{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Fibersprængning ?? {{forumTopicSubject}}

Hej
Idag opvarmede jeg ikke meget i idræt.
Så efter idræt kunne jeg mærke at det gør ondt lige bag ved knæet der hvor man bøjer benet. " over læggen" (Hvis i forstår?) især når jeg prøver at strække det .. Den er også varm og jeg halter når jeg går.. Er det så en fibersprængning ?? smiley
Eller ved i noget om det lign.
smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fibersprængning ??
  • #1   3. jun 2015 Det må siges at være ret svært at vurdere bag en skærm, hvis derudover kunne vurdere at du havde en fibersprængning, så havde jeg nok fået en del mere i løn smiley
    Men mon ikke du bare har fået lavet en overbelastning.
    Havde det været en fibersprængning, i hvert fald ved overrivning, så havde du såmænd nok kunne mærke det med det samme smiley


  • #2   3. jun 2015 Okay jeg tænker overbelastning så ?
    Hellere det en fibersprængning men den er også lidt blå der det gør ondt
    smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   3. jun 2015 Du har sikkert bare forstrukket noget.


  • #5   3. jun 2015 Okay, tak. smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   3. jun 2015 (Også hedder det haserne - så ved du det til næste gang) smiley

  • #7   3. jun 2015 Jeg havde nøjagtig samme symptomer som dig, og har stadigvæk i mindre, da jeg på en skiferie lavede en revne i min knæskal. Jeg kunne stadig gå og stå på ski, men mit knæ føltes mærkeligt.. Men så snart jeg havde haft knæet bøjet i mere end to minutter og strakte det ud igen, så kunne jeg ikke gå de næste fem minutter. Det var direkte forfærdeligt på færgen på vej hjem efter at have siddet i en bil i 5 timer.
    Efter jeg kom hjem kunne jeg bla ikke sidde på hug, da smerten var kæmpe når jeg kom op og stå igen. Lægerne sagde intet til det, og jeg fortsatte med at have ondt i knæet. I sommers gik jeg til kiropraktor, som scannede mit knæ og kunne konstatere en lille revne i min knæskal. Han sagde at der ikke er noget at gøre for mig længere da jeg ikke holdte det i ro, og blev ved med at bøje det. Fx var jeg tvunget på hug mange gange pga mit arbejde.
    Idag er smerterne aftaget, men det hænder at der stadig gør nas.
    Så hvis jeg var sig ville jeg holde knæet i ro. smiley


  • #9   3. jun 2015 Et fibersprængning vil du kunne mærke, idet fibrene springer - det sker pludseligt. Lidt ligesom at forstuve noget. Og som jeg forstår det, er det bagefter, du har mærket, at du er øm - hvor det er kommet snigende. Og ud fra det, vil jeg vurdere, at der "kun" er tale om en overbelastning smiley Det skal stadig have ro, og noget koldt umiddelbart efter, du har opdaget det, til at nedsætte inflammationen vil også være en god idé.
    Men som Tine også skriver, er det ikke nemt at vurdere i det her forum - og mit svar er udelukkende baseret på de symptomer, du har beskrevet smiley


Kommentér på:
Fibersprængning ??

Annonce