{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Hest angrebet {{forumTopicSubject}}

Er bare så ked af det og virkelig sur, jeg var ude og gå ved stranden med min hest, der ligger en hund på stien, ejeren er på vej der hen og jeg stopper op, idet manden er på vej derhen angriber hunden min pony Xenobia, Xenobia bliver selvfølgelig bange og vil prøve at løbe væk, manden gør ikke noget for at få hunden væk, han står og siger ligeså stille og siger slip, hunden reagere ikke, husker ikke præcist hvordan vi kom væk, men da vi gik, fil hunden hverken skæld ud, eller han sagde undskyld, eller er du ok, syntes det er så respektløs.
Men kan man melde ham?
Kan man overhovedet gøre noget? smiley
Kh meget frustreret mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest angrebet
  • #1   16. apr 2015 Skete der noget med din pony? smiley
    Har selv prøvet at blive bidt i benet af en hund, hvor ejeren også bare gik uden at sige noget.

    Tror godt at du kan anmelde det. smiley


  • #2   16. apr 2015 De fleste steder er det ulovligt ikke at have hunden i snor, så det kan du i hvert fald tage med i anmeldelsen. Synes du skal gøre et forsøg hvis du vil, for det er simpelthen ikke i orden! Hvad f*nden bilder man sig ind? Og så siger han ikke engang undskyld eller noget! Skete der noget med din hest? Det siger jo nok også en del smiley men forstår dig godt, det er SÅ trælst sådan noget! Hvad sagde du egentlig til ham? Jeg var flippet fuldstændig ud, hvis det var mig smiley

  • #3   16. apr 2015 Noget ikke at sige noget han var væk med det samme, møder jeg ham får han også sen helt store tur, hun har ingen mærker fået, men den fik fat om alle fire ben smiley

  • #4   16. apr 2015 Jeg var næsten løbet efter ham, bare for at give ham et kæmpe møgfald, men nu er jeg også virkelig dårlig til at tolerere en sådan ligegyldighed. smiley Jeg fatter heller ikke, at man har en hund løs, der kan være sådan! Hvad hvis det var et lille barn eller hund der kom gående? (ikke at det ikke er lige så slemt med hesten!)
    Men godt at der ikke skete noget med hesten! smiley


  • #5   16. apr 2015 Lige præcis Sophie smiley

  • #6   16. apr 2015 Nogle mennesker de skulle satme bare have skulle de!
    Min hund er blevet overfaldet af den samme hund 3 gange inden for 1 år, den samme hund med den samme lorte ejer. Han sagde heller aldrig noget, og han var sku da endda min nabo.

    Altså hvis du ikke keder ham, så bliver det jo relativt svært at anmedlde ham, hvis du ikke ved hvem det er du anmelder. Men jeg havde satme givet ham et møgfald på stedet havde jeg, om jeg så skulle rende flere kilometer for at finde ham, så skulle jeg nok få fortalt ham en ting eller to om opdragelse af dyr eller i det mindste om at have hunden i snor!


  • #7   16. apr 2015 Fortryder os jeg ikke gik tilbage til ham, men vidste ikke om hunden ville blive voldsommere smiley

  • #8   16. apr 2015 arh heller dog vel, men altså man kan jo altid være bagklog bagefter smiley
    Nu siger i godt nok, at det samme kunne have sket med en anden hund eller et barn. Det vil jeg vove at påstå at man ikke kan sige, i nogle tilfælde jo, men ellers, den kan jo snildt være den søde rare hund som kan med alt og alle, men i det der er kommet sådan en kæmpe "hund" i form af din hest, har den måske alligevel følt sig noget truet. Og at det er det der har fremprovokeret adfærden, dermed ikke sagt at det er i orden, af den grund smiley


  • #9   16. apr 2015 Det har du ret i Tine

  • #10   16. apr 2015 Jeg havde givet ham et par kommentarer, både af hensyn til hest og hunds sikkerhed. Min egen pony er den type som ikke er bleg for at bide fat i nakken på hunden hvis den bider efter ham og en hund med den ioførsel var uden tvivl kommet til skade eller have fået en slem forskrækkelse.
    Hsn risikerer at få sin hund slået ihjel hvis der pludselig er 500 kilo som bider/sparker igen.

    Og hesten kunne jo også være kommet rigtig galt afsted. Uansvarlige og uvidende mennesker møder man desværre engang imellem.

    Jeg har også været ude for at en mand kørte ind i os bagfra med sin bil fordi vi ikke gik hurtigt nok og vejen var for smal til at han kunne passere. Det endte med at min hest sprang baglæns op på hans bils kølerhjelm eftersom min min hest og min søsters pony løb ind foran os af forskrækkelse. Heldigvis skete der ikke hestene noget, men manden havde kr*ft ædme den frækhed at blive sur over at der nu var kommet et lille bule i bilen. Der røg altså lige et par knapt så kønne kommentarer fra mig og min mor...


Kommentér på:
Hest angrebet

Annonce