{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  12 årig mangler penge
  • #1   8. mar 2015 Hjælpe nogle ældre mennesker måske? Gå nogle ture med deres hunde eller slå deres græs nu her når det bliver sommer? Måske kan du også lave en aftale med dine forældre hvor du får nogle penge for at støvsuge derhjemme eller tage opvasken. Sådan tjente jeg penge da jeg var 12 smiley

  • #3   8. mar 2015 Jeg gjorde rent ved mine bedsteforældre og gik tur med naboens hund smiley

  • #4   8. mar 2015 Jeg lavede også en masse da jeg var lille, Vaskede bil, støvsugede dem. Gik med nogle hunde i kvarteret, passede en hun hver tirsdag når den ældre dame var til banko(den kunne ikke være alene), gjorde rent hos nogle og så lommepenge hjemme ved at vaske op smiley Og sikkert også på andre måder, men det her kan jeg huske. smiley

  • #6   8. mar 2015 Jeg ville rigtig gerne lufte hund da jeg også selv heletiden gør det (da jeg også har en hund) men jeg gad godt vide hvordan man sådan starter det alså skal man spørge folk og hvem skulle man så spørge?

  • #8   8. mar 2015 Du skal endten hænge en sedel op i supermarkedet, eller spørge.
    Jeg havde selv arbejde på en tøj fabrik da jeg var 13 år. Så det er bare med at komme i gang smiley


  • #9   8. mar 2015 Da jeg var 12 vaskede jeg bil for familien og hjalp med havearbejde og sådan. En uge efter jeg fylde 13 blev jeg ansat på den rideskole jeg gik på, senere ansat privat som barnepige trods det at jeg ikke kan lide børn.. Ret komisk når jeg har mange småsøskende..
    Nu her er jeg 17 og ansat på Bakken ved København.. Det er bare om at komme igang smiley


  • #10   9. mar 2015 Du må egentlig ikke arbejde før du bliver 13 (da dette er ulovligt), så du må nøjes med at slå græs for familien, lufte en bekendts hund eller tage opvasken indtil du når den alder. Det er super irriterende, men sådan er loven altså smiley

  • #11   9. mar 2015 Jeg hved selfølgelig godt at jeg skal være 13 men jeg mente også sådan noget som at lufte hunde da jeg jo selv har en

  • #13   9. mar 2015 Du kan vel høre rundt hos din familie/venner om du må komme og gøre rent? Ellers kan du høre på et plejehjem om de mangler hjælp smiley

Kommentér på:
12 årig mangler penge

Annonce