Det sociale på HG {{forumTopicSubject}}
Jeg beklager den absolut intet-sigende overskrift men jeg anede ikke hvad jeg skulle kalde den
Vil bare dele lidt tanker og høre om andre har følt eller tænkt det samme?
Jeg har været her på HG i snart 9 år og så kan man jo ikke undgå at få et tilhørsforhold til personerne herinde.
Desværre er interessen for hest blevet meget lille på det sidste. Jeg har i stedet fået min lækre kat hjem. Jeg har derved oprettet en profil på kattegalleri.
Men det er bare SLET ikke det samme. Jeg har intet tilhørsforhold derinde som jeg har her efter alle de år. Så man får jo helt lyst til at oprette missekatten herinde - hvilket vi hurtigt kan blive enige om ikke sker.
Andre end mig som har forsøgt at "flytte" men ender hjemme ved HG i stedet for?
aug 2009
Følger: 74 Følgere: 67 Heste: 4 Emner: 52 Svar: 346
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 123 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.753
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
jeg elsker den viden og seriøsitet der er blandt størstedelen af hundegalleri's brugere. videnen der inde er et helt andet niveau end her inde, og ydemere så er der ALTID en som står med en hjælpende hånd, hvis man akut mangler transport til dyrlæge el. jeg syntes faktisk også at hundegalleri er en del mere personligt end her, men det kan også have sine ulemper
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Er egentligt ikke flygtet andre steder hen, fulgte med over på facebook - det synes jeg har sine fordele i stedet for HG. Uanset hvor man kommer ( på nettet eller virkeligheden ), så kan man ikke lade være med at dømme folk og tænke sit om dem - uanset om det er positivt eller negativt.
Jeg er egentligt ikke på HG fordi jeg ikke kan undvære det eller fordi det er bedre end andet, jeg er såmænd bare en snakkesalig en og nysgerrig på samme tid :o).
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Jeg har fået nogle rigtig gode venner her inde, og mødt en masse søde mennesker. Jeg bliver nok på Hg indtil den dag hvor jeg ikke har heste mere.. Så jeg sidder forhåbentlig her som 78 - 80 årig, og taler om dengang man opfandt Boots osv, og om hvor godt alting var
Mvh TT
Blogger
Følger: 221 Følgere: 267 Heste: 8 Emner: 1 Svar: 3.031
Jeg er også "venner" med mange af dem hérfra, på Facebook, så det sociale fra HG, fortsætter lidt på Facebook
Samtidig er jeg også endt på både hunde- og kattegalleri - det ene forum er mere sindssygt end det andet, så jeg bruger det ikke til andet end at vise billeder af min hund og kat ;P
HG er klart det eneste galleri der har tiltalt mig og stadig tiltaler mig, på trods af at jeg ikke bruger det så meget mere (dels fordi det hele er blevet så kommercielt...)
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 885 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
Kender da lidt her inde , men ikke noget der er nødvendigt for mig.
Har været på Hunde galleriet men det er ikke noget for mig på tros af jeg har 4 af slagsen..
Jeg bryder mig ikke om tonen der inde jeg er et fredeligt menneske så bliver bare her..
Er heller ikke på FB det har jeg ikke behov for..
VH Annette
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Jeg har profil på hundegalleri, og er aldrig derinde af samme årsag som dig på KG
apr 2008
Følger: 26 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 565
jul 2015
Det er så ikke et problem med race på KG for mig fordi min er en racekat med papir og det hele
jul 2015
Jeg har ikke prøvet hundegalleri. Har været på gnavergalleri engang - Det var også en udfordring
Kattegalleri oplever jeg faktisk ikke noget drama hvilket er rart, men der er bare heller ikke rigtig noget socialt at komme efter syntes jeg.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
maj 2015
Følger: 33 Følgere: 13 Emner: 48 Svar: 887
Nu har jeg heller ikke hest, så det er en smule begrænset, hvad jeg kan deltage i.
Til gengæld fik jeg efterfølgende en profil på HundeGalleri og der har jeg opholdt mig en del. Synes det er en smule mere socialt fokuseret (selv da jeg ikke havde hund, da der er mange "off topic" tråde, man kan deltage i alligevel).
Herinde har jeg ikke meget at sige, det har jeg der. Så selvom jeg stadig bruger hestegalleri, så er jeg oftere på HundeGalleri
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
Og jeg er enig. Ud over jeg også finder HG yderst kedeligt nu til dags
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.244
Jeg er også på FB, men synes ikke rigtigt at det virker for mig
Det der er lidt træls på HG, er at man kan slette en tråd...., OK nu har jeg altså lige brugt tid og kræfter på at give et fornuftigt svar, og så vælger man at slette tråden???
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 116 Svar: 1.415
Hundegalleri bruger jeg primært, hvis jeg har konkrete spørgsmål eller brug for erfaringer. Men det er slet ikke så hyggeligt som her inde.
Jeg er også medlem af flere facebook grupper, men foretrækker helt klart HG til debat, selvom det er nemmere at få respons på FB.
Det sociale på HG