kontakt til en død person? {{forumTopicSubject}}
Jeg har et stort behov for på en eller anden vis, at komme i kontakt med min bedste som døde for 3 måneder siden.
Jeg har en konstant uro i kroppen, og har behov for at vide at hun har det godt hvor hun nu er.
jeg er normalt ikke til alt sådan noget alternativ, spirituelt halløj, men jeg bliver simpelthen nødt til at springe ud i det.
Men hvad/hvem kontakter man, og hvordan fungere det?
Hvad kan man få at vide, og hvad kan man spørge om?
Inderst inde, så ved jeg jo, at en død person intet mærker, og jeg ved at hun havde den bedste, og mest fredfyldte død man overhovedet kan ønske. (hvis man kan sige det, uden at det lyder forkert.)
Det er så langt væk fra min normale tankegang, da min hjerne fungere bedst med evidensbaserede ting, men nu bliver jeg simpelthen nødt til at hoppe ud i det
har i nogle erfaringer med det? evt. noget i selv har prøvet? og hvad fik i ud af det?
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.640
Der inde er der clairvoyante, som man kan spørge. Enten ved at stille et enkelt spørgsmål på væggen, også håbe en af dem vil svare, eller ved at betale en af dem for en længere clairvoyance.
Jeg kan kun selv, komme i kontakt de døde, hvis de kontakter mig (kan ikke selv skabe kontakten), eller i tidsrummet fra de dør til de går over. Det sidste har jeg oplevet 2 gange.
Ellers ingen afdøde kontakt.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
og hvordan sortere man i dem, så man ved at den man henvender sig til, og ligger sin tro ved, og sine penge, rent faktisk kan kontakte en død??
jan 2009
Følger: 30 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 51 Svar: 162
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
maj 2007
Two halves: jeg kan ikke svare på om det virker. men som jeg har haft det efter det dødsfald, så er jeg villig til at prøve forskellige ting.
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.470
Man kan gøre meget for at den sidste del af livet er så god som muligt. Og det gør vi så, vi lindrer.
De fleste sover faktisk stille og roligt ind til sidst...
Så jo, du kan sagtens tale pænt om den oplevelse, som den sidste tid var. Ligesom resten af livet, så var det en del af livet.
Jeg har selv været tæt på at dø to gange. Det forunderlige var, at jeg på ingen måde var bange. På ingen måde ubehag. Men - tiden gik langsomt og langsommere. Og så fik jeg frie luftveje, og tiden gik normalt.
Ja, det er faktisk rart med mine nærdødsoplevelser. Det gør mig rolig på jobbet.
Jeg har talt med adskillige, der er blevet genoplivet. Nogle husker tiden lige op til stoppet, at det sortner for øjnene mv. Men det er ikke dødsprocessen, men svær sygdom før døden (og efter genoplivning), der giver ubehag.
Jeg har aldrig mødt nogen, eller selv prøvet, det klassiske filmstunt med at se engle, eller andet overnaturlig.
Jeg tror, at hvis der er forbindelse imellem frem og tilbage imellem denne verden og en form for efterliv, så kan den passeres og hvis der er noget afdøde ønsker, så skal de nok finde ud af at følge vejen tilbage (de har jo passeret den) og sige det.
Jeg har aldrig fattet logikken i, at hvis der er forbindelse, så skal man bruge en person der taler i vage sætninger som forbindelse. Jeg ved, at ingen af mine bedsteforældre ville tale uldent!
Hvis der er forbindelse, og du intet har hørt, så lever din bedstemor sikkert efterlivet (Hvis der findes et efterliv), og ser sig ikke bagud fordi hun stoler på, at du nok skal klare dig og hun har det fint.
Og hvad er den logiske grund til at en fremmed skal hjælpe på en samtale imellem jer? I kan sikkert selv, hvis i har brug for det og forbindelse er muligt.
Hvis der ikke er forbindelse, så er det spild af penge, og de penge kan du spilde på bedre måder.
Har du brug for at tale, så tal med venner, familie, din læge, præst, eller skriv en pb til en fremmed som mig.
Pas på dig selv. Alt godt fremover.
maj 2007
Men Jeg har taget en valg om at smide penge efter en person, som kan skabe en dialog, eller nok nærmere envejs dialog, fordi jeg har behov for at hører nogle ting.
om det virker - pas. Men nu prøver jeg. måske virker det for mig,
jeg kan ikke se hvad en ven, mor, kæreste, præst, læge eller fremmed kan gøre - de kan ikke sige hvad min bedste, MÅSKE, kan fortælle.
jeg/vi, har lægens ord på at hendes død var smertefri, rolig, og fredfyldt. Men det er pt. ikke nok for mig.
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 222 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.825
Jeg er selv meget interesseret i at prøve det efter jeg mistede min mor alt for tidligt, men har ikke turde smide penge efter det når jeg ikke har så mange at kaste efter folk
Jeg kender godt til den uro, og følelsen af at mangle svar på en hel masse spørgsmål..
jun 2008
Følger: 114 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.493
De havde session hos Marion Dampier-Jeans for omkring 20 år siden, altså længe før hun blev kendt.
Det kom sig egentlig af, at en af deres venner omkom i et trafikuheld, hvor hun sad på ladet af sådan en bil med et åbent lad.
Hvis jeg husker korrekt, døde hendes kæreste også i samme ulykke. Deres forældre fik Marion ud, og Marion blev ved med at sige, at de skulle få fat i Karsten, som min far hedder.
En anden af deres venner havde begået selvmord. Jeg kan ikke huske om hans mor også var med til session. Det var i hvert fald to af mødrene.
Vennernes mødre endte med at betale en session for min far.
Han var kommet hjem (med det hele optaget på bånd) og sagt, at de lige kunne snakke om det senere, fordi hans far var på vej, skulle på besøg.
Marion havde bl.a. sagt, at hans far var syg, at man kunne se det i hans øjne. (inden da havde hun spurgt hvornår han sidst havde set ham, der var her tale om måneder)
Rigtig nok, da han kom på besøg var han helt gul i øjnene.
Derefter havde min mor og far en session sammen hos hende, hvor min mor blev spurgt ind til noget omkring, at min bedstemor havde været meget syg som barn, havde været ved at dø (korrekt), at nogen i familien var meget syg, at det "gør ondt her" (mærkede sig ved lymferne) og korrekt nok viste det sig kort efter, at et familiemedlem havde fået lymfekræft.
Hun sagde bl.a. også at min mors far ikke troede på alt sådan noget gøjl, men at min mor skulle spørge ham om den lille hund fra hans barndom. Da min mor spurgte min bedstefar ind til det troede han rigtigt nok ikke på det, og han kunne bestemt "ikke huske noget om nogen lille hund". Indtil næste gang de sås, og han nævnte, at der rigtig nok havde været en hund, og den havde været hans bedste ven. Han havde bare været så tilpas lille, at hunden dengang syntes stor. Den var blevet kørt ned og smidt ind i skoven, dækket til med blade.
Hun sagde også en masse andre ting, men som jeg ikke kan huske detaljerne af. Jeg har kun fået det fortalt fra min mor, eftersom jeg var ret spæd dengang.
Men ja, jeg tror på, at det fungerer, for alt andet i denne situation ville være alt for freaky.
Nu tror jeg ikke lige Marion er super nem at få en seance hos, men ja. Hun skulle kunne anbefales varmt. Kondolerer!
feb 2015
Følger: 3 Følgere: 18 Heste: 7 Emner: 12 Svar: 149
Om hun kan afdødekontakt via telefon ved jeg faktisk ikke, men skriv hvis du vil have link til side m.m.
Hun er knalddygtig og yderst behagelig.
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
I øvrigt blev hendes hus renset, og hun har ikke længere de problemer i huset, som hun havde inden.
mar 2013
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 1 Svar: 2
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 70 Svar: 1.143
Jeg er en meget praktisk person, matematisk, logisk osv, og så er jeg bange for min egen skygge, så gengangere osv passer ikke så godt ind i mit mørkerædde bangebuksagtige liv XD
Når det så er sagt, så er jeg (desværre) født ind i en familie der går meget op i det alternative. Jeg har selv haft oplevelser omkring min mormor efter hendes død... også mange år efter, hvor min mor, som kan alle de her alternative ting, fortæller min moster noget, og uafhængigt af hinanden fortæller jeg min moster nøjagtig det samme, uden at have hørt noget til, hvad min mor havde sagt. Vi har haft døre der lukker af sig selv, ting der uden varsel vælter ned osv her i familien, så for mig er det svært med at stå i mellem ikke at ville tro på noget, og så finde en forklaring på hvad jeg oplever XD
Mens jeg sad og skrev her, talte jeg med min mor omkring din situation. Hun tilbyder, at hvis du er interesseret, så kan du ringe til hende. Hvis hun ikke kan spore ind på din bedste, så koster det ikke noget, hvis du ikke kan bruge det hun kan opfange, så koster det ikke noget. Hvis du mener, at du kan bruge det hun får ind, så kan du sende 200,- Hun har sin egen klinik, hvor hun blandt andet arbejder med genkaldelsesterapi, hun har før i tiden arbejdet meget med healing osv, men det er ikke noget hun arbejder professionelt med i dag, da hun pt fokuserer på nogle af de andre alternative behandlingsmetoder, da lige netop healing og clairvoyant branchen er blevet så svær, som den er i dag, på grund af for mange plattenslagere.
Du må lige sige til, hvis du vil have hendes mail-adresse.
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 952
Det var endda over en meget lang afstand. Det hjalp mig med at slippe en depression. Desværre slap jeg ikke resten. I forbindelse med de sidste 2 dødsfald har jeg ikke haft behovet, men det her sådan en uforløst situation i mit liv, som stadigvæk nager mig i dag - og den har jeg ind i mellem brug for hjælp til.
dec 2012
Følger: 100 Følgere: 82 Heste: 7 Svar: 171
kontakt til en død person?