer for jeg ville ride hendes galop til for ny. Men nu er jeg i tvivl om jeg måske har købt en forkert hest. Burde jeg overveje at sælge hende. Eller burde jeg blive og forsætte. Jeg vil sige at jeg synes det er risikabelt for hun er unghest inde i hovedet og ser spøgelser over alt. Jeg ved godt at i dag var på grund af hun var over glad da hun lige var kommet på fold da jeg ville ud og kæle med hende på folden. Men altså et eller andet sted burde hun ikke afgøre hvad hun skal? smiley


Kommentarer på:  Beholde eller sælge?
Kommentér på:
Beholde eller sælge?

Annonce