{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lavet idag?
  • #1   26. nov 2015 Lååårt, jeg har været til lægen som siger jeg har en diskusprolaps, ikke hvad jeg har tid til lige nu smiley

  • #3   26. nov 2015 Jeg har brugt hele dagen i Kolding. smiley
    Har nemlig købt julegaver. smiley


  • #4   26. nov 2015 Min hestedag har været god.. Har været på nakken af dyret til en lille skridttur og lidt hygge med gummistriglen. Hun var tæt på at slå knude på sig selv, det var ret sjovt smiley

    Min dag udover det har været lidt meh. Jeg har gnavende mens smerter og sover ikke ordenligt om natten.. Igen... Igen, igen, igen... Plus at jeg føler mig på størrelse med en spærreballon, når jeg har mit lort og jeg vejer ca. 600 kg. Eller, jeg vejer ihvertfald mere den uge og det er bare ikke særlig motiverende når man er i gang med vægttab.


  • #6   26. nov 2015 God dag! Vildt Hypnose Show og aflyst engelsk! Kan det blive meget bedre!

  • #9   26. nov 2015 Jeg har haft en fin dag.
    Startede med skole kl. 08:05-11:05(Fik det dårligt af min antibiotika, så tog hjem.) Så så jeg lidt Christmas show live, ud til hesten og ride dressur, og nu venter jeg på næste klasse til Christmas, min veninde skal starte. smiley


  • #10   26. nov 2015 Termins prøve 4 timer, og offentlig transport efter (Y)

    Besøg hos bedstemor og hjemme omkring kl. 15 - Lukke heste ind og sove til aftensmad, fodre og nu sider jeg så her. Jeg har haft det skidt hele ugen, men mine terminsprøver er vigtige, så jeg tager i skole men prøver så vidt muligt slappe af efter. smiley


  • #11   26. nov 2015 Sååå'n 50/50.. x)

    Fik besked om, at vi havde haft besøg af en kalv, der muligvis var gået gennem hegnet, så jeg fik et lift ud til stalden og gik igang med at tjekke hegn. smiley
    Heldigvis havde vi ingen ydre skader på hegnet, kun på de stykker, hvor folden kan deles, og et led mellem folden og springbanen (som er hegnet ind) var splittet ad. smiley
    Såå, jeg har brugt ca 2 timer på, at vade op og ned af vores kæmpe fold, for at tjekke hegnet og reparere hvor det var nødvendigt.. smiley


  • #12   26. nov 2015 Stille og roligt, jeg stod op klokken 11 og tog i skole til klokken 12. Fik sat instrumenter op på scenen i vores gymnastiksal da skolen holder fødselsdagsfest i morgen, og har så set TVD til klokken 13:30 hvor lydmændene kom og vi fik hjulpet der i en lille times tid :b. Har så været i stalden og ordnet bokse, hø og foder samt haft min pony i ridehallen, ville have trænet til stævne i næste weekend men desværre begyndte hun at hoste så det blev ikke til meget træning.. Jeg må se på det igen i morgen :).

  • #14   26. nov 2015 Min dag har været blandet, fik fri fra arbejde 15, efter en fin arbejdsdag.. Skulle så lukke vores heste ind på gården. Min pony ruller sig på vej ind i løbegangen, inden jeg kan nå at reagere ruller han så hele vejen rundt og ind i hegnet med benet.. Så aftenen har stået på dyrlæge besøg. Typisk altså.. Nu står den så på film hygge med kæresten smiley

Kommentér på:
Lavet idag?

Annonce