{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvad laver/har du lavet idag?
  • #1   25. feb 2017 Været til hundetræning smiley

  • #2   25. feb 2017 Åh, og spist kage smiley

  • #3   25. feb 2017 Jeg har været hjælper hos mit idol som skulle til stævne, OMG! smiley
    Hvor jeg blandt andet skulle hjælpe med at strigle og sadle op/sadle af hendes egen pony og hendes part, hvilket var så vildt!!! Jeg er så taknemmelig for at få lov til det! smiley
    Så har jeg redet en løsgørende tur på min part og lukket ham ind/ud fra fold.
    Og spist kage ligesom Anine smiley


  • #4   25. feb 2017 Jeg har været "hjælper" på en hestevognen der skulle køre bryllupskørsel. Der tjente jeg 300 kr (100 kr i timen) og blev en helt del erfaring rigere - fik f.eks. lov til at styre den tospand på vej hjem fra brylluppet, da vi havde "sat" bryllupsparret af - det var ret sejt, at styre to oldenborgere med en ordenlig hestevogn bagpå smiley
    Bagefter var min far, jeg og vores familieven ude og se på vogne, og vi blev præsenteret for den mest perfekte vogn til Lotte - så den skal laves færdig og så skal den bare herhjem!
    Derefter så var jeg med min far inde i byen og købe et nyt ur og nu er jeg herhjemme og prøver at få varmen smiley


  • #5   25. feb 2017 Har ordnet stald og haft 2 af de unge oppe, været ude og gå med den ene som skal med på dyrskue, så der skal trænes nu! smiley
    Er lige kommet hjem fra min farfar, resten af dagen står på eksamens forberedelse og så skal jeg ha pakket lidt ned da jeg flytter hjemmefra om en uge smiley smiley


  • #6   25. feb 2017 Jeg har redet tur på min hest i formiddags, gået tur med min hund, læst en god bog og ellers bare slappet af. Burde pakke, da jeg skal rejse næste uge smiley

  • #7   25. feb 2017 Jeg har sovet længe.
    Været med min mor henne og handle.
    Vasket lidt sengetøj.
    Været i stalden og få muget ridebane + løsdrift + en trillebør fra stisystemerne.
    Fået blandet foder.

    Nu sidder jeg og laver part annoncer på min hoppe, lytter til Once Upon a Time serie og skal til at spille nintendo 3ds :3.


  • #8   25. feb 2017 Jeg har repareret høkasse og låge i løsdriften, fjollede heste sådan at ødelægge det! ????:)
    Ordnet stald, lavet øvelser med basse, gået tur med hunden og skal nu bare slappe af resten af dagen.


  • #9   25. feb 2017 Vi kørte til Nordjylland for at hente rugeæg men først klarede vi stald og hus mm. Vi kørte lige ved 600 km i regn/storm/sne dumt vejr.
    Nu hjemme og heste er inde og ligger nok brak resten af dagen, jeg bliver lidt køresyg
    Men har gjort rugemaskinen klar til at æg skal i den i morgen.
    Har taget noget mad op fra fryser så det er nemt i dag.
    Glæder mig til at se en film i aften
    Høns bliver denne slags

    VH Annette



    profilbillede
  • #10   25. feb 2017 Har haft ponylegestuen i dag. Det er super hyggeligt, men var godt nok smadret bagefter, så ponyen fik fri og jeg tog en middagslur x)
    Mugede så også lige hendes boks da jeg var derude.

    Ellers har jeg lige været ude at handle ind og skal snart i gang med at lave aftensmad.

    Senere skal jeg lige have tjek på kostumet til i morgen, hvor vi (ponydyret og jeg) skal til fastelavns-ministævne. Jeg skal igen være fe. De vinger tog sååååå lang tid at lave, så er nødt til at få dem brugt x)
    Ponyens kostume er jeg ikke helt sikker på endnu. Tænker det bliver noget velour sat på udstyret og hvis jeg magter det et fortøj og et eller andet bagpå. Det bliver hvad jeg gider i morgen, så nu må vi se smiley


  • #12   25. feb 2017 Absolut intet smiley :) smiley
    Skal til at lave pizza og så er planen hygge og netflix


  • #14   25. feb 2017 Har, hvert ude og løbe med min mor. Fået nybagt franskbrød som min mor bagt, og nu sidder jeg ved min morfar skal til at have burger mmmhhh smiley

  • #15   25. feb 2017 Nåede DSV ikke ponyen idaf

  • #17   25. feb 2017 Idag

  • #18   25. feb 2017 00:00 og frem til omkring 4:00 fest.... ca 4:00 til 8:18 sov (prøvede) gik hjem, har set netflix hele dagen, haft veninde på besøg og set harry potter XD

  • #19   25. feb 2017 Tager hjem fra fredagsbar i nat. Står af på en forkert station på vej hjem til mine forældre, fordi jeg skulle tisse så meget smiley
    Cykler en kæmpe omvej, så jeg er hjemme alt for sent.
    Står op, tager på arbejde, arbejder det bedste jeg har lært (efter en spandfuld kaffe).
    Har også været ude ved hesten og træne lidt. SÅ koseligt smiley

    Nu ser jeg Westworld og venter på min søster, der kommer med pizza smiley


  • #20   25. feb 2017 Købt en traktor

  • #21   25. feb 2017 Ude og skridte på min Aida for første gang siden 2. Januar smiley

  • #22   25. feb 2017 Mødt på arbejde klokken 6 i morges, for derefter at tage ud og fodre heste + lave samfundsfags aflevering (eller prøvet at tage mig sammen smiley ). Nu sidder jeg og forbereder mig på at stå op igen klokken 5 i morgen, for at gå på arbejde klokken 6... Jeg er ikke et morgen menneske smiley

  • #24   25. feb 2017 Jeg har trænet, som jeg gør hverdag smiley Og derefter været ude ved Donau, hvor jeg fik øvet rosenknopper og vi fik redet 30 minutter. En lille tur i hallen i dag, men jeg synes faktisk vi fik arbejdet på en helt anden måde smiley

    profilbillede
  • #25   25. feb 2017 Held og lykke, Mathilde!!

  • #26   26. feb 2017 Jeg har trænet lidt med hundene, hvilket ikke blev til så meget, fordi den ene er ung, og den anden er ved at lære at trække, så hun var træt efter nogle lange ture, med nye hunde, de sidste par dage. smiley

    Så har jeg vasket tøj, og lige været en hurtig tur ude ved hesten og sige hej.


  • #29   26. feb 2017 Jeg stod op kl 08.30. Efter at have gået i seng kl 2.30. Da jeg har besøg af vores nevø. Vi sad og hyggede og drak vin. Ordnet stald, løbegang og omkring høhækken. I bad og gøre klar til arbejde. Kl 13.30. Ud at handle lidt og så på arbejde fra 14.30-23. Hjem og falde ned og i seng kl 01. Op igen her nu 8.30. Og samme i dag som i går... Skal dog desværre sige farvel til vores nevø da han skal tilbage til djævel øen smiley

    Mvh TT


  • #30   26. feb 2017 Jeg stod op omkring kl 08 ca. Kl 10 tog jeg Tarup Centeret med min mor og søster.
    Så var jeg lige kort hjemme ved min far og sige Hej til hestene, da min søster havde glemt noget hos ham.
    Så tog vi hjem og slappede lidt af, inden at min mor skulle afsted til en fødselsdag, hvor hun først kom hjem næste dag.
    Omkring kl 16 kom mine to bedste veninder, og vi snakkede lidt inden at min søster tog afsted til en anden fødselsdag, og så har vi ellers været alene og hygget os indtil nu her kl 10, hvor min mor kommer hjem. smiley


  • #31   26. feb 2017 jeg sov til kl 10 hvor jeg så tog noget mod halsen (har haft det siden sidste lørdag men det stoppede tirsdag og så har der været pause også kom det igår igen men det er en mild grad denne gang) og min "morgenmad" var karrysuppe (m. grøntsager )
    og nu har jeg lagt under dynen og set lidt film smiley
    men skal da have ordnet mit værelse + gået en tur med hunden før dagen er omme regner jeg med smiley


Kommentér på:
Hvad laver/har du lavet idag?

Annonce