{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navlepiercing - infektion?
  • #1   1. mar 2015 Du skal passe meget på med ikke og støde ind i ting har desværre ar efter en (længere historie) men ellers nej bare sørg for og passe den til punkt og prikke, og igen ikke støde ind i ting så går det:)

• #2   1. mar 2015 Min har da aldrig været infektion i heller ikke da den blev lavet. Det vigtigt den bliver lavet proff. Og at man har plaster på de første mange dage i stalden i hvertfald ! Den skal renses i saltvand og så skal man købe en helt ny vaseline som man ikke må rører med fingeren kun en vatpind og smører på stangen de første dage så den glider letter i huden, men igen det skal være et proff og godt sted ' og man skal sørger for at pakke den godt ind i starten, jeg havde plaster på når jeg var ved hesten og når jeg sov da jeg sover på maven

• #3   1. mar 2015 jeg har haft betændelse i alle mine piercinger uanset hvor på kroppen de har siddet, om det har været navlen, læben eller øret...

min i navlen kom engang til at sidde fast i et par bukser, som gjorde jeg fik trukket piercingen lidt ud af navlen og har derfra et ar.. men har ikke haft mere betændelse i den i navlen end i de andre jeg har andre steder på kroppen

• #4   1. mar 2015 Jeg har navlepiercing og er mega glad for den. Mht. betændelse, så jo, det har jeg haft. Men det kan man få væk ved at vaske med noget intimsæbe og derefter tørre over med klorhexidin. Man skal dog ikke købe et hvilket som helst smykke! Mange (og mig) udviser allergi overfor kirurgisk stål. Det er det materiale de fleste billige piercinger er lavet af. Titanium er derimod det bedste! Lidt dyrere, men jeg har haft det samme titaniumssmykke i, i to år nu. Det har kun været ude en enkelt eller to gange og jeg har ikke set skyggen af hverken betændelse eller tildens til udgroning (det sker nemt med navlepiercinger og med smykker af andet end titanium).

• #6   1. mar 2015 Min blev der ved med at gå betændelse i og den gjorder så ondt smiley Rensede den hver evig eneste dag efter stalden og alligevel var den bare klam.. Så pillede den ud til sidst for den var bare træls i forhold til ridning smiley

• #7   1. mar 2015 Jeg havde en del problemer med min. bla. var der betændelse i on/off og da det endelig var slut med betændelsen begyndte den at gro ud.. til sidst gjorde den mega ondt fordi den var groet så langt ud og så valgte jeg at tage den ud.

desuden kom den altid i cambolage med min bh eller min trøjer, når jeg tog tøj af eller på -_-

• #8   1. mar 2015 Hvad vil det sige, når den gror ud? Skal lige se det for mig smiley

• #9   1. mar 2015 Det betyder bare at den gror ud.. lidt svært at forklare, men sådan at den kommer til at sidde i mindre og mindre hud jo længer tid der går og til sidst sidder den næsten ikke fast længere.

håber det var til at forstå :b

• #10   1. mar 2015 Jeg er glad for min.. Der er stadig en liiille smule betændelse i, men allerede dagen efter kunne jeg ride, have højtaljede bukser på m.m.
    Den er ikke øm, kun hvis jeg virkelig rammer den uheldigt :).

• #11   2. mar 2015 At piercingen gror ud, har intet med højtaljedebukser at gøre. Jeg har to navlepiervinger, en hvor man normalt får den lavet, og en i den nederste del af navlen. Den første fik jeg lavet hos piercer i Danmark, den anden i Tyrkiet. Jeg har aldrig haft problemer med betændelse i den første (den normale), og har heller ikke haft problemer med højtaljede bukser. Den anden har jeg haft lidt betændelse i, fordi den konstant sidder fast i mine højtaljede bukser og ridebukser, den er nu heldigvis nogenlunde helet. (Fik den i sep.) Og jeg har aldrig haft mere betændelse i navlen, end i et af de 15 huller i ørene eller to stretch.

Mit råd er, rens med saltvand mindst to gange om dagen, du kan eventuelt smøre med tatoveringssalve efter du har renset, det hjælper til at hele. Skift ikke piercingen før du er sikker på at den er helet og MINDST 3 uger efter den er lavet. HVIS der skulle gå betændelse i, så rens med klorhexidin og brug igen evt. tatoveringssalve. Brug plaster på den de første par uger ved hesten.
    Hvis der skulle komme så meget betændelse, at din krop udstøder piercingen (gror ud), eller bare udstøder piercingen, og du får den lavet igen, er chancen stor for at det samme bare vil ske igen.

Med hensyn til selve piercingen, så bruger langt de fleste piercinger af kirurgisk stål, på trods af at nogen er allergiske, det er jo det samme med at andet, oftest er det også en piercing af kirurgisk stål, du får i ved pierceren smiley

• #12   2. mar 2015 skriv PB til mig, havde INGEN problemer i starten, men så startede helvedet.. smiley

• #13   2. mar 2015 Min krop frastødte min, jeg rendte til lægen og fik den renset og efterset flere gange, men jeg endte med at måtte tage den ud smiley

• #15   4. mar 2015 Det er jo ikke på grund af bukserne. Måske på grund af bakterier, som er kommet i nærheden af din piercing via bukserne, eller fordi bukserne har rykket i den eller siddet fast i den. Men ikke på grund af bukser, det kan du ikke bilde mig ind, heller ikke selvom du har snakket med en piercer smiley

• #16   4. mar 2015 Jo, det er også pga bukserne. Hvis de sidder og gnaver ind i piercingen, så bliver huden automatisk irriteret.

• #17   4. mar 2015 Det er det jeg siger, hvis dine bukser sidder og rykker i den, kommer der også flere bakterier deri. Men det er ikke ensbetydende med at man ikke kan bruge højtaljede bukser. Det er en generalisering, men ingen bukser er ens, og ingen sidder ens på forskellige personer, så hvis du har et par hvor den sidder fast i, så drop dem og find nogle andre. Man kan sagtens finde et par og bruge højtaljede bukser når man har piercing i navlen, det er bare om at undgå ryk og bakterier.

Kommentér på:
Navlepiercing - infektion?

Annonce