Er HELT nede på bunden ! :'/ {{forumTopicSubject}}
HÅBER VIRKELIG I GIDER LÆSE DET HER , DA JEG ER MEGET KED AF DET !
Jeg sidder her i min seng & ved ikke hva jeg skal gøre .
Mit lille elskede føl , døde her i nat . ( hun kan ses i min profil ) .
I går gik mor ned & skulle hente alle hestene . Men der var noget galt ?
Flicka lå helt livløs & var smurt HELT ind i muder & var kommet over på den anden side af hegnet , så vi ved INTET om hva der er sket med hende .
Min mor fik hende op & stå så hun kunne komme med op . Der var stadig lidt liv i hende , men det var ikke meget . Mor & min stedfar gik op med hestene .
Lige da Flicka & Tøsen ( hoppen ) var kommet ind , smed Flicka sig igen . Min mor ringede med det samme til dyrelægen & han kom med det samme .
Hun kunne jo ikke stå op , så mor malkede Tøsen & fil meget mælk ud af hende , & så gav jeg Flicka det i en sutteflaske .
Men hun ville ikke drikke .
Så tog dyrelægen en slange & stak ned gennem næsen på hende & så måtte vi pumpe mælk i hende .
Vi fik pumpet ca. 1½ liter i hende & det var det eneste vi kunne gøre for hende .
Min mor tog hende i bagbenene & dyrelægen tog hende i forbenene & så tog de hende hen i et hjørne under en varmelampe .
Min mor var så ude for at se til hende flere gange i nat , men hun kunne ikke klare det .
Så Flicka er død :'/ :'/
Så ikke nok med det , da jeg kom ud i stalden i morges , sagde min mor at Karine ( min gamle pony ) skulle aflives .
Så nu ligger der tog heste bagved stalden under noget plastik !
Jeg er HELT nede på bunden & kan ikke forstå det er rigtig !?
Jeg græd lidt i morges , da jeg skulle fortælle det til en veninde , men ellers ikk !
Jeg har ikke fattet hva der virkelig er sket !?
Undskyld HG'er , skulle ud med det !
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
R-I-P små heste
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 2.589
Men tænk på, at der er en grund til at der er sket det der er, og de har det bedst, der hvor de er nu..
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 76 Heste: 6 Emner: 156 Svar: 896
Føler med dig :'(..
Det er bare det værste der kan ske!
mar 2006
Følger: 75 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 180 Svar: 1.618
mar 2006
Følger: 1 Følgere: 44 Heste: 7 Emner: 263 Svar: 1.316
Fik også aflivet min store dejlige ridehest sidste sommer, og savner ham stadig, men mindes ham i glade tanker.
feb 2007
Følger: 67 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 255
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.252
Signe B
Nej , vi ved INTET om hva der er sket .
Der kunne jo ske mange ting på folden .
Men , ved det ikke .
dec 2004
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.898
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.252
stephanie P
Tak skal du have
Jeg skulle til sådan noget spise noget på skolen i aften , ved sku ikke om jeg tager med !
feb 2007
Følger: 67 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 255
maj 2005
Følger: 96 Følgere: 163 Heste: 4 Emner: 175 Svar: 690
Føler med dig!
R.I.P Flicka & Karine
jan 2006
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 3 Emner: 437 Svar: 1.877
Men føler med dig... Tænk på de gode tider I har haft sammen og snak om det med andre, hvis du kan klare det... Jeg prøvede at snakke så meget om det som muligt, det var det der hjalp mig igennem det...
Er HELT nede på bunden ! :'/