{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

gruppe slettes måske {{forumTopicSubject}}

jeg har lige fået en advarsel fra HG om at min gruppe splint og co. ikke har nok medlemmer. der skal være over tre men vi er kun lige tre...
så jeg vil gerne spørge om nogen er interesserede i at blive medlemmer ellers slettes gruppen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gruppe slettes måske
  • #2   25. aug 2016 http://www.hestegalleri.dk/grupper/splintco du kan spørge om medlemskab på gruppens side som jeg har sendt link til

• #3   25. aug 2016 igen som jeg sagde for ikke så lang tid siden det nytter ikke noget at lave et forums emne og håbe på at nogle melder sig ind

du bliver nød til at sende nogle invitationer ud til folk

• #4   25. aug 2016 Måske er der grund til at der ingen medlemmer er? Jeg aner f.eks ikke hvad Splint og Co. er, men jeg kan se det er en tegneserie/tegnefilm. smiley
    Men som Ina skriver, så send invitationer ud istedet at oprette et forum. smiley

• #7   25. aug 2016 1. jeg sender allerede invitationer ud men det har ikke haft speciel meget effekt på gruppen...så dette var ligesom sidste udvej for denne gruppe

2. jeg har lavet gruppen så det skulle være en hyggegruppe ikke så brugbar men jeg vil rigtig gerne møde andre der også har interesse i splint og co.

• #8   25. aug 2016 hmm når der ikke er interesse når du sender invitationer ud jaaa så siger det lidt sig selv

ps jeg tror jeg har til 1 gruppe nok sendt 300 - 400 invitationer ud og havde nok fået 150-200 nye medlemmer

det var noget så populært som schleich dyr gruppen handlede om

så der skal knokles igennem for at få nok med medlemmer til at gruppen også er aktiv

prøv at se hvor mange emner der bliver oprettet om dagen i de mest aktive grupper og hvor mange medlemmer der så er (kig bort fra den der virtuelle stald gruppe)

• #9   25. aug 2016 ja...det var da også en rigtig god ide at lave en gruppe om schleich det er jeg også selv vild med

• #10   25. aug 2016 der er MANGE schleich grupper så en mere vil være DYBT DUMT

• #11   25. aug 2016 jeg havde nu heller ikke tænkt mig at lave en gruppe om et emne der allerede er lavet en gruppe om, jeg vil tværtimod vælge et emne som både interesserer mig og som der ikke allerede findes en gruppe om

• #12   26. aug 2016 Interessen for din film(?) er åbenbart bare ikke særlig stort på HG.

Så må du lave en lukket Facebookgruppe i stedet for.. Dem plejer de vist ikke at slette.

Kommentér på:
gruppe slettes måske

Annonce