{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har du lavet i weekenden?
  • #1   17. apr 2016 Sikke et hyggeligt emne, hihi smiley
    Jeg vågnede fredag og fandt ud af at alle mine moduler var aflyst, så jeg havde tidligt fri, så fredag var en hyggedag hvor jeg fik ryddet lidt op, gået med hunden, bagt kage, ordnet lidt vasketøj og sådan, og så stod den på springning om aftenen, som gik over al forventning! lørdag stod den på hygge med en veninde, og idag har vi haft gæster, jeg har været ved hesten også ellers bare slappet af, Så det har været ganske udmærket! smiley


  • #2   17. apr 2016 Lørdag var jeg til terræntræning med min store hest smiley Gik rigtig godt - nok en af de bedste træninger vi har haft. Og i dag var jeg til jagt i Tisvilde med min anden hest. Det var virkelig fedt og hold nu fast noget lækkert terræn de har i Tisvilde smiley Vi var også lige ude i havet og dyppe fusserne men det blæste helt enormt og var ret koldt så det blev ikke til så meget smiley

    Hvad har du lavet?


    profilbillede
  • #3   17. apr 2016 Hvor rider du terræntræning henne, Le Cour? smiley

  • #5   17. apr 2016 Anne - jeg rider træning (og stævner) rundt omkring i DK og Sverige - denne gang var det i Kalundborg smiley Nok en af danmarks fedeste baner smiley

  • #6   17. apr 2016 Fredag : arbejde, handle i Bilka ( maler der, så lige nemt at snuppe nogle ting med efter fyraften smiley ) ud i stalden, muge ud, fodre Sam, hjem og gøre klar, hente kæresten ved toget, og så bare afslapning smiley

    Lørdag: Tur i stalden og tømme boksen, samt fodre hesten igen på folden i regnvejr XD forbi Aldi, kræmmermarked, lige hjem og spise og så lige en tur til Esbjerg smiley træning, og mere afslapning XD

    Idag: Tur i stalden og træne til stævne, fodre. Forbi Aldi (igen XD) hjem og lave nachos... afslapning, og så har jeg kørt kæresten til toget igen.. nu er her tomt og stille.. dømt alene tid smiley

    hvad med dig??? smiley


  • #7   17. apr 2016 Jeg lå dsv syg fredag, så jeg kunne ikke komme ud og ride smiley men heldigvis var jeg frisk lørdag, for der red jeg stævne på 2 heste, og det gik super godt taget i betragtning af, at jeg ikke havde redet stævne på dem før, 3. Plads i en LC med den ene og 4. Eller 5. Plads i en LD med den anden smiley og senere om aftenen var jeg til klassefest ;3 i dag har jeg set mine søskende spille floorball stævne og forberedt fremlæggelse til i morgen smiley

  • #8   17. apr 2016 Min weekend har jeg brugt på henholdsvis, at have suuuuuper mange tømmermænd grundet en fest om torsdagen der stak helt af.. Fået afvide at jeg er blevet valgt som 'hyttebums' (Dem der laver mad på DTU's rusture smiley ) på den rustur hvor jeg selv var rus, møde alle vektorene, Kabs og de resterende 7 hyttebumser der skal med på samme tur som jeg, og lave forberedesle til min mundtlige eksamen I matematik smiley

    Hesten har jeg desværre ikke haft meget tid og overskud til denne weekend smiley Men nu er 3 ugers eksamensperiode (oven I alm undervisning) endelig slut, så nu skulle vi gerne komme rigtigt igang igen! smiley


  • #9   17. apr 2016 Le Cour - jeg ville vildt gerne ud og snuse lidt til noget terræn/military, det er dog begrænset hvad man finder på Fyn/lige på den anden side af broerne smiley

  • #10   17. apr 2016 Sikke et hyggeligt emne! smiley
    Jeg har været i skoven på min dejlige hest - som blev dejlig træt efter begge ture. Herudover har jeg lavet havearbejde. Købte hus tilbage i november så der er nok at tage fat i. smiley


  • #11   17. apr 2016 Anne - der er en super bane i Fjeldsted smiley

  • #12   17. apr 2016 Fredag afsluttede jeg et 10 ugers klinikforløb (praktik), hvor vi var ude at spise med vores vejleder. Om eftermiddagen tog jeg hjem til mine forældre, og derfra videre til Bilka, for at bruge guldmærker sammen med min kæreste smiley Vi købte lidt bland selv-slik med hjem - og så var det ellers bare afslapning og film resten af aftenen.

    Lørdag morgen var jeg til frisør, og senere tog jeg hjem, for at tage på arbejde og et lille smut i Salling. Om aftenen var jeg på Bones med to veninder, for at fejre eksamen og afsluttet praktik, og så gik vi videre til en fest hos nogle studiekammerater - og så videre i byen.

    I dag har jeg bare sovet længe, med tegnefilm og dyne på sofaen. Om eftermiddagen tog jeg bussen hjem til mine svigerforældre, hvor hele svigerfamilien kom til søndagsmiddag. I aften tager jeg hjem til mine forældre igen, da jeg har ferie i næste uge - mens min kæreste tager hjem til Aalborg. :o)

    Så det har bare været afslapning, hygge og en smule fest.


  • #13   17. apr 2016 Ja det ved jeg, vidst også den eneste på fyn smiley Jeg må derud en dag smiley

  • #14   17. apr 2016 I fredags (og torsdags) havde jeg fri da jeg var til eksamenen onsdag. I fredags var jeg først ude og få min første tatovering sammen med min veninde som også fik nogle nye tatoveringer. Derefter var jeg i biografen og ude og spise med klassen for at fejre at vi havde afsluttet modul 3 og den overståede eksamenen. Da jeg kom hjem holdte jeg en lille fest hvor vi endte i byen til alt for sent smiley så jeg sov længe lørdag indtil jeg tog hjem til min kæreste og svigerforældrene. Der brugte vi det meste af tiden på at køre svigerforældrene frem og tilbage fra en fest de var til, ret langt fra hvor de bor smiley
    Og i dag har jeg lagt syg.. smiley


  • #15   17. apr 2016 Jeg har været ude og træne med min nye Mini. Da jeg skal konfirmeres på fredag har vi valgt at han først skal hjem efter så vi kan holde øje med hvordan det går i flokken smiley

  • #16   17. apr 2016 Fredag tog jeg efter arbejde hen til min mor og søster, hvor min moster også var på besøg helt fra KBH (min mor bor i Skanderborg). Der hyggede jeg så indtil lørdagen hvor jeg tog hjem til mig selv. Da jeg kom hjem fik jeg lokket kæresten med i Bilka (jeg har ikke kørekort, men det har han smiley ) og så var vi lige et smut på McDonalds bagefter, hvor jeg endte med at få kvalme af alt den fede mad, herligt.
    I dag har jeg så gået en tur med min hund på ca 3 km. Så har jeg ryddet op, gjort rent og vasket tøj, muget og klippet negle på mine to marsvin. Føj jeg hader negleklipning, men det gør masvinene godt nok også!
    Nu har jeg så lige spist hotwings med pommes fritter, og ligger stop mæt på sofaen smiley


  • #17   17. apr 2016 igår var jeg på arbejde fra 07-15, bagefter kørte jeg direkte i stalden, hvor mælken stod ud at patterne på den store hoppe. Nogle timer senere kom dette smukke hoppeføl til verden smiley Der ud over fik en mekaniker lavet min ellers dødsdømte bil, så jeg var et meget glad barn i går smiley

    I dag spiste jeg morgenmad, da en hund rendte rundt ude på den store landevej, ud og få fat i den, hverken hundetegn eller halsbånd, så brugte formiddagen på at finde frem til ejere. Tog så i stalden ud og dånede over følbasserne, gik en tur med en MEGET frisk 2 års, og var så ude og træne smiley


    profilbillede
  • #18   17. apr 2016 Fredag red jeg noget dressur, var ellers hjemme. Hyggede med kæresten.

    Lørdag var jeg ude og få dressurundervisning kl. 10, som ovenikøbet gik helt super! Derefter var jeg alene hjemme med kæresten, og vi så noget gyserfilm.

    Søndag, i dag har jeg været til min grandkusines konfirmation hele dagen. Så har ikke været ved hesten. Men hun er blevet passet i dag. smiley


  • #19   18. apr 2016 Lørdag var vi oppe og hente min nye hunde hvalp Katla
    Søndag gik med en hel del praktiske ting men fin masser tid brugt på hunden og hesten
    Syns det var en kold og våd weekend
    VH
    Annette


    profilbillede
  • #20   18. apr 2016 været til stævne og fik 2/3 rosetter så jeg er meget tilfreds med denne weekend med dressur LB1 og LA1 og sløjfespring smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Hvad har du lavet i weekenden?

Annonce