523 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skizofreni"
skizofreni !!
Jeg går meget og tænker over og min Traver er skizofren fordi han det ene øjeblik kan han være godheden selv og 5 min efter er han den mest sure hest osv det er lidt svært og forklare det skal næsten...
Jeg går meget og tænker over og min Traver er skizofren fordi han det ene øjeblik kan han være godheden selv og 5 min efter er han den mest sure hest osv det er lidt svært og forklare det skal næsten...
Skrevet af: lise s - 12. aug 2010
Projekt Skizofreni
Hej Hg'ere! Jeg ved godt det ikke høre til her men vil nu alligevel spørger?.. Kender i nogle gode hjemmeside med Skizofreni, da mig og en veninde laver projekt om det?.. Eller er der nogen der...
Hej Hg'ere! Jeg ved godt det ikke høre til her men vil nu alligevel spørger?.. Kender i nogle gode hjemmeside med Skizofreni, da mig og en veninde laver projekt om det?.. Eller er der nogen der...
Skrevet af: Anna, Bella, Stroller & Charlie - 31. jan 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
Blogger
Følger: 96 Følgere: 709 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.841
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
okt 2009
Følger: 58 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 65 Svar: 250
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 189 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 387
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 464
Jeg kender ikke sydommen skizofreni personligt, men kender sygdommen manio-depressiv, og du har helt ret, det må og skal ikke være et tabu med psykiske sygdomme!
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 189 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 387
mange tak
Selvfølgelig skal man da snakke om det! hvordan skal man ellers kunne få det bedre? HVis det hele skal være sådan tys tys, så kommer man jo ikke videre, hverken med en selv, fordi man skal "gemme sig selv" samt andre kan ikke for oplysning omkring det uden vi bliver anset som komplet farlige og sindsyge, hvilket jeg nu ikke vil sige at jeg er
Skizofreni