{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

når det hele bliver lidt træls {{forumTopicSubject}}

hej i skjønne mennesker smiley
ja jeg Sys det er lidt træls for tiden. nyder mine heste og elsker stald arb og den hygge der er ved at være ude ved dem. har ikk måtte ride i 5-6 mdr nu og det går mig self på. Men mit bækken er ikk for god og har termin d. 7 april så der er jo noget at se frem til. Men meningen var så ikk at hestene skulle stå hjemme denne vinter netop pga mit bækken men fandt så en sød part som vil hjælpe til i stalden så jeg ikk skulle gøre det hvis jeg valgte at tage dem hjem. og det er jo mega skønt med sådan en hjælp så 1 dec. kom mine to hypsere hjem og jeg var over lykkelig fordi jeg så havde dem hjemme og de vil blive redet på. Men den 13 dec. kommet hun ikk skriver til hende d. 15 dec hvor hun skriver hun har været syg men er ved at være frisk og det jo fair nok. d. 22 dec har hun stadig ikk været her og hendes mor skriver hun er klar næste dag og det jo super januar er hun stadig ikk at se jeg er sygemeldt og går hjemme hele dagen min læge vil ikk ha jeg meget ud men hende der skulle hjælpe var stadig syg men hun vil være klar igen til februar. Men stadig ikk set hende.
snakkede så med min mor da hun skal ha min hoppe som sin egen og sagde så til hende at jeg så vil opstalde Diablo og hun fik den gode idé at vi skal ha opstaldet sammen for så kunne hun jo hjælpe med ham den bette. og det hele er lidt med blandede følelser.
sorry trængte bare til at komme ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når det hele bliver lidt træls
  • #1   11. feb 2016 Det er helt i orden. Bedre at komme ud med det, end ikke at gøre det.
    Men det er virkelig ærgeligt. Havde det været mig, så havde jeg ikke gidet vente på hende så længe, men havde fundet en anden rytter til at tage sig af dem smiley


  • #2   11. feb 2016 ja gider heller ikk mere min læge er bestemt heller ikk glad for at jeg ordner det i stalden da jeg har meget ondt og døjer med hjertebanken.
    Men man går bare og bliver lidt frustreret og det jo heller ikk meningen


  • #3   11. feb 2016 Nej det er jo det. Men bare roligt, du skal nok finde en sød person, som vil tage sig af dine heste. Hvor bor du henne i DK? smiley

  • #4   11. feb 2016 ja mon ikk min mor vil jo godt hjælpe men Diablo er en helt anden støbning end wilicia smiley i en bette by uden for Horsens så der er os gode muligheder men ting kan blive overskuelige og mine hormoner er helt i hundene;)

  • #5   11. feb 2016 Nedern. Havde jeg boet i nærheden, så var jeg kommet og hjulpet, men bor dsv. i KBH-området smiley

  • #6   11. feb 2016 Har termin om små 4 uger heller ikke rigtig kunne ride de sidste 6 måneder smiley og ikke kunne muge ordne boks osv de sidste 6 8 uger virkelig frusterende. Så kan sagtens følge dig. Og virkelig ærgeligt og trælst at din part har brændt dig af, og hendes mor har støttet op omkring det. Lyder det til, jo altid to sider af sagen. Men ihvertfald surt for dig at tro der var fast hjælp i stald og så miste det, og blive holdt hen, frem for at få et ærligt svar.

    Lyder mærkeligt med den så dårlige kommunikation.

    Men ja du kender jo bedst din mor selv, har pt selv en sød passer på min dreng, og de andre i stalden er super søde og opmærksomme nu jeg ikke selv kan så meget. Så alt efter hvor meget glæde du har af at have dem hjemme... Så det virkelig befriende at have dage perioder, hvor man kan sige, der intet jeg behøver at tænke på, der styr på det. Og er der problemer får jeg det at vide smiley men kræver jo så også et godt sted at være opstaldet.

    God bedring med bækken osv. Lys forude som man siger smiley


  • #7   11. feb 2016 ja så ved du hvordan det er ikk at kunne ride som man vil. det os derfor jeg tænker de bliver opstaldet så min mor og jeg er igang med at finde et godt sted for så kommer hun igang igen og jeg ved jeg ikk skal knokle i stalden når det kun giver smerter og dårlig søvn smiley men man bliver sq lidt træls og hormoner flyver jo rundt i forvejen. har da min mand men han hjælper med rigtig meget og han jo sent hjemme fra arb og sådan så vil jo heller ikk belaste ham selvom han ikk har noget imod det men han har jo os ting han vil ha lavet i hjemmet smiley og han Sys at få dem opstaldet vil være rigtig godt så vi har snakket meget om det herhjemme hvertfald.

    Men shit bliver dejligt at komme op på hesten igen og bare nyde det.

    Jo tak smiley ja april måned sku bette mand da gerne se dagens lys og det er jo en glæde i sig selv at tænke på at man kan skabe noget så smukt smiley


  • #8   11. feb 2016 Jep smiley baby blir godt, men rideture ud i naturen, ud i det fri udsigt ud over marker søer, harene dådyrene årh savner det smiley blir så skøøønt

    Lyder rigtig fornuftigt hvis i har økonomien til at få dem ud. Så der kan komme luft og god samvittighed i hjemmet smiley


  • #9   12. feb 2016 Diablo: Hvad for en bette by? Hatting, Korning, Uldum...? Ved godt der er flere, men lige nogle hurtige smiley

  • #10   12. feb 2016 det er hatting smiley ja der er self mange :b

  • #12   12. feb 2016 Nå, så er det dsv. for langt væk. Kender en der måske havde været en hjælp, men det vil blive for langt væk for hende..
    Håber du finder en pålidelig hjælp, for det lyder da ikke til at hende du har nu er til den største hjælp smiley smiley


Kommentér på:
når det hele bliver lidt træls

Annonce