{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

lejlighed på hestested? {{forumTopicSubject}}

ved ikk om den ska i annoncer i stedet, ellers må i lig sige til, så ska jeg nok flytte den.
sagen er at jeg har fået det rigtig skidt med at bo hvor jeg bor nu, efter 3 år, og er faktisk efterhånden ret desperat for at komme væk.
jeg vil så gerne ud på landet og bo med natur og heste, men desværre er økonomien ikk til at købe gård, selvom det er det jeg aller helst vil, men det må vente et par år endnu. derfor tænkte jeg et alternativ kunne være en lejlighed på et hestecenter etc, men hvor ska jeg lede henne for at finde sådan noget? har prøvet google, men det ser ret håbløst ud. er der nogen der ka hjælpe?
kolding/vejle/egtved/fredericia omegn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejlighed på hestested?
  • #1   27. jan 2018 Kig alle steder for lejelejligheder el hus, nogen af dem er på landet. Nogen gange er der også annoncer på hestenettet med ledig lejlighed. Evt slå annonce op forskellige steder på nettet. Lav opslag til at hænge op i butikker og hesteforretninger med hvad du søger.

• #2   27. jan 2018 Nogle gange bliver der slået noget op på heste-nettet. Måske en søgeannonce derinde kunne give noget?

• #3   27. jan 2018 Hold øje herinde. Der er af og til en lejlighed/ hus til leje på et opstaldnins sted.
    Ellers søg på DBA, Guloggratis og dine lokale Facebook grupper. Evt søge selv.

• #4   27. jan 2018 Tjek om der ikke findes nogle facebook grupper, der selvfølgelig omhandler heste og de områder du nævner, evt. rideklubber. Der hvor jeg står opstaldet, er der også to udlejningsboliger, men staldejer reklamerer, så vidt jeg ved, kun på facebook med det, men der deler han det så også i i hvertfald to grupper, den ene er i den rideklub der ligger i området og den anden er en gruppe som bare omhandler hestefolk generelt i det område.
    Evt. kan du også selv skrive i nogen af de grupper, hvad du søger efter, hvis man selvfølgelig må det.

• #5   27. jan 2018 tak for svar alle sammen, er medlem af et par hestegrupper for mit område, så må jeg lig søge derinde, og de andre steder i nævner, og se om ikk det vil lykkes for mig smiley

• #6   27. jan 2018 Det er desværre et område hvor det er svært men kam lade sig gøre. Kender til to steder send PB for mer info

Kommentér på:
lejlighed på hestested?

Annonce