{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hest som menneske
  • #1   18. feb 2017 He he he... smiley Tindur ville være meget som mig. Pisse stærk psykisk, en der ikke svigter sine venner, glad for mad. Forskellen på os er at han ville være lidt ængstelig og ikke kan tåle for god mad smiley

Rocky ville også være som mig ift pisse stærk psykisk, ikke ret ængstelig, tillidsfuld men lader sig ikke narre, også er han meget selvsikker (mere end mig) det er hvad jeg kan sige efter 9mnd med ham smiley

Mvh TT

• #2   18. feb 2017 Sam ville være en rød top smiley med tyndt fint hår XD

Han vil nok være meget som han er nu, tryghedsnarkoman (som mig XD) sensetiv overfor forandringer (også lige som mig XD) sød, men kan godt have en stor mund/attitude (også lige som mig XD) og så vil han have en vild smag for alt med lakrids XD og have sin helt egen mening XD så alt i alt, jeg vil elske at have en ven som har samme personlighed som min hest XD

• #3   18. feb 2017 Joey ville helt klart være ham der den irriterende fra gymnasiet der sidder omme bagi og forstyrrer alt og alle ved at kaste med papirskugler.
    Få, tætte venner. Meget madglad og ville nok blive bortført af en eller anden fordi vedkommende lokkede med bolcher.
    Hurtig til at lære nye ting hvis interessen er der. Kedelige ting bliver bare ikke lært. Klager sig over nødvendigheden af matematik.
    Ender altid i situationer hvor han ikke skulle have været fordi han var nysgerrig og bare måtte prøve ("hvor skulle jeg vide fra at LSD var en dårlig plan mor??"). Jævnligt på skadestuen med underlige skader fordi han glemmer at tænke sig om før han gør noget.
    Rigtig chamør, men ikke specielt interesseret i damerne. Især ikke hvis man kan hænge ud med bedstevennen.
    Kunne komme ud i et helt forkert selskab fordi han er så naiv og nysgerrig.

Mørkt hår, til tider farvet med underlige striber, mørke øjne. Charmerende grin, læderjakke.

Vi ville nok ikke være venner, ville sikkert syntes han var røvirriterende smiley

• #4   18. feb 2017 Jeg tror vitterligt, at jeg ville have et love-hate forhold til min hest hvis hun var menneske smiley

• #5   18. feb 2017 Ååh.. Min pony ville,være en pestilens smiley

• #6   18. feb 2017 ej hvor er det sjovt smiley
    ville selv være gode venner med min dreng... men ville hade min hoppe som pesten xD (elsker hende stadigvæk)

• #7   18. feb 2017 Natash ville være en lidt neurotisk dame, som det ene øjeblik ville være super glad, og det næste ville hun være en sur gammel trunte :b.
    Hun ville være et menneske som holdt sig ude af konflikter, medmindre det "gik ud over hende" så skulle hun nok sige fra.

Tinka ville være en klodsmajor som ikke aner hvor hun skulle sætte sine ben. En som lige kort skal se andre an, men når hun så havde lært en at kende, ville hun ikke rigtig have nogen situationsfornemmelse. Hun ville være et bulderhoved af anden verden og en med helt klare meninger og holdninger :b.

Tror ikke jeg ville være super gode venner med nogen af dem xD.

• #8   19. feb 2017 Cha-cha ville være ulidelig, hun dum som blondinen og hysterisk som den rødhåret ( uden at støde nogle).

Dancer ville være upålidelig, og en "veninde" der dolker en i ryggen.

Jobbe han vil være klassens klovn, ret nørdet men en god ven

• #9   19. feb 2017 Uha..
    Tror, helt seriøst, at Hope ville være den der hundehvalp-veninde som følger en i røven, som man bliver irriteret på, men ikke kan lade være med at elske.
    "Hvad laver du nu?" ... " må jeg gå med?" ... "hvornår skal vi ha mad?"..."hvad så med nu?" og så ville hun være verdens største pleaser, der ville lave dine lektier i bytte for dit selskab. Og så ville hun med garanti være ligesom Rynkedellens' Joey og være madglad som ind i helvede. "Hvordan kan du spise så meget og være SÅ tynd?" typen xD Tilgengæld når grænsen så bliver nået så bliver hun pigesur..xD

Lotte tror jeg tilgengæld jeg ville HADE inderligt.
    Hun ville være den der bitchy en der er ekstremt reserveret og resolut vil ALT andet end det du beder hende om - men hvis man holder hende ud længe nok kan man måske få lov til at være hendes ven xD

Kommentér på:
hest som menneske

Annonce