{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Midlertidig statusbeskeder
  • #1   22. apr 2018 Tog en ridetur rundt i byen bare i skridt og Sokka nød at komme ud. Hun er kold overfor alt inde i byen og en sand fornøjelse at ride. Mange hilste på os smiley turen blev alligevel på 5.5 km, mere end jeg faktisk havde forventet smiley

    profilbillede
  • #2   22. apr 2018 Sejt! smiley
    Jeg er på arbejde, har været det siden i går formiddag, og er det indtil kl 22. Lige nu sidder jeg på en parkeringsplads ved en motorvejs afkørsel og venter på en af mine unge der har været til fodbold kamp smiley
    Så skal vi hjem og lave mad, hente flere unge osv smiley

    Mvh TT


  • #3   22. apr 2018 Lange dage for dig TT smiley fedt du kan lige køre fra arbejdet og være sammen med familien lidt smiley

  • #4   22. apr 2018 Tog lige forbi problemhesten på vej hjem og var så glad inderst inde for at hun ik har opgivet troen på at jeg vil hende ik noget ondt. Sagen er den at hun forleden rykkede sig for vildt mens jeg stod på folden og snakkede med ejeren over hegnet og i mens stod “Rosa” og puffede mig i ryggen for at få opmærksomhed ( det er stort skridt hun tog der for at skabe kontakt til et menneske når hun er menneskesky) og da jeg fik sludret færdig og havde i mens forstærket “Rosa” for den rigtige handling så arbejde jeg videre på at kunne røre hende på hals og og i ansigtet og det gik jo så fint..... lige indtil at ejerens niece smækkede højlydt med døren indtil hønsegården som er lige op til folden smiley det gjorde jo at “Rosa” blev dødforskrækket og løb med benene på nakken (stressede for vildt og løb forvirret rundt). Jeg kunne slet ik få kontakt til hende og hun var blevet bange for mig. Måtte opgive og køre hjem for en halv time for atter igen at køre forbi og se om hun var faldet ned. Hun var stadig på mærkerne og var bange for alt, til sidst lykkedes mig at forstærke hende ind til mig så hun fik en gulerod fra hånden men hendes kropssprog udviste så meget usikkerhed og vidste at jeg skulle ik arbejde mere med hende den dag. Var oprigtig ked af at den hændelse skete når nu “Rosa” gør så store fremskridt og havde mistet tilliden til mig den dag smiley
    Idag var hun som om hun har glemt hvad der skete i forgårs, rejste sig for sin lur og kom hen til mig med det samme da hun hørte jeg snakkede med naboen.
    Fik igen lov at ae hende på halsen og i hovedet, afsluttede træningen hurtigt så det idag endte i succes.
    Det rart at se hendes afslappet øjne, sænket hals og hun er afslappet i kropssproget igen smiley det luner i hjertet smiley


    profilbillede
  • #5   22. apr 2018 Gav datteren lidt undervisning på hesten og omkring hestene

  • #6   22. apr 2018 Jeg kom hjem fredags eftermiddag efter at have været ude og sejle, i går passede jeg hunde hele dag og fik tid til en god lang ridetur. I dag har jeg brugt på sofaen, for første gang i mange dage, da man ikke rigtig kan ligge og slængere sig når man er ude at sejle smiley

  • #7   22. apr 2018 Jeg har fået konditionstrænet Destiny - pollensæsonen er sat ind, og hun er jo meget allergisk. Sidste år var hun nærmest uridelig fra slut marts til juli måned. Men i dag var birketallene helt ekstremt høje - og hun gav ikke en lyd fra sig! Jeg var så glad! Håber virkelig, at hyposensibilitetsindsprøjtningerne har hjulpet, så hun kan være mindre ramt i år!

  • #8   22. apr 2018 Fedt at høre Amalie at hun ik reagere og især nu her her hvor der er skyhøje pollental. Læste igår at kbh havde over 800. Det jo vildt. smiley

  • #9   22. apr 2018 Morgen tur med min familie i morges John på Maja og Harry på sin Sofus..
    Jeg er så taknemmelig for at kunne gøre det.
    Der var en flok Krondyr på 15-20 stk. så vi på vejen.... En STOR oplevelse for både John os og hestene..
    Ville have lavet et fotoalbum med de billeder jeg tog på turen men det kan heller ikke lade sig gøre nu her inde..
    Smeden kom ved frokost tid han gav Maja sko på og beskar de små..
    I går var vi til udstyrs markede i Rødekro der solgte jeg for godt 700 kr og købte en grime til Buster og et smukt pandebånd til Maja.
    VH Annette


    profilbillede
  • #10   22. apr 2018 Den hellige - ja, her ligger det på 1500! Og tallet er kategoriseret som højt, når det er over 100! smiley
    Jeg følger meget intenst med i pollentallene for tiden smiley


  • #11   22. apr 2018 Lige et billede før turen


    profilbillede
  • #12   22. apr 2018 Igår brugte jeg nogle timer ude hos Calypse, hvor vi hyggede og hun fik vasket hale. Jeg tror aldrig at den hale har været så ren og blød før! smiley

    I dag er hun også blevet striglet, rullet sig en tur i ridehuset og blevet hygget om. smiley
    Hendes sår healer pænt og jeg synes faktisk ikke at hun halter i skridt mere, så det er gode tegn smiley

    Derudover er det rart ikke længere at have en part til Calypse. Jeg nyder at have hende for mig selv, men jeg ser frem til at vi flytter og får en luftforandring smiley Det er nødvendigt


    profilbillede
  • #13   22. apr 2018 Annette- sikke en dejlig tur i havde til morgen smiley imponerende med alle de rådyr i så på jeres vej smiley

    Amalie - det jo vildt smiley har aldrig hørt om så mange pollental som det er i år smiley

    Camilla- hvor dejligt at høre hun er i bedring og håber det nye sted kommer til at funke godt for hende smiley


  • #14   22. apr 2018 Tak. Det nye sted er egentlig det gamle sted, så jeg håber hun genkender det og hestene på stedet (2 stk).. Intet er ændret rigtig derude smiley

    Hvor ser det dejligt ud at ride i byen! Hvad er det for en by? Vi red tit i byområder, dengang jeg boede på Bornholm. Det var skønt


  • #15   22. apr 2018 Camilla - ej hvor godt smiley håber du snart må flytte hende og jeg er sikker på hun genkender stedet og hestene uden problemer smiley heste har en fantastisk hukommelse.
    Det er Helsinge (Nordsjælland ) jeg red rundt i- alt fra villa kvartere til industrien og red kort ud af byen og ind igen. Hun er fuldstændig kold med alle de ting der sker i en by med larm osv. hun var på vej ind på tanken, for lyden af bilvasken var interesant smiley tossehest. Er sikker på hun kunne tag en McDrive hvis det sku være smiley de vil nok glo lidt når de langer maden ud smiley
    Hun er opstaldet lige ved siden af togstation inde i byen og på den anden side har vi en lille skov. når jeg skal i ridehus så skal jeg over togstationen og ind igennem byen og ud på den anden side af Helsinge og der ligger også en stor skov - det tager 12-15 min at ride den tur men hestene bliver godt hærdet med alle de indtryk fra byen af


  • #16   22. apr 2018 Så er jeg hjemme efter en lang men rigtig god vagt smiley

    Mvh TT


  • #18   23. apr 2018 Synes nu nok, der var lidt stille. Havde slet ingen notifikationer igår. smiley

    De sidste par dage er gået med at ordne have i det gode vejr. Jeg står hver morgen, og kigger ud på marken, de sidste par dage er græsset næsten vokset 5 cm, og den står nu helt mørkegrøn. Jeg synes det er så ærgerligt, at den bare står tom i år.
    Jeg har netop fået at vide, at jeg har sommerferie fra 22 juni, til ca 10 september , så min sommer er spækket med tid, og så har jeg ikke engang en hest at bruge tiden på smiley


  • #19   23. apr 2018 Sofus blev solgt med aldrig hentet , det er godt nu men da det stod på var jeg ikke glad ...
    VH Annette


  • #20   23. apr 2018 Therese kan du ik udleje jorden til sommerfold? Måske du har tiden til en part på en hest, bare en gang om ugen så du stadig har med hest at gøre smiley

  • #21   23. apr 2018 Det har jeg overvejet. Synes bare det er noget bøvl. smiley

  • #22   23. apr 2018 Du må se hvad du finder på smiley

  • #23   23. apr 2018 Ja, smiley
    Bøvlet mener jeg er udlejningen.
    Har en svigerinde, der har en hoppe jeg må låne til at ride på. smiley


Kommentér på:
Midlertidig statusbeskeder

Annonce