{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Tøse tråden :D {{forumTopicSubject}}

Nå, Ladies! Vi kender efterhånden en del til hindanden...s HESTE;)
Nu vil jeg høre lidt om JER !

Alder, hvad laver i til daglig, jeres drømme, mål og sidst men ikke mindst jeres KÆRESTE smiley

Jeg er 18, rider heste til dagligt, men skal muligvis igang med tømrer uddannelsen i det nye år smiley
Min drøm er faktisk bare at klare det godt, få min egen gård, et æsel og et muldyr smiley
Jeg bor sammen med min kæreste på 10 måned, og vi har været sammen et år om lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøse tråden :D
  • #1   30. nov 2017 Vel.. Vi "kender" jo hinanden lidt smiley og dejligt at læse hvor godt det går for dig, og har gjort en stund smiley
    Jeg er 37 somre, har 2 børn på hhv. 10 og 12 år. Er gift på 11 år. Bor på en lille gård med 3 heste, en hund og en kat. Er Socialpædagog, fortiden arbejdsløs (har kun vikar arbejde) og starter på skolebænken igen sidst i januar og skal tage et diplom modul. smiley mine drømme er meget simple.
    At få et fast fuldtids arbejde jeg trives med, mere stabil økonomi, bare økonomisk tryghed. Også drømmer jeg om at deltage i Hubertus jagten i Dyrehaven smiley

Mvh TT

• #2   30. nov 2017 Bum bum hvor skal man starte smiley er 36 som skrevet i panden med rynker.
    Bor på min egen gård hvor min "mand" roder smiley vi er ik gift men er gamle forlovede og har været sammen siden '99. smiley
    Vi har ik børn, dog har vi en blind dreng som kommer i aflastning hos os, som der er behov for det. smiley
    Jeg er fleksjobber og er kontor ansat nu i halvandet år. smiley
    Har haft heste selv men måtte opgive pga helbred og haft nogle år uden hest.
    Har dog forsøgt genoptaget som part på store heste men kan ik holde til deres store rygsving så jeg opgav det hesteri. smiley
    Fik dog en tanke at prøve at være part på en islænder og det lykkedes mig i sommers på en dejlig frisk hoppe på 22 år som jeg er meget beæret over at være ejer til nu her smiley
    Har ingen mål som sådan, tager en dag af gangen som er vigtig for mig med en hverdag med stærke smerte. Bare vigtig for mig at prøve at fungere bedst muligt som et menneske og forblive positiv smiley

• #3   30. nov 2017 Jeg har levet ca 8500 dage (Eller ca. 23 år) og studerer til tolk. derudover arbejder jeg som aflastningsperson for en døv autistisk dreng og gør rent i et fælleshus.

Jeg ejer ikke en hest, men låner verdens bedste dreng! derudover køre jeg lidt med gårdens små smiley

Af dyr har jeg en dværgpapegøje ved navn Jolly og en border collie ved navn Hubert.

Min drøm er at studere til amerikansk tegnsprogstolk og studerer på Gallaudet! (Døve universitet)

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   30. nov 2017 Jeg er 25, bor i det skønneste lejede rækkehus, med min kæreste vores 2 drenge på hhv 3 (snart 4) og 7 måneder smiley min kæreste jeg har været kærester i snart 5 år. faktisk havde vi 1 års dag 2 dage før at vores ældste blev født. også har jeg selvfølgelig min dejlige (læs, til tider pisse irriterende hund), 3 katte og to krabber smiley

lige nu er jeg på barsel, men ellers er jeg ved at læse til pædagog.

min drøm er at blive boende hvor vi bor nu, også ellers leve det dejlige liv med god økonomisk frihed, og et job jeg elsker.

• #5   30. nov 2017 Jeg bliver 22 her d. 9. december, og jeg læser på 2. semester af pædagoguddannelsen smiley
    Arbejder lidt løst med fotografering og tegning indtil jeg synes jeg er 100% klar til at kunne balancere studie og arbejde samtidig igen.

Jeg har min lille skøre varmblodshest, som går sammen med min søsters pony og vores fælles shetlænder. Herhjemme er her både en lille hund, en halvgammel kat og en flok høns smiley En kæreste kan jeg ikke prale af smiley

• #6   30. nov 2017 Jeg er 23 og bor sammen med min kæreste på 11. mdr. vi har snart været sammen i halvandet år.
    Har egen hest som jeg knuselsker og forsøger at gøre alt for. Vi bor i lillebitte etværelses lejlighed, men flytter til toværelses til februar, hvilket jeg GLÆDER (!!!!!) mig til!
    Går til dagligt på HF og arbejder som tjener et par gange i ugen, søger dog nyt job.

Har en drøm om et lille nedlagt landbrug, chancen er dog ikke stor, men man må drømme smiley
    Ellers vil jeg bare gerne have villa, volvo og vovse. vovsen skal være en dejlig husky eller malamute! Ønsker at uddanne mig til fysioterapeut.
    Der udover har jeg den største drøm om at blive mor smiley

• #7   1. dec 2017 Jeg er 21 år og prøver i øjeblikket at komme ind på min drømmeuddannelse - nemlig mediegrafikeruddannelsen smiley Får svar engang i december så alt er krydset på hænder og fødder indtil da!

Udover det arbejder jeg i familiefirmaet rundt omkring i Jylland ved forskellige renovationsprojekter. Jeg rider også når jeg er hjemme, dog 'kun' på en part, men jeg har været så heldig at finde verdens sødeste parthest og en endnu sødere parthesteejer!

Derudover har jeg en kæreste i Nordirland som jeg flyver over til i alle ledige ferier - og han flyver herover i hans ferier smiley det er møg besværligt og helt vildt hårdt men vi har da holdt sammen i snart 2,5 år nu og ser hinanden langt mere end andre langdistance kærester jeg kender smiley

Min drøm må helt klart være at blive færdiguddannet mediegrafiker, flytte til Nordirland nogle år og så 'settle down' et sted i Danmark med min kæreste når vi engang forhåbenligt er blevet gift smiley

• #8   1. dec 2017 Jeg er 26 år gammel og bor sammen med min kæreste i vores hus som vi købte og flyttede i for 3 måneder siden. Vi har været sammen i 7 år.
    Tidligere har jeg læst italiensk på universitetet samt påbegyndt ernæring- og sundhedsuddannelsen. smiley

Jeg har været langtidssygemeldt fra arbejdsmarkedet de sidste 4 år pga kroniske smerter og blæresygdom, men har de sidste 3 uger været i arbejdsprøvning hos Matas her i byen, ganske få timer ad gangen. Det er gået rigtig godt og jeg håber at kunne komme tilbage igen, men først skal jeg have overstået en stor operation på mandag. Jeg skal have lavet en komplet cystektomi (fjernet blæren og urinrøret) og lavet en Indiana Pouch (stomi med en ny indvendig 'blære' lavet af min tyktarm).

Lige pt er min drøm at få et nogenlunde tåleligt liv efter denne operation, og forhåbentlig også et barn eller to engang. Og så vil jeg virkelig gerne i gang med at ride igen, efter flere års pause pga sygdom.

• #9   1. dec 2017 Jeg bliver lige straks 25
    Jeg bor med min bedre halvdel, vi har været sammen i 6 år, vi har sammen en pige på tre år, og en dreng på 1 år. Og så har peter, en dreng på 7, fra et andet forhold.
    Vi har købt en landejendom, et håndværker projekt, som vi laver lidt på.
    Peter er tømrer, bliver svend til marts.
    Jeg er studerende, og har taget lidt hf enkeltfag, lige nu er det biologi, og erhvervsøkonomi. Udover det har jeg været igang med uddannelse som dyrepasser. Jeg arbejder deltid i Aldi. Til januar vil jeg uddannes til social og sundhedassistent. Min helt store drøm er at få et arbejde, der er dyrerelateret, og gerne som selvstændig..
    Jeg har igennem min barndom haft en del heste. Har også igennem tiden holdt en masse pauser. Nu har jeg en haflinger hoppe, som jeg gerne vil kåre og gøre lidt ud af det.

En anden drøm, er at vinde den store jackpot, så vi ikke selv længere skal bygge hus, og så jeg kan gå hjemme og hygge med mine dyr, børn og min ejendom, samtidig med at jeg er selvstændig. Ikke fordi vi ikke har penge nok, for det har vi, ca 28.000 udbetalt, og huset koster os 7500 hver tredje måned, så ingen mangler der smiley

Og så håber jeg, at der en dag kommer en kur til helbredelse af diabetes, så jeg er rask smiley
    Og en kur mod kræft, så jeg ikke længere behøver at miste dertil.

• #10   1. dec 2017 Jeg hedder Sascha og jeg er akutsygeplejerske, ved siden af mit job driver jeg Pegasus Rideudstyr og Pegasus Horse Jewelry smiley Jeg har 3 heste, Champ, Coriana og Celica. Om 5 år håber jeg at jeg har mit eget sted med stutteri og opstaldning, måske noget heste wellness eller andet og så arbejder som sygeplejerske 20-25 timer om ugen smiley

• #11   1. dec 2017 Jeg er 20År, og er ved at tage 10'ende på flex, efterfølgende vil jeg gerne starte på SOSU smiley
    Jeg har en dejlig kæreste, vi har været sammen i 3,5År og får forhåbentlig vores egen lejlighed til januar smiley
    Jeg har 2 heste og passer min mors hund tit og ofte smiley

Min drøm er at blive udlært SOSU, få arbejde, lejligheden og styr på økonomien smiley

• #13   1. dec 2017 23 år, kæreste som jeg har været sammen med 1½ år.
    Læser EUX kontor, arbejder i Bauhaus trælast og har frivilligt arbejde som bartender/indkøber for stedet.
    Er slave til ondskaben selv, i form af en kat på 2½ år.
    Jeg har ikke egen hest, men har part på en skøn skøn tinkerpony smiley

Jeg har ikke som sådan drømme om fremtiden. Et eller andet sted kan jeg godt lide bare at se hvor tingene bærer hen, og et andet sted er jeg i panik over at jeg ikke har et udgangspunkt.

• #14   1. dec 2017 Jeg er 24 år gammel, og er ved at afslutte min pædagoguddannelse - bliver færdig til januar whooop!
    Jeg er den heldige ejer af en 9 års PRE hoppe som jeg har kendt hele hendes liv. Heldige mig smiley Jeg kalder Australien mit "Home away from home" da min "familie" bor derovre, og jeg gjorde også et år.
    Jeg kan ikke prale af kæreste, eller noget der ligner - men jeg glæder mig til det, og en dag at starte en familie!

• #15   1. dec 2017 Nå, 'amen hej!
    Jeg er 19 efterår gammel. Tro ikke på alderen, jeg ligner en 15 årig og opfører mig som en 21 årig har jeg fået af vide.
    Jeg er single pringle and ready to mingle, og det har jeg været i lidt over et år. Ekskæresten smed jeg væk sidste år efter 1½ måned af hans manipulerende pis. smiley
    Men jeg har absolut ingen planer om at skulle finde en ny lige foreløbig.
    Jeg går nemlig i 3.g og kæmper hårdt med det. Jeg vil bare gerne lykkes i at blive student til sommer - jeg har Italiensk, Spansk og Engelsk som hovedfag. Og når jeg er færdig med det, vil jeg gerne til Viborg og studere til fotograf - så af samme grund har jeg ikke noget specielt ønske om en kæreste ligenu. At finde en i lille bitte Ribe og så flytte 3 timer væk? det fungerer ikke rigtig for mig.
    Jeg er den lykkelige slave til en hest, en pony og 2 kaniner. Den ene kanin bliver dog solgt omkring nytår.
    Derudover er jeg kronisk syg med børneleddegigt i alt undtagen ryg og et par tæer. Jeg har også depression.

Hvad jeg drømmer om? Uha jeg tør ikke tænke langt ud i fremtiden.
    Indtil videre vil jeg bare gerne blive student med et okay snit, og komme ind på fotografuddannelsen i august 18. Skal jeg tænke lidt længere, så vil jeg rigtig gerne også have en læreplads når grundforløbet er ovre. smiley

• #16   1. dec 2017 Jeg er 24 år og bor sammen med min mand (gift 1 år) og været kærester i 9 år smiley
    Jeg mangler et halvt år af min uddannelse til folkeskolelærer og er sideløbende i gang med at uddanne mig til KST'er til mennesker og heste (har dog færdiggjort delen til heste) smiley
    Mine heste står hos mine forældre 40 km fra hvor vi bor (dog tæt på hvor jeg studerer), så vi håber rigtig meget på at kunne købe hus til næste år, hvor der er lidt "have" til hestene smiley
    Var den "heldige vinder" af en kronisk sygdom for et år siden, og er langt om længe kommet på medicin som virker. JUHU! Var ellers tæt på at ende med stomi smiley

Godt opslag og hyggeligt at læse om alle i andre smiley

• #17   2. dec 2017 Jeg er 21 år, bor ind til videre alene ikke ret langt fra moar smiley Jeg har en kæreste og vi har været sammen i 2 år.

Derudover læser jeg jura på 4. Semester. Arbejder ved Aalborg Streetfood (bar, juice og kaffe).

Jeg har min dejlige springhest, Cille som jeg fik da hun var ca 3-4 år, og nu er hun 8 år smiley jeg har også min dejlige lille vuffer, eller det er mig og min mors, som bor hos min mor smiley

• #18   9. dec 2017 Jeg er 42, mor til 5 børn, har min egen pony, min egen lille nedlagt gård, byhus, og min dejlige mand gennem 14 år

Vi bor i postnr 6560, min mand er selvstændig og laver skilte, klistermærker, mega print - han har ejet firmaet siden 1998

Kommentér på:
Tøse tråden :D

Annonce