{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

TV telefon {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Som i måske ved er Harry død og han var den som tog sig af alt økonomi her i hus
Jeg skal selv ud og have den slags nu og en ting er jo TV og telefoner og net
Vi hade yousee og hade alt der men er der andre løsninger måske endog billiger jeg kan se på evt på net??
Det drejer sig om 2 telefoner som helst skulle forsætte i samme nummer.
Tv vi ser ikke meget med lidt ramachang ser John jeg er ikke intersseret i nyheder dem ser jeg på net
Så net skal med
Kan se på papire Harry gav ca. 900 kr om mrd.

VH Annette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TV telefon
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   27. mar 2019 hvis du ikke bruger andre kanaler end rammasjang, så kunne du overveje at lukke din tv-pakke, og købe en stueantenne, så kan du se alle DR-kanaler "gratis".

og alt efter forbrug på telefoni, så har Callme nogle ret billige abonnementer, og mange forskellige abbonements typer, som passer til forskellige forbrug.

internet ville jeg lade blive ved Yousee, de har et sikkert og stabilt netværk.

• #2   27. mar 2019 Ser måske lidt DR kanaler indimellem men det sker måske 4 gange om mrd den med stue antende er ret god ide kan alle selv os her ude på landet bruge det??

Sender mest sms/MMS lige nu er der ret meget ringen men det skulle gerne have ende med at snakke i telefon med alle mulige smiley
    Måske et dum spørgsmål de Callme kan man tage sit nummer med
    Kunne måske se jeg ville får for meget bøvl hvis jeg også skulle skifte nummer
    VH Annette

• #3   27. mar 2019 Skal sige at jeg hade et abnoment på Netflix ud over Harry hade det andet
    VH Annette

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#4   27. mar 2019 Anette: man kan flytte dit nummer rundt mellem alle teleselskaber, så det er intet problem.

jeg ved ikke om en stueantenne kan trække forbindelse ude på landet må jeg indrømme.

vi havde en stueantenne da min eks og jeg boede sammen, og vores søn så ramasjang. det var simpelthen for dyrt at betale for en tv-pakke, for at se 1 kanal, nu hvor man kunne modtage signal "gratis". smiley

• #5   27. mar 2019 Du kan såmænd også bare downloade dr appen, og se dr’s kanaler på den. Evt købe en chromecast, så du kan få den på tv, men det kommer an på dit tv’s alder.

Jeg har telmore play for 249 om måneden (måske er det steget lidt) her er der ud over fri tale og sms og net (kan ikke huske begrænsningen på net, men det står derinde) også tv2play, hbo nordic, mofibo (bøger) og nogle andre ting med, det er jeg utroligt glad for.

• #6   27. mar 2019 Haha ja der er sket en del siden jeg boede alene og selv skulle tage mig af den slags smiley
    Der kunne man ikke flytte nummer rundt
    Mange tak for svar der kunne bruges det skal være mit projekt for i dag

• #7   27. mar 2019 Tv er helt nyt pakket ud i går smiley
    Mange tak for brugbare tips

• #8   27. mar 2019 Jeg ville også købe en Chromecast, som der er foreslået og bruge den, frem for at købe tv-pakke smiley

Som mobil abb. har jeg altid haft callme, og det bliver jeg ved med, da jeg er rigtig godt tilfredse med dem!

Jeg ved der er en hjemmeside, hvor man kan indtaste din adresse, og så viser den hvad man kan få af internet smiley

• #9   27. mar 2019 Har set i regning at Johns abonoment koster 59 og på mit nummer 139 pr mrd
    Ved Yousee ved så ikke om det er en slags spiceal aftale

• #10   27. mar 2019 Jeg har Fullrate her hjemme til både mobil og net , tv har jeg bokser som jeg er fuld ud tilfreds med smiley . Fullrate og bokser er lige steget , fullrate giver jeg 250 kr for pr.mdr og bokser 379 kr. her er alle DR programmer gratis og så får du 8 valgfrie betalings programmer oven i .

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#11   27. mar 2019 Anette: når i i forvejen har så billige abbonementer til telefoni, så ville jeg ikke begynde at skifte. smiley

• #12   27. mar 2019 Kan anbefale call me til mobil
    Vi kan kun få stofa ude hos os til internet. Det giver vi ca 7-800 kr for i kvartalet.

Har i hdmi/usb stik i tv? Så skal i anskaffe et chromecast, så kan i streame fra mobil via trådløs internet til tv - det er både youtube, netflix, viaplay, tv2 play og dr app. Det bruger vi. Koster ca 300kr i føtex.

• #13   27. mar 2019 Jeg kan anbefalde fullrate..

De har billige tlf abonnenter ( vi giver 199kr for fri tale og 30 GB data, og internet hjemme har vi det højeste der tilbydes til 299kr, men de har mange løsninger af både mobil telefoni og internet. ( måske skal det siges at internet fra fullrate er en To Go boks, så hvis man skal i sommerhus ellers andet, kan man tage sit internet med ...
    Vi har aldrig haft nogle problemer hos dem overhoved, og man kan sagtens få sit nummer med sig, hvilket man kan hos alle ..
    Vi havde egentlig skiftet fra fullrate og til Telia, men vi har skriftet tilbage til fullrate, da det bare, efter vores mening, er bedst ..

Vi har så parabol, men vi har også en chromcast så vi fra mobilen og ipaden kan se Netflix, Viaplay, fra DR. Tv osv osv ..

En ide kan være at kontakte forskellige udbydere, da de ved at indtaste jeres adresse kan oplyse dig hvilken hastighed og hvor god dækning de kan levere i jeres område ..
    Det er en god ide så man ikke får en forbindelse som er dårlig ..
    - specialt hvis du fravælger tv løsning, og udelukkende ser noget via nettet.

• #14   28. mar 2019 Jeg har telefonabonnement hos GreenSpeak. De er super flinke og det er nemt at finde ud af. Forbindelsen er også god. Hvert halve år bliver overskuddet delt ud til de organisationer som kunderne stemmer på. Det er min måde at støtte gode formål, når som studerende jeg ikke har råd til at støtte en masse hist og her. Abonnementerne er billige så det ikke fordi man giver ekstra for det smiley
    Jeg har oplevet en masse vrøvl hos alle mulige andre teleselskaber men jeg har aldrig haft det mindste problem med GreenSpeak smiley https://greenspeak.dk/?gclid=EAIaIQobChMIruyosaGk4QIVxVQYCh3mrg8QEAAYASAAEgIe4_D_BwE

Tv-pakke kan jeg ikke hjælpe med, vi ser ikke flowtv. Vi har Netflix og HBO sammen med en af mine veninder og så er der DRs hjemmeside hvis vi skulle få lyst til at se med der. Vi har også Chromecast smiley

• #15   28. mar 2019 Jeg er ked af dit tab af Harry smiley

Som de andre siger vil jeg også forslå en cromecast. Så kan du også have netflix osv på fjernsynet smiley

Jeg har selv fullrate internet, som jeg har været meget tilfreds med i forhold til pris og stabilitet, og CBB mobil som jeg synes har fornuftige priser.

• #16   28. mar 2019 Tak for indput omkring Tv telefoner og net
    Det har faktisk været en øjnåbner for mig at se hvilke muligheder der er på den slags smiley
    Takker for hilsner omkring Harry og os det varmer i en alt for svær tid...
    Vh Annette

• #17   28. mar 2019 Hej Anette.

Det gør mig obdt at du har måtte sige farvel til Harry! Det er ikke nemt i tiden bagefter!

Du har fået mange godt råd i forhold til både mobil, i der et og tv, men jeg vil lige minde om at alle DR kanaler kan ses på deres hjemmeside og via app ganske gratis. Så hvis det kun er DR i ser, så er det spild af penge at betale for tv, men det vil nok kræve et Chromecast.

Husk at undersøg hvilke netdet dækker hos jer, vi kan fx. kun bruge mobiludbyder der kører på TDC net, selv om de påstår ved selskaberne at Telia også dækker her, så gør de ikke i praksis.

Mine tanker er med Jer!

• #18   29. mar 2019 Jeg vil også gerne give min kondolence. Jeg har fulgt en lille smule med på sidelinjen, og selvom vi naturligvis ikke kender hinanden, så giver det alligevel et sug i maven.
    Varme tanker herfra.

• #19   29. mar 2019 mange mange tak hvor det varmer folk som jeg ikke kender tænker på John og mig.
    vh Annette

• #20   29. mar 2019 Det gør mig virkelig ondt søde Annette, at læse I har mistet ham.. Jeg sender en masse varme og kærlige tanker i jeres retning, og en kæmpe virtuel krammer.

Jeg kan desværre ikke hjælpe så meget med hvad der er nemmest og bedst ift telefoni osv, da jeg aldrig selv har stået for det - har Callme som abonnement, og fik først sidste år i en alder af 22 flyttet nummeret over i mit eget navn.

Kommentér på:
TV telefon

Annonce