{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har du lavet i weekenden?
  • #2   29. jan 2017 Haft en SKØN weekend i ridningens tegn smiley

    Fredag var jeg "alene hjemme" - min mand var ude med gutterne, så jeg fik mit ynglingsmad til aften, og red dressur i en time ved 21-tiden i skønt koldt vejr.

    Lørdag gik turen med begge heste ned til min berider, som havde fået en kollega på besøg, og hun trænede så min berider der red mine heste, og vi lagde planer om træningen af primært Caspian.
    Jeg kørte hjemmefra kl 0930 og var hjemme kl 1630 - og så var havde manden lavet lækker aftensmad og et glas rødvin smiley

    I dag stod jeg sent op, og min veninde kom så kl 1245, hvorefter vi kørte i skoven med begge mine heste, hvor hun så rider den ene af dem.
    Så der lå vi og lavede intervaltræning og red "nye steder i skoven", og fandt noget helt idyllisk nærmest hobbitagtige stier medfantastisk udsigt.
    Så efter en 2 timers tur kørte vi hjem - hvor manden så lige havde købt fastelavnsboller og lavet varm kakao - uhhhhmmmmm smiley

    Nu sidder jeg med en superspændende krimi, og en kattekilling på skødet....og suser lidt rundt på nettet også.
    Så en skøn weekend smiley

    Mvh Charlotte


  • #3   29. jan 2017 Skulle ha været ude og prøve hest men ligger i sengen med 40 i feber og må nøjes med at kigge på nette...

  • #4   29. jan 2017 Har haft weekendvagt på min rideskole, og mangler kun lige at køre op og fodre her til aften. Derudover ligger alt min resterende tid i American Horror Story, hvis nogle kender den. Som det sidste, skal jeg have samlet mig sammen til at stå op klokken 6 i morgen tidlig og gå byen rundt - min hofte har været udsat for et rimelig stort slag, så den kan pt. ikke løbe (hurra, hurra) smiley Det var vidst det.

  • #5   29. jan 2017
    Arbejdet 7-15 og 7-13 samt motioneret min egen pony og det store skrummel jeg rider for staldejer. Ikke videre spændende.
    Sådan kommer de næste par weekender til og være ;o)


  • #6   29. jan 2017 Har haft en fantastisk weekend.! smiley
    Lørdag var jeg ude at fotografere til K9 Pro Sport finalerne.. Virkelig fascinerende.!!
    Søndag har stået på terræntræning indendørs.. smiley

    Jeg har ikke sprunget sådan noget særlig i næsten 7 år, men begyndte for 14 dage siden at springe lidt små spring i forbindelse med bomtræning på en skøn oldenborg hoppe..
    Hun var med i dag, og synes godt nok det hele var lidt overvældende, men vi sprang da springene, og fik en havelåge på 70 cm.. Grænseoverskridende for mig, og total nyt for hesten, der kun har sprunget et par spring med ejeren en gang i mellem, uden så meget højde, og ikke rigtig nogle baner..

    Så er total ovenpå, det var SÅ fedt!! smiley


    profilbillede
  • #7   29. jan 2017 I får også lige et billede fra K9 finalerne.. ;D

    profilbillede
  • #8   29. jan 2017 Været på arbejde, på kræmmermarked, hyggede lidt med 4 benet, malet døre, lavet tegninger til vores første sal, som vi snart skal igang med smiley Tror det er det ...

  • #9   29. jan 2017 Fredag aften tilbragte jeg med min rigtig gode veninde smiley Lørdag dag striglet og gik en lille tur med Tindur, aften hygget med familien. I dag har jeg været på arbejde fra kl. 07-17 og nu er stalden ordnet, hestene fodret, har spist aftensmad og hygget lidt med børnene før de blev sendt i seng smiley om lidt skal jeg sove da jeg har fået under 5 timer i nat smiley

    Mvh TT


  • #10   29. jan 2017 Igår så jeg min dejligste røde for første gang siden sidste søndag smiley han var så enormt sød smiley resten af dagen blev brugt på afslapning..

    idag har jeg blot ordnet stald da der kom snestorm mens jeg var der ude -_- og nu ser jeg anime XD


  • #11   29. jan 2017 Været til fødselsdag, redet, og så har jeg læst Jane Austens 'Pride and Prejudice' færdig smiley

  • #12   30. jan 2017 Lunse - jeg kan da ikke mindes at du var forbi smiley smiley

    Mvh TT med den dejligste røde smiley


    profilbillede
  • #13   30. jan 2017 Ikke rigtig noget som helst. Har egentlig bare lavet aflevering, og passet min syge hest :3

  • #14   30. jan 2017 Jeg har arbejdet og havde så lige 13 timers overarbejde oveni xD Ellers så var jeg lige ude og ride igår hvilket gik rigtig godt smiley Og ellers har jeg ikke rigtig haft tid til andet smiley

Kommentér på:
Hvad har du lavet i weekenden?

Annonce