{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.847 visninger | Oprettet:

Morfin og kaffe :-D {{forumTopicSubject}}

Ja et lidt underligt spørgsmål smiley
Er det nogle af jer her inde der der har drukket kaffe imens I har været på morfin?
Jeg har endelig fået nogle piller jeg tåler så i går kunne jeg holde maden nede. Men jeg har SÅ utrolig lyst på en kop kaffe, men er bange for at blive dårlig.. Så jeg ville høre med Jer om det har gået godt for Jer at drikke kaffe selvom I har været på morfin. smiley

Mvh TT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morfin og kaffe :-D
  • #1   2. jun 2018 Jeg har aldrig hørt der skulle ske noget... Jeg får selv morfin præparat dagligt og drikker dog energidrik men der er jo også koffein i. Men er aldrig blevet dårlig smiley
    Rigtig god bedring med dig.

• #2   2. jun 2018 Jeg kan altid drikke kaffe. Men tænker at hvis du er bange for at blive skidt, så lav en lidt tyndere kaffe, eller brug mælk til smiley

• #3   2. jun 2018 Har ingen problemer her med morfin og kaffe sammen smiley for en del år siden fik jeg dolol og brækkede mig i lange baner, kunne ik tåle dem.

• #4   2. jun 2018 Hellige - Det er de jeg har skiftet fra fordi jeg gjorde det samme smiley ok, mange tak for hjælpen alle sammen smiley jeg forsøger mig med en længe efterlængtet kop kaffe smiley

Mvh TT

• #5   2. jun 2018 Det underligt for jeg fik dem i nogen år og havde ik problemer med dem og så lige pludselig kunne jeg slet ik tåle dem. Ved ik om de havde ændret på indholdet. Men det heldige er at jeg røg gennem på smerteklinik på riget og har nu det bedre på depot morfin uden nogen bevirkninger. Så jeg er sikker på du kan tåle alt igen på morfin dog vær obs på du kan få hård mave af morfin fordi det kan sløve tarmens bevægelser. Men her hjælper magnesium hvis det er.

• #6   2. jun 2018 Hellige - mange tak smiley jeg får også morfin DAK nu. Det går fint smiley dog udskrev min læge også kvalmestillende som jeg har valgt at tage. Ja det med maven kender jeg til.. Men det er først i går jeg kunne spise noget uden at det kom op så det er jo først i dag jeg har noget at komme af med, så det arbejder jeg på smiley

Mvh TT

• #7   2. jun 2018 jeg får tamadol depot og har ingen problemer
    men kender en del som ikke kan tåle mofin og de andre smertestillende.netop med opkastninger som følge

• #8   2. jun 2018 Hvor sjovt, eller det er det jo ikke, men jeg kaster også op af dolol. Hvor Tramadol depot kun fjerner smerterne. Har prøvet ren morfin, men det kan jeg slet ikke i kroppen.

Har ingen problem med koffein sammen med dem, og jeg tager endda koffein-piller (lægen er med på råd) som svarer til en hel del kopper kaffe smiley

• #9   2. jun 2018 Du bør kunne tåle kaffe og morfika.

Men selvfølgelig, nogle får gang i maven af kaffe.
    Andre får kvalme og forstoppelse meget hurtigt af morfika.
    Du er nødt til at prøve dig frem.

Men det værste der kan ske, er vel kvalme med kaffesmag

• #10   2. jun 2018 Hvad har du lavet?

• #11   2. jun 2018 Skulle op at sidde på Rocky for første gang i onsdags, han flejnede fuldstændig ud, lavede en serie af bukkespring og ødelagde træktovet min mand holdt ham i og jeg landede på ryggen på stenene. Jeg blev hentet af ambulancen og kørt på OUH. Heldigvis intet brækket. Dette til trods for at han har blevet trænet i at have mine ben smidt over sig osv. I løbet af vinteren. Samt sadel osv. smiley så vi fik lidt af et chok over hans reaktion..

Mvh TT

profilbillede
  • #12   2. jun 2018 Det var noget af en omgang, det må alligevel have været noget af et slag du har fået, siden du må få morfin.

I de første uger med min brækkede arm, gjorde det allerhelvedes ondt, når jeg skulle i seng, der var sådan at tårerne trillede den første halve time. Da jeg bad om mere stærkere smertestillende, til at sove på. Fik jeg at vide det måtte de ikke give mig, så jeg kunne bare bide smerterne i mig.

• #13   2. jun 2018 Nå okay.. Det behøver jeg heldigvis ikke smiley men jeg sover ad hæl.... Til da jeg vågner rigtig ofte da jeg har smerter. smiley men jeg går ikke ligefrem og græder, kun skriger i smerte engang imellem når jeg skal op/ned at ligge.. Eller skal vende mig rundt smiley

Mvh TT

• #14   2. jun 2018 At vende sig i sengen er stadig en luksus som ikke er mig forundt, selvom det er 5,5 uge siden.

Dog kan jeg nu ligge på siden, ved at jeg ligger i arm med en kæmpe blæksprutte-bamse som min arm ligger på.

• #15   2. jun 2018 Så skift læge.. Livet er for kort til at gå for meget rundt i smerter.. smiley

Mvh TT

• #16   2. jun 2018 Lidt bøvlet når man bor uden for lands liv og ret i et lægefattigt område.

det var “kun” de første uger som var et smerter helvede. Nu er det kun når jeg træner armen at det gør nas, når den I en vinkel, er jeg smerte fri. Derfor sove-blæksprutte-bamsen smiley

Hvorlang tid skal du ligge? Er du også gul og blå? Min arm kan præstere alle regnbuens farver. - tatoveringer er bare old skool, egne naturlige farver er det nye sort. smiley

profilbillede
  • #17   2. jun 2018 Jeg kan ikke se min ryg så ved det faktisk ikke.. Jeg må hellere spørge min mand smiley jeg sover selv for tiden da jeg får ondt når andre vender sig i sengen smiley jeg har et sår på overarmen, men jeg ved ikke om jeg er gul og blå langs ryggen/ribbenene smiley

Mvh TT der har sluppet billigt smiley

• #18   2. jun 2018 Ja det er du, det er en farlig sport, men også den bedste smiley

• #19   2. jun 2018 av for den smiley smiley smiley smiley

god bedring smiley

min vallak gjorde næsten det samme for en del år siden. han fik rytter på for første gang. han stod bare stille og rolig. rettede bøjler 3 gange. uden problemer. og så tog f.. ved ham. Og væk fra rytteren. desværre havde vi muslingebane. så hun så ikke så køn ud. det ridser lidt.

• #20   3. jun 2018 Ja morfin og affe er ej et problem her :))

• #21   3. jun 2018 Ikke her heller smiley skål i morgen kaffe smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #22   3. jun 2018 Hahaha skål ! smiley

Kommentér på:
Morfin og kaffe :-D

Annonce