{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Jeres yndlings film? {{forumTopicSubject}}

Godaften HG. smiley

Jeg sidder og keder mig lidt og ville rigtig gerne se en film, men alle de gode film jeg kender har jeg set mindst 1000 gange, og det ville være lidt skønt med noget nyt godt, så jeg ville høre om hvad jeres yndlings film er og måske et kort resumé på den?

Helst ikke gysere, da jeg ellers ikke får lukket et øje den næste uge...

Håber at I vil dele lidt ud. smiley
Mvh Emma.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres yndlings film?
  • #2   23. okt 2016 Jeg kan rigtig godt lide Flicka 3 filmen smiley

  • #3   23. okt 2016 Ja, H R; De urørlige! Det er en helt fantastisk film, og kan klart anbefales her fra smiley Den er rigtigt sjov, men alligevel rørende smiley

  • #4   23. okt 2016 Har ikke rigtigt en yndlingsfilm, men disse er super gode!
    Pretty Woman
    Bad Momas


  • #5   23. okt 2016 Jeg har ikke bare en, jeg har mange. Jeg er virkelig filmelsker.

    Sjovt nok gider jeg som regel ikke noget der er alt for trist og seriøst, men alligevel ligger medicine man og tears of the sun højt på min liste. Men det er nok fordi at dem med action eller dem med komedie, der er det næsten ligemeget hvad man sætter på, så efterlades man med samme følelse, i forhold til disse. Et kort referat kan du finde på IMDB smiley Men det kommer jo også an på hvad genre du er i humør til lige pt smiley


  • #6   24. okt 2016 Puha.. Ja jeg er jo naturligvis til gamle gode firser filme som Footloose, Dirty Dancing, Crocodile Dundee, Pretty Woman (som kom senere) Bossen og Bumsen. Etc smiley

    Mvh TT


  • #7   24. okt 2016 Mine yndlingsfilm pt. er Suicide Squad og den nye Alice in Wonderland smiley
    Og Narnia-filmene selvfølgelig.. smiley


  • #8   24. okt 2016 "Shawshank redemption" - eller "En verden udenfor" som den hedder på dansk.
    resume:
    Andy Dufresne (Tim Robbins), en respekteret bankmand tager sin egen kone på fersk gerning i utroskab, og han beslutter sig for at give dem en ubehagelig overraskelse. Imidlertid bliver de myrdet samme aften, og Dufresne er nu hovedmistænkt for mordet på dem begge. Det er umuligt at bevise hans uskyld, og han bliver dømt til dobbelt livstid i Shawshank fængslet.

    Dufresne etablerer et nært venskab med en anden livstidsindsat, Ellis Boyd 'Red' Redding (Morgan Freeman), og får arbejdet sig op i fængslets rangsystem, blandt andet ved at hjælpe fængselspersonalet med sit kendskab til skattelovgivningen.

    "American history X"
    Resume:
    Filmen handler om en gruppe unge nynazister. Vi følger familien Vinyard, hvor drengene Derek (Edward Norton) og Danny (Edward Furlong), som begge er nynazister/skinheads. Det blev de efter at være blevet opdraget af deres fader til at hade farvede mennesker. Faderen er selv racist og gør ikke noget for at skjule det. Storebror Derek er i fængsel og der møder han en Afro-amerikaner (Lamont), som han bliver gode venner med Langsomt ændrer han mening i en mere antiracistisk retning. Da Derek bliver løsladt er hans broder, Danny, viklet ind i det ny-nazistiske miljø ligesom han selv blev engang. Nu prøver Derek at få ham selv og hans broder ud af det ny-nazistiske miljø


  • #9   24. okt 2016 Sweeney Todd - en gysermusical. Fantaaastisk film smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #10   24. okt 2016 de urørlige er en fantastisk film!

    jeg er også helt vild med den grønne mil, schindlers liste, pearl harbor, alle gamle disney klassikere.

    jeg er lige begyndt at se badehotellet forfra, og er lige blevet færdig med at se alle sæsoner af 2900 happiness smiley


  • #11   24. okt 2016 The Age Of Adalaine er min yndlings smiley

  • #12   24. okt 2016 Nerve! Utrolig god film
    Ellers generelt bare Marvel film, de giver altid et godt grin smiley
    War horse kunne se den 100 gang
    Ellers er det mere serier jeg ser, så som
    The carrie diaries
    The 100
    The vampire diaries
    Teen Wolf Og så videre smiley


  • #13   24. okt 2016 Ja War Horse er fantastisk.. Nøj som jeg græder smiley smiley

    Mvh TT


  • #15   24. okt 2016 Jeg kan rigtig godt lide Suicide Squad, Captain America - Winter Solider (den bedste) og Civil War, Avengers,
    War Horse, The Fault in Our Stars, Me Before You..
    Listen er lang, men dette er nogen af dem, jeg synes er lidt ekstra gode smiley
    Det kommer selvfølgelig an på hvad du er til.


  • #16   24. okt 2016 1000 tak for alle jeres gode svar, der er allerede mange af de film jeg selv godt kan lide, men havde glemt lidt, så nu skal der bare ses film! smiley

Kommentér på:
Jeres yndlings film?

Annonce