{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Hvad mon jeg fejler? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Så er den gal igen. Måske der sidder nogen med en idé til, hvad det kan være?
Jeg har én gang før, været hos doktoren, uden held, og mandag skal jeg have en ny tid.

Problemet er, at jeg nogen dage, har det rigtig rigtig utilpas. Jeg er meget svimmel, og den mindste bevægelse kan give mig sortnen for øjne, som om jeg er lige på vippen til at besvime.
Mit syn ændrer sig, og bliver sløret - jeg kan godt se, men koncentrerer jeg mig om at se på noget, f.eks undertekster på tv, er det som om jeg kigger igennem et skør, og det virker overskyet.
Mit blodtryk er normalt ret lavt, det systoliske ligger ikke ret meget over 100, maks 105, det diastoliske ligger omkring 65.
Når jeg har disse dage, ryster jeg meget, over hele kroppen, især hænder.
Mit hjerte hamrer derudaf, og når jeg måler blodtryk og puls siger den 135 over 85 og en hvilepuls på 100-110 , samtidig med et blodsukker på 5,1
Jeg er diabetiker, og mine øjne er gennemtjekket fornylig, mit syn er super, mit blodsukker ligger stabilt, med et gennemsnit på 6-7 mmol.
Desuden oplever jeg en voldsom træthed, kan falde i søvn på en køkkenstol, hvis det skulle være.
Mine muskler i ben kramper. Især fødder, hvor tæer og ''buen'' bliver nærmest helt forvrængede, og man kan se musklen vibrere.
For 2 mdr siden, fik jeg at vide at jeg havde lav D-vitamin. Dette er der orden på. Alle andre tal og værdier var fine. Jeg fik også tjekket stofskifte, og det var også som det skulle.
Jeg er ikke overvægtig.
Min læge observerede en utakt ved hjertet, og dette er ikke oplevet efterfølgende.
Min svigermor siger, at mine læber ofte er lidt blå/lilla
Bestiller som sagt tid på mandag, da jeg ikke har det for godt når det kommer. Det er heldigvis ikke hver dag, men én gang i ugen er nok for mig.

Hvad tror i, jeg fejler?

Kommentarer på:  Hvad mon jeg fejler?
Kommentér på:
Hvad mon jeg fejler?