{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegave til kæresten
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   4. dec 2017 ingenting. smiley

• #3   4. dec 2017 Noget af det han ønsker sig..
    Så det bliver nok navigationsDVDer til hans nye BMW.. smiley

• #4   4. dec 2017 Årha, hvad giver jeg ham ikke i år smiley

En julesweater - sådan en rigtig gyselig en
    Bordskånere
    Et varmt tæppe fordi han konstant fryser
    En trøje med et citat fra hans yndlings serie
    Et krus med et citat fra hans yndlings serie (fordi han mangler krus)
    En oplukker
    Et ur (det han fik af mig for 2,5 år siden gik i stykker i år)
    Et mindgame
    En hue fordi han ønsker sig sådan en

Tror mere eller mindre det var det - han får dog stortset gaver hele året rundt da jeg elsker at give ham gaver, og han bor langt væk så vi ses kun nogle gange om året så det er rart at give ham ting han rent faktisk kan bruge som samtidigt får ham til at tænke på mig smiley

• #5   4. dec 2017 min kæreste har fået 1000 kr til hans tattoovering som han er ved at få lavet smiley

• #6   4. dec 2017 Min får lidt af hvert. har kun indtil videre fået købt en parfume æske til ham smiley
    men ellers planlægger jeg at købe noget tøj, lidt værktøj osv til ham smiley for han har ikke de store ønsker i år smiley

• #7   4. dec 2017 Min kæreste har allerede fået noget af sin julegave, et ps4 spil han bare ikke kunne vente på smiley
    Han ønsker sig ikke mere, så er lidt på bar bund med resten af hans gave smiley

• #9   4. dec 2017 Tak for jeres inputs! Hvad skulle du give for sådan en Sanne, hvis jeg må spørge? smiley

• #10   4. dec 2017 Min kæreste har gået gennem et kæmpe vægttab smiley
    Så jeg har valgt at købe tøj, så han kan smide noget af det andet ud.
    Han får 2 par bukser, nogle bluser og t-shirt.

• #12   4. dec 2017 Giver min kæreste et whiskysæt med karaffel og glas til. Han kan nok ikke huske at have sagt han ønsker sig det smiley
    Vi giver ikke mange, dyre gaver, da der simpelthen ikke er til det når vi også skal give til familien.

• #13   4. dec 2017 Ingenting (;

Ej.. vi er blevet enige om ikke at give hinanden gaver i år.

Til gengæld skal vi på hyggeligt weekend ophold i januar og så føder jeg ham en baby til februar :b

• #14   4. dec 2017 Vi giver som regel ikke havde til hinanden, vi køber løbende hvad I mangler.

har dog købt en makita radio til ham da han ønskede sig sådan en til at have med i service vognen.

• #15   4. dec 2017 tøj - er træt af at se ham i de samme trøjer som han har haft de sidste mange år smiley

• #16   4. dec 2017 Hold da op hvor bliver jeg overrasket(ikke negativt) over hvor mange som ikke køber til hinanden.. smiley Jeg ved ikke rigtig hvad det bliver til.. Måske jeg falder over nogle jeans da han mangler nogle smiley

Mvh TT

• #17   4. dec 2017 Min har også fødselsdag her i dec, så han har fået en rejse til mancester city ( med hotel, fly og alt )for at se en vigtig kamp, og et komplet outfit, han der er kommet lækre fælge på bmwen( godt nok min) men han valgte farven i den anledning smiley

• #18   5. dec 2017 Vi giver ikke hinanden gaver pga jul, vi køber ting til hinanden når vi ser noget der vil give den anden glæde (små eller store ting).
    Vi bruger pengene på oplevelser sammen i stedetfor, og næste år bliver det en måneds ferie i USA smiley

• #19   5. dec 2017 En baby - har termin 24/12 og fordi vi har købt ny bil og babyudstyr, giver vi ikke gaver i år smiley

• #21   5. dec 2017 Indtil videre giver jeg ham en ny og pæn computerskærm, et par nye sko og et sæt skiundertøj, da han nakker mit det varme når jeg mest skal bruge det smiley

Lidt dyre gaver i år, men synes han trænger til de ting han får smiley

• #23   9. dec 2017 Min kæreste ønskede sig en Samsung Galaxy s3 frontier ur så det fik han godt nok før juleaften, udelukket fordi jeg ikke ville han selv købte et smiley

Det kostede med tolden 1800 smiley
    havde overvejet og købe en barbermaskine også da han også ønsker sig sådan en men man skal selvfølgelig og så tænke over hvor meget man vil give og hvor meget man selv regner med og få for smiley

Kommentér på:
Julegave til kæresten

Annonce