{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Chancer fører til lykke! :-) {{forumTopicSubject}}

God formiddag HG

Dette er et glædes opslag:-)
For ca 8 måneder siden, valgte jeg at låne min skønne dreng Romero. På 18 år.
Da jeg valgte at låne ham stod han ikke om ridehest, og han havde ikke været redet i mange år.
Da jeg fik ham, havde jeg fået af vide at jeg ikke skulle satse på at han blev ridehest, så det gjorde jeg heller ikke.
Fik også at vide at han havde stærke gjordkramper, så jeg har altid redet uden sadel på ham, men i sidste uge valgte jeg at smide min bomløse på ham, og han sagde intet til det! smiley

Den samme dag red vi 1 time i skoven!
Har maks redet ham 8 gange i mere end 15 min ellers har det kun været små 5 min jeg har været på ham af gangen.
Vi farede vild i skoven så turen endte med at blive meget længere end vi havde regnet med, og jeg var sindsyg stolt over min basse!

Han bar mig sikkert hele vejen hjem på den lange er som han aldrig har været på før, med sadel, bidløs!! Er så stolt af ham, og faktisk også lidt af mig selv:-)

Er der nogensinde nogle af jer der har taget chance når den ikke har virket stor også bare fået det bedste ud af det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chancer fører til lykke! :-)
  • #1   26. apr 2015 Ja Master jeg har var slagterbilen bestilt til, da han smed af for at dræbe.


  • #2   26. apr 2015
    Tja, jeg fik pony gratis, hun skulle ellers ha' været slagtet da hun havde ondt i ryggen og man ikke sælger en hest med kalusulen at det skal undersøges eller hesten skal forblive hygge hest.

    Så da jeg fik hende, vidste jeg ikke hvor slemt det stod til. Men pony var gratis og jeg fik medlidenhed og mulighed pga. søde mennesker for at få min egen hest.

    Fik en fys ud, hvor det viste sig at det "bare" var et skævt bækken og lidt andet. Derefter var pony så god som ny. Og nu er der fuld fart på dressuren, håber på vi på et tidspunkt når LB/LA, det er i hvert fald de øvelser vi pt. øver på - om end jeg liiiige starter lavere til stævner ;o)



    profilbillede
  • #3   26. apr 2015 min dreng blev kaldt uridelig af flere jeg kendte, var selv på nippet til at give ham væk eller aflive, hesten fejlede intet men bukkede, stejlede osv. tog chancer hver dag med ham i mine hænder.
    Nu 4 år efter er han helt rolig og nem at have med at gøre (alle kan ride ham), og vil aldrig bytte ham for noget andet i denne verden smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Chancer fører til lykke! :-)

Annonce