{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aftensmad
  • #1   4. jun 2017 Vi har været på Hjallerup markede siden kl 8 i morges .
    Vi har spist det vi hade lavet hjemme fra Boller med ost i morges da vi kørte og Pizza snegle til frokost og Muffins til "kaffe"
    Ingen har rigtig lyst til mere lige nu
    VH Annette


  • #2   4. jun 2017 Jeg har været en hurtig tur hos den ene hest, da ryggen driller.
    Mine forældre kommet hjem fra ferie lige straks, så jeg er i gang med at lave ovnkartofler med feta og rød peberfrugt, salat og flanksteak smiley


  • #3   4. jun 2017 Vi hentede en tgtg boks fra bageren og spiste morgenmad til aftensmad. Vi orkede ikke så meget andet, dagen har nemlig budt på mine to små børn der skulle ride i snor, tømme to bokse der havde dybstrøelse og selvfølgelig stable møddingen, hente hø, bære foder ind etc. Vi har haft rigeligt af fysisk hårdt arbejde i dag.
    Så mangler vi bare at vaske alle boksene og fylde dem igen, men det må blive i morgen...


  • #4   4. jun 2017 Vi fik tarteletter og ellers har dagen gået med at læse op til min mundtlige matematik eksamen smiley

  • #5   4. jun 2017 Den står på dominos, fordi alle supermarkeder har lukket og jeg handler altid ind til den kommende uge om søndagen.. så gæt hvem der står pænt tomhændet?
    Har mælk men ingen morgenmadsprodukt, så hvad der ville have været aftensmad bliver halvt morgenmad - ish.. pizzaen i aften bliver også frokost i morgen og så må aftensmaden i morgen stå på kogt blomkål og spagetti, for det er det eneste jeg har tilbage xD

    Supermarkeder har også lukket i morgen, skønne Holland.. men i det mindste er vejret varmere her end i DK smiley


  • #6   4. jun 2017 Vi skal have marineret flanksteak på grillen med flødekartofler og grøntsager. smiley og et glas vin til smiley Jeg kan næsten ikke vente til maden er klar smiley
    Jeg har ellers sovet længe i dag, og hygget med min søn, været en tur hos min veninde og hendes familie hvor jeg hentede datteren da hun har overnattet med sin veninde, så har jeg trænet Rocky. smiley

    Mvh TT


  • #7   4. jun 2017 Pizza smiley

    Jeg har siddet inde det meste af dagen, fordi det har regnet.. Jeg var ude at ride i skoven i formiddags i et par timer, og det stod ned i stænger. Jeg havde selvfølgelig ikke regnjakke på smiley . Er så heldig, at jeg må ride en anden hest, imens jeg ikke kan ride min egen så seriøst. Han er meget sød og meget stor smiley


  • #8   4. jun 2017 Jeg skal have pastasalat med kylling, salat, agurk og tomat

    Jeg har slappet af og vænnet mig til mit nye hus, og så fået redet en fantastisk undervisningstime! smiley


  • #9   4. jun 2017 Jeg har gjort rent hos min mor, pakket og kommet hjem til min far, hvor jeg har sorteret meget af mit tøj, og været ude og ride tur smiley
    Vi spiste grillede squash, grillede hakkebøffer og vandmelonsalat smiley


  • #11   4. jun 2017 Jeg har været på arbejde fra 7-15 i dag, og så tog jeg ud og gav hesten foder bagefter.. Hun har lige fået lov at holde et par fridage da hun er fået rigtig mange insektstik under maven så vil ikke ligge gjord på hende.
    Regner med at ride hende en tur i morgen smiley

    Aftensmaden bestod bare at en halv pizza fra i går, så det var ikke så spændende.


  • #12   4. jun 2017 Jeg har været banebygger i Harridslev..

    Vi fik ribeye med kartoffelrösti og bacon-porrer-champignon flødesauce..


  • #13   4. jun 2017 Jeg har slappet af idag, gad ikke tage ud og ride i der her kedelige vejr.
    Jeg fik hjemmelavet pizza til aftensmad.


  • #15   5. jun 2017 I aften står den på Pasta Pesto med løg og røget medister smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Aftensmad

Annonce