{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Crazy frog
Crazy frog
Tilmeldt:
25. feb 2015
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37

Ville du hellere være en dreng? {{forumTopicSubject}}

Ja hej HG.
Tænkte det kunne være sjovt med en god debat. :b
Ja som I nok har læst, ville I så hellere være en dreng, og hvis I så er drenge omvendt?
Jeg kan jo starte med mg selv. Ja jeg tænker nogle gange det ville være så meget nemmere at være dreng. Fordi man ikke behøver make up for at være mega lækker :b man kan nemt gå i tshirt og cowboybukser eller en hættetrøje, og man ser nemt så lækker ud, i noget så simpelt. Ingen halskæder elller nedringede toppe. Hvis du har en dårlig hår dag, bare tag en cap på. Og ingen tænker om ens patter er for små eller store. Så snyd!
Også har man selvfølgelig mens. som jeg virkelig hader!!

Men jeg kan altså godt lide at være pige, det er ikke det, tror bare nogle ting et nemmere.
Kom med jeres mening, fordel eller ulemper? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du hellere være en dreng?
  • Crazy frog
    Crazy frog Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37
    #1   16. mar 2015 Undskyld alle de stavefejl, godt det ikke er dansk stil :3

  • #2   16. mar 2015 Da jeg var lille ville jeg klart helst være en dreng, men tjae, nu er jeg bare glad for at være mig... dog ville jeg gerne bo i en rask krop smiley

  • #3   16. mar 2015 Har det nu meget godt med at være pige ^^'
    Har det på samme måde som Ridning med hjertet. En rask krop ville være at foretrække, fremfor en drengekrop. Desuden klæder jeg mig iforvejen som jeg har lyst til, uden at tage hensyn til hvad andre tænker. Ingen make-up her smiley


  • Crazy frog
    Crazy frog Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37
    #4   16. mar 2015 Tak for jeres svar.
    Jeg går også for det meste i store tshirts og trøjer. Jeg går også i det jeg kun har lyst til. Men jeg mener bare, det er ikke altid det drenge finder mest attraktivt. smiley


  • #5   16. mar 2015 Jogginbukser, store løse bluser, slidte gummisko og rodet hår her ^^'
    Skide vær med, hvad drenge finder attraktivt. Hvis de ikke synes om den du er og har lyst til at være, så er de bestemt ikke noget værd. Hvad drenge synes om en, når man er dullet op er ikke til nogen som helst brug.

    Er alligevel ligeglad med hvad drenge/fyrer synes om mig. Skide vær med dem. Som en klog kvinde engang sagde:
    "En kvinde uden en mand, er som en fisk uden en cykel" smiley


  • #6   16. mar 2015 Altså jeg ved nu ikke om man kan sige at drenge har det nemmere end piger....
    Hvis vi har en dårlig hårdag sætter vi jo bare håret i en hestehale eller knold (eller er ligeglad :p), selv er jeg mest at finde i ridetøj, men i civiltøj har jeg også bare jeans og tshirt eller hættetrøje på - går nærmest mest op i hvilken jakke der lige er til at have på. Makeup bruger jeg ikke rigtig - gør jeg endelig det, tager det ikke mere end 5 min at smække i hovedet, medmindre jeg selvfølgelig virkelig gør MEGET ud af mig selv når jeg skal i byen.
    Så tænker jeg tit; ja, måske er nogle piger bekymrede for om deres bryster er for små eller for store - men hvad tænker drenge måske ikke selv om deres "vedhæng"? smiley

    Alt i alt, er jeg meget tilfreds med min krop! Sund og rask, næsten ingen skavanker og jeg klæder mig bl.a. stadig som jeg har lyst til (selvom det ikke er ofte jeg har andet på end ridetøj eller sweats :D)


  • #7   16. mar 2015 Ja skide vær med bryststørrelse altså x'D
    Kender da folk med store bryster, som er kede af, at de altid bliver dømt på dem først smiley


  • #8   16. mar 2015 Jeg kunne ikke drømme om at være en dreng jeg kan lide at være mig selv

  • Silje Hagen
    Silje Hagen Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 79
    #9   16. mar 2015 Jeg elsker at være pige og ser det ikke som en begrænsning ift. hvad jeg gør, og hvad der forventes af mig. Jeg bander meget, jeg manspreader åbenlyst og går nærmest med kronisk åbne bukser - og det er accepteret, at sådan er jeg. Jeg ville virkeligt gerne prøve at have en p**, men helt ærligt, hvor fantastisk er det ikke lige, det vi er blevet givet?! Som kvinder har vi så meget magt over det andet køn - og vi behøver ikke engang nedringede bluser for at have det. Jeg kan kun se alle de muligheder, vi har - også mulighederne for forbedring i tilstande og ligestilling smiley Men det er jo de kampe, vi må tage sammen.

  • #10   16. mar 2015 jeg æælsker at være en pige, og jeg syns at make-up er så meget overvurderet for at en pige ser godt ud, da jeg mener at det kun er fordi man er van til at se en pige med make-up at man syns hun er "grim" uden og det med at der skal så meget til for at se godt ud med tøj og det... det er jo inte problem hvis man bare kender sine former og hvordan man skal bruge den smiley
    elsker at være en pige!! smiley


  • #11   16. mar 2015 jeg går sjældent med makeup, trasker altid rundt i cowboybukser og en t-shirt, er det koldt har jeg sågar også en hættetrøje på. Jeg er nået dertil hvor jeg er så hamrende ligeglad med hvad folk tænker om mig i langt de fleste tilfælde. Så jeg har hverken brug for at have makeup eller nedringet trøje på for at føle mig godt tilpas i andres selvskab, det kan gøres i et par jogginbukser.

    Men tjo, jeg tror da jeg havde haft det fint som dreng, jeg havde måske faldet lidt bedre ind i rammen som dreng i forhold til mine væremåde og mit sprogbrug, men altså herregud, jeg har det da fint som pige smiley


  • #13   16. mar 2015 Nix! - Jeg elsker at være pige ;D .. Der er selvfølgelig nogle ting jeg gerne ville undvære, men ellers er det nu ret godt smiley

  • #14   16. mar 2015 Det er nu rart at være pige - men at tisse stående ville altså være en fordel xD
    Resten siger mig ikke noget, lad de andre bekymre sig om det, jeg gider ikke gøre det til mit problem at jeg går i behageligt tøj xD


  • #15   16. mar 2015 Nææ, slet ikke, synes det er fantastisk at være en pige :-). jeg går dagligt med make up og håret bliver sat, dog tager det ikke mere en ti minutter at gøre det ;-).. ville bestemt ikke bytte, mænd har jo ikke stiletter eller kjoler smiley

  • #16   16. mar 2015 Både og. smiley
    Ind imellem kan jeg godt missunde de kære hankøn, især med menstruation delen og dertil hørende smerter... smiley

    Men ja, som ene pige med 4 brødre, så er jeg generelt bare en lidt drenget pige. smiley
    Lige nu sidder jeg i min alt for store lyseblå Puma hættetrøje, ingen make-up, øjenbryn man tydeligt kan se er blevet ordnet (burde virkelig tage mig sammen og få dem ordnet igen xD), ben der ligner en urskov og hva' faaan, I don't care, and I love it. smiley smiley

    Men ellers har jeg det som egentlig meget godt med at være pige. smiley
    Eller som vennerne siger, jeg er ikke pige, kvinde eller hunkøn, jeg er bare Ida. xD


  • #18   17. mar 2015 Jeg ville gerne prøve at være dreng en uge eller to og så beslutte mig derfra. Tror jeg kunne fungere helt fint som fyr, men jeg fungerer også helt fint som pige. og så elsker jeg følelsen af nybarberede ben!

  • #19   17. mar 2015 Ca 1 gang om måneden vil jeg gerne være en dreng smiley

  • #21   17. mar 2015 Da jeg var yngre, ja, især i starten af teenage tiden.. Følte mig akavet og var ikke lige typen drengene fandt interessant, på trods af store bryster.. Men nu nej, så ville jeg jo ikke være blevet mor og for mig er det det vigtigste i verden, mine 3 små prinsesser smiley

  • #22   17. mar 2015 JGR: Indeed!

  • #23   17. mar 2015 Tja, på vandreture, kanoture og lignende steder hvor der ofte går god tid mellem man ser et rigtigt toilet, der ville jeg foretrække at være en dreng, for det andet er sk* besværligt smiley

  • #25   17. mar 2015 Jeg synes der er kommet et eller andet "in" over at sige "fuck" det hele, tag mig som jeg er, eller lad vær'!
    Selv går jeg også i det tøj der passer mig, bander en del, går uden makeup og sådan noget. Jeg kan dog ikke lade være med lige at tage et kig i spejlet, inden jeg træder ud af døren - for mig er det vigtigt at jeg tager "tilfreds" afsted, ellers føler jeg mig utilpas.
    Jeg ville aldrig kunne bytte køn. Jeg har tænkt at det ville være så dejligt at undvære "det månedlige besøg", men resten ville jeg ikke være foruden. Jeg er glad for at være pige, men til tider kan jeg godt blive træt af den der "åh nej, har taget 500 g på" tanke.
    Så længe man selv er tilfreds, eller bare i det hele taget, synes jeg det er omverdens pligt at respektere smiley


Kommentér på:
Ville du hellere være en dreng?

Annonce