{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.376 visninger | Oprettet:

Halmpiller, vidst ikke bare halmpiller.. {{forumTopicSubject}}

Hej igen.
Ja jeg har fundet ud af på den hårde måde, at halmpiller ikke bare er halmpiller.. Jeg har altid købt fra Land og fritid, og har været rigtig glad for de piller, men syntes at når de satte prisen op med flere hundrede kroner for pallen, så ville jeg købe andetsteds fra, så det gjorde jeg. Jeg åbnede i går, den sidste sæk fra land og fritid sammen med pillerne fra Højlund Mølle. Jeg blev først lidt glad (indtil i dag) for hold da op hvor er de lyse de nye piller, så det så da godt ud smiley men da jeg skulle ordne stald i dag så blev jeg dybt skuffet.. smiley de suger rigtig meget, så der skal nok meget mere påfyld, for med de gamle, kunne de tisse, og jeg kunne næsten ikke se det på toppen, disse popper sig meget ud/op og er langt fra så holdbare og holder toplaget tørt som de gamle smiley så det var en dyr lærdom.
Har I oplevet så stor forskel på jeres halmpiller? Hvilke synes I er gode/dårlige?
Der stod nemlig ikke noget om hvilken type halm de hver især var lavet af, så er der jo ej heller nemt at finde ud af at der er forskel.. smiley

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halmpiller, vidst ikke bare halmpiller..
Kommentér på:
Halmpiller, vidst ikke bare halmpiller..

Annonce