{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Gratis/billigt bilrelateret førstehjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej HG. smiley

Jeg er ved at tage kørekort, og står og skal have mit førstehjælpskursus nu. Min kørelære sagde at man kunne tage et gratis førstehjælpskursus, men han måtte ikke sige hvor, eftersom det ikke var igennem køreskolen, og jeg har nu googlet i 100 år uden at kunne finde nogle kurser på sjælland til under 575kr, og vill gerne se om jeg kunne få det billigere hvis ikke gratis. smiley
Jeg ville høre om der er nogle herinde som kender nogle steder på Nordsjælland eller ved Kbh, hvor man enten kan tage et gratis eller et billigt førstehjælpskursus? smiley

Mvh Emma

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis/billigt bilrelateret førstehjælp?
  • #1   29. maj 2018 Jeg ved at man kan tage det på BASK, som er ballerup ungdomsskole. Ved dog ikke om det er tilgængeligt for folk uden for Ballerup. Men måske der er noget af det samme hvor du bor? smiley

• #2   29. maj 2018 Jeg har også igennem min uddannelse fået taget førstehjælpskursus smiley

Havde allerede fra bil, men det dækker ikke nok - det vi tog på skolen var vist et udvidet med flere forskellige ting, men om man så må bruge det til kørekort også ved jeg faktisk ikke

• #3   29. maj 2018 De beviser man får på uddannelser må ikke bruges til kørekort smiley måske man må hvis det er som landmand, men ved at ved sosu og noget med mad gælder de ikke smiley (kok, bager osv..)

• #4   29. maj 2018 Louise R: det må man gerne ved landmand, gartner osv smiley

• #5   29. maj 2018 Jeg undres.
    Jeg troede at førstehjælpskursus SKULLE være en del af kørekort kursus?

Jeg er stadig på job, og har ikke mulighed for at slå det op for dig.
    ... Men jeg synes det lugter lidt?

• #6   29. maj 2018 Hvis du skal have det gratis er det gennem ungdomsskolen i din by. Noglegange er det muligt er finde noget billigere hos andre køreskole, der hvis de har plads tager elever.

• #7   29. maj 2018 Man SKAL have førstehjælp men vi fik at vide at havde man et bevis der var taget inden for 2 år (så vidt jeg husker) så skulle vi bare fremvise det og så slap vi for at betale 500 kroner og tage det ved køreskolen smiley

• #8   30. maj 2018 Jeg fik færdselsrelateret førstehjælp på min HTX. Den 12 timers jeg har fået på min erhvervsuddannelse måtte vi vidst også bruge til kørekort, men alle havde kørekort i forvejen.

• #9   30. maj 2018 Da jeg tog kørekort, blev vi fejlagtigt informeret af nogle andre (ikke kørelæreren), at det vi kunne få hos Falck gjaldt, men det gjorde det ikke (fandt vi selvfølgelig efter jeg havde taget det. Godt det var gratis pga abonnement!). Det var vist 12 timers eller noget i den retning (det foregik over to dage)

• #10   3. jun 2018 Jeg tog det gennem min kørestole og betalte en pæn sum for det.
    Der var flere på holdet der havde det gennem deres skole/uddannelse. De manglede dig en del og var der halvdelen af tiden (de fik det så til halv pris) for at supplerer.

Ved kan kan tage det på aftenskolen. Men er det ikke gennem uddannelse har jeg ikke hørt det skulle være gratis tvært i mod smiley

Kommentér på:
Gratis/billigt bilrelateret førstehjælp?

Annonce