{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skæv i kroppen..? hvordan?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #2   23. maj 2015 Prøv og tag en tur til fys, så de kan vurdere om du er skæv i kroppen, eller måske har fået opbygget en skæv muskulatur smiley

• #3   23. maj 2015 jeg ville tage en tur omkring fys først og efterfølgende ville jeg få en instruktør ud i centeret ridning. Jeg kender umiddelbart kun til Maja Caspersen på fyn men ellers er der mulighed for at finde frem til nogle andre via fb gruppen centeret ridning Danmark https://www.facebook.com/groups/178914069073/?fref=ts

• #5   23. maj 2015 Det er ikke noget jeg har haft et problem med tidligere... Så derfor håbet det var noget jeg kunne ændre på uden at skulle sætte en masse i gang.. smiley

Mvh TT

• #6   23. maj 2015 Og har ingen smerter smiley

Mvh TT

• #7   23. maj 2015 Efter jeg faldt af Welle i februar, blev det jo opdaget at jeg var MEGET skæv.
    Det var ikke kun fra det faldt, men over mange år jeg var blevet så skæv (og stadig er).
    Så selvom man ikke selv ser det, så kan man være pilhamrende skæv.
    Prøv at gå en tur til fys/kiropraktor.
    De kan se det, og behandle dig hvis det er.

Aldrig sæt dine bøjler skævt, mine var skæve, og derfor blev jeg også ved med at være skæv.

Her er et billede af, hvor skæv jeg var da jeg startede på behandling.
    Har gået til kiropraktor i 3 måneder nu, og bliver ved indtil jeg er lige (eller så lige som jeg kan blive) igen.
    Mit bækken havde forvredet sig, og jeg har nogle skæve ryghvirvler.
    Så bedre med et besøg hos en fys/kiro.

profilbillede
  • #10   23. maj 2015 Ja nu ved jeg så ikke lige.. I dag hvor jeg red en anden hest i en anden sadel (som iøvrig ikke passet hesten..) så var det den modsatte side af sadlen hvor jeg havde bøvl... smiley hmm?

Mvh TT

• #12   23. maj 2015 Men kan man være skæv i begge sider?? Det går vel ikke? smiley så er man jo ikke skæv.. smiley

Mvh TT

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#13   23. maj 2015 Cecilie: du skal jo stå helt lige for at man kan vurdere om din krop er skæv smiley

• #16   23. maj 2015 AMT, gør jeg skam også. smiley
    Er så skæv at jeg er højere i den ene side.
    Min kiropraktor har konstateret det.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#17   23. maj 2015 Cecilie: det ser bare ud som om at du skyder højre ben ud..

• #18   23. maj 2015 Nej, sådan der stod jeg (følte jeg selv) helt lige. smiley
    Det er taget efter første behandling hos kiropraktor. smiley

Men Ts, gå til en fys/kiro, det skader ikke. smiley

• #19   24. maj 2015 Jeg er skæv - min rygsøjle vrider 12 %.. Det gør at jeg ofte sidder skævt og har super svært ved at få fat på den udvendige skulder på den ene volte. Når min ridelære retter på min opstilling føles det i min krop helt forkert. Det er noget man skal arbejde på og tænker over hele tiden - god ting med en underviser og et spejl at kigge i mens man rider, så man lige kan blive rettet lidt smiley

Kommentér på:
Skæv i kroppen..? hvordan?

Annonce