{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Hjælp, hvordan undgår i kreativitetsblokade? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg er igang med at skrive min OSO opgave hvor i jeg skriver om det at være beklædningsdesigner.
I min problemformulering har jeg spørgsmålet, hvordan undgår man som designer kreativitetsblokade?
Jeg vil derfor rigtig gerne høre hvad i gør for at undgå kreativitetsblokade?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, hvordan undgår i kreativitetsblokade?
  • #1   29. okt 2015 For mig handler en kreativitetsblokade om manglende inspiration og lyst - hvis lysten og inspirationen er der, så er det jo rigtig svært ikke at være kreativ. Så for mig handler det om ikke at køre surt i den samme rille, men finde inspiration forskellige steder og få sat gang i lysten til at kreere smiley

• #2   30. okt 2015 Jeg er mere ovre i Dan Arielys forskning, der anbefaler vaner. Afsæt tid til det på et fast tidspunkt hver dag. Hvis man ikke føler sig kreativ, så må man ikke lave andet, men skal bare sidde der og lade tankerne få frit løb. Det er noget a la det f.eks Stephen King bruger.

• #3   30. okt 2015 Jeg har altid fundet en kæmpe inspiration i kunsteren Dino Tomic.
    Han satte sig på et tidspunkt et mål der hed 1 tegning om dagen (mener det er flere år siden) - uanset om han havde inspirationen eller ej, så måtte han tvinge sig selv til det. Det han har lært af det er at det handler om vaner, og om at "presse" sig selv. En stor inspiration og lyst er jo netop at se sine færdige projekter! Og jo mere man arbejde med det, jo mere har man lyst til det smiley

Kommentér på:
Hjælp, hvordan undgår i kreativitetsblokade?

Annonce