{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer udgifter
  • #1   20. jan 2017 Sørg for at den er synet INDEN du køber den ellers ender du hurtigt med noget der er ubrugeligt eller koster en del i reparationer.

Jeg har betalt 250 kr i vægtafgift for min 2 hestes med totalvægt på 2000 kg

• #2   20. jan 2017 Ja jeg giver også 250 i vægtafgift og så betaler jeg 450 pr år i forsikring på en trailer der koster 40000.

• #3   21. jan 2017 Den eneste egentlig udgift er vægtafgift.
    Den er på en 1001-2000kg 270kr
    2001-2500 kg, 340kr
    Forsikring er valgfri, vælger man det, afhænger det af forsikringsprisen.
    Udgifter til vedligehold, afhænger helt af årgang og hvad den er lavet af.
    Trailere af træ, kræver mere, en glasfiber og alubund.

På min egen, har jeg de sidste 6 år haft udgifter til ny bund, alu og bagrampe.
    Så har der været lidt småting, fx kuglekoblingen og nye dæk.

• #4   21. jan 2017 Jeg giver 270 i vægtafgift, og så ca 2000 om året i forsikring, men det er så også den dyreste forsikring, og den er dækket ind med alt, da den er sprit ny. Købt i juli 2016 tror jeg, kan ikke helt huske det hehe.

• #5   21. jan 2017 Okay, det var jo ikke så galt som forventet smiley Tak for svarene!

• #6   22. jan 2017 Hvis man køber en en brugt, hører man meget tit at man skal være opmærksom på bunden i traileren, hvislket man også skal, MEN dækkene er ligeså vigtige, for de mørner med tiden, og kan så pludseligt springe, ligesom korrekt dæktryk er meget vigtigt, både for hvor let traileren triller efter bilen men bestemt også for dens stabilitet!.. Hvor mange tjekker egentlig deres dæktryk på deres trailer ofte? Eller på deres bil, for den sags skyld?..
    Dækkene er den eneste forbindelse, både bil og trailer har med vejen, og det er på et ret lille område, denne kontakt finder sted. smiley

Lys, stikforbindelser og sammenkobling/bremsesystem er også vigtige ting, men langt de fleste trailere har mekaniske bremser, som er ret nemme at vedligeholde, og ligeledes er hjullejerne, men bruger man sin trailer meget, er et eftersyn på et værksted ikke en skidt ting at bruge lidt penge på, da de også har nemmere ved at smøre hjullejer, bremseforbindelser osv. med det rigtige værktøj.
    Gasdæmpere på rampe, lygteglas osv. er dejligt nemme ting at gå og fifle med selv, og ligeledes smøring af hængsler, låse osv. smiley

• #7   22. jan 2017 dæk og bund er overkommeligt at skifte selv for de mest uhåndværksmæssige mennesker.

jeg ville være mere bekymret for akslerne men har også skiftet en del og de er sateme pebrede på nogen af dem smiley

Kommentér på:
Trailer udgifter

Annonce