723 visninger
|
Oprettet:
TV telefon {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Som i måske ved er Harry død og han var den som tog sig af alt økonomi her i hus
Jeg skal selv ud og have den slags nu og en ting er jo TV og telefoner og net
Vi hade yousee og hade alt der men er der andre løsninger måske endog billiger jeg kan se på evt på net??
Det drejer sig om 2 telefoner som helst skulle forsætte i samme nummer.
Tv vi ser ikke meget med lidt ramachang ser John jeg er ikke intersseret i nyheder dem ser jeg på net
Så net skal med
Kan se på papire Harry gav ca. 900 kr om mrd.
VH Annette
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
og alt efter forbrug på telefoni, så har Callme nogle ret billige abonnementer, og mange forskellige abbonements typer, som passer til forskellige forbrug.
internet ville jeg lade blive ved Yousee, de har et sikkert og stabilt netværk.
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 885 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
Sender mest sms/MMS lige nu er der ret meget ringen men det skulle gerne have ende med at snakke i telefon med alle mulige
Måske et dum spørgsmål de Callme kan man tage sit nummer med
Kunne måske se jeg ville får for meget bøvl hvis jeg også skulle skifte nummer
VH Annette
nov 2006
VH Annette
maj 2007
jeg ved ikke om en stueantenne kan trække forbindelse ude på landet må jeg indrømme.
vi havde en stueantenne da min eks og jeg boede sammen, og vores søn så ramasjang. det var simpelthen for dyrt at betale for en tv-pakke, for at se 1 kanal, nu hvor man kunne modtage signal "gratis".
aug 2017
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 6 Svar: 464
Jeg har telmore play for 249 om måneden (måske er det steget lidt) her er der ud over fri tale og sms og net (kan ikke huske begrænsningen på net, men det står derinde) også tv2play, hbo nordic, mofibo (bøger) og nogle andre ting med, det er jeg utroligt glad for.
nov 2006
Der kunne man ikke flytte nummer rundt
Mange tak for svar der kunne bruges det skal være mit projekt for i dag
nov 2006
Mange tak for brugbare tips
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.963
Som mobil abb. har jeg altid haft callme, og det bliver jeg ved med, da jeg er rigtig godt tilfredse med dem!
Jeg ved der er en hjemmeside, hvor man kan indtaste din adresse, og så viser den hvad man kan få af internet
nov 2006
Ved Yousee ved så ikke om det er en slags spiceal aftale
jan 2007
Følger: 127 Følgere: 108 Heste: 10 Emner: 150 Svar: 1.451
maj 2007
apr 2008
Følger: 243 Følgere: 566 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.407
Vi kan kun få stofa ude hos os til internet. Det giver vi ca 7-800 kr for i kvartalet.
Har i hdmi/usb stik i tv? Så skal i anskaffe et chromecast, så kan i streame fra mobil via trådløs internet til tv - det er både youtube, netflix, viaplay, tv2 play og dr app. Det bruger vi. Koster ca 300kr i føtex.
jan 2016
Følger: 13 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 159
De har billige tlf abonnenter ( vi giver 199kr for fri tale og 30 GB data, og internet hjemme har vi det højeste der tilbydes til 299kr, men de har mange løsninger af både mobil telefoni og internet. ( måske skal det siges at internet fra fullrate er en To Go boks, så hvis man skal i sommerhus ellers andet, kan man tage sit internet med ...
Vi har aldrig haft nogle problemer hos dem overhoved, og man kan sagtens få sit nummer med sig, hvilket man kan hos alle ..
Vi havde egentlig skiftet fra fullrate og til Telia, men vi har skriftet tilbage til fullrate, da det bare, efter vores mening, er bedst ..
Vi har så parabol, men vi har også en chromcast så vi fra mobilen og ipaden kan se Netflix, Viaplay, fra DR. Tv osv osv ..
En ide kan være at kontakte forskellige udbydere, da de ved at indtaste jeres adresse kan oplyse dig hvilken hastighed og hvor god dækning de kan levere i jeres område ..
Det er en god ide så man ikke får en forbindelse som er dårlig ..
- specialt hvis du fravælger tv løsning, og udelukkende ser noget via nettet.
Blogger
Følger: 96 Følgere: 709 Heste: 3 Emner: 86 Svar: 1.841
Jeg har oplevet en masse vrøvl hos alle mulige andre teleselskaber men jeg har aldrig haft det mindste problem med GreenSpeak
Tv-pakke kan jeg ikke hjælpe med, vi ser ikke flowtv. Vi har Netflix og HBO sammen med en af mine veninder og så er der DRs hjemmeside hvis vi skulle få lyst til at se med der. Vi har også Chromecast
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
Som de andre siger vil jeg også forslå en cromecast. Så kan du også have netflix osv på fjernsynet
Jeg har selv fullrate internet, som jeg har været meget tilfreds med i forhold til pris og stabilitet, og CBB mobil som jeg synes har fornuftige priser.
nov 2006
Det har faktisk været en øjnåbner for mig at se hvilke muligheder der er på den slags
Takker for hilsner omkring Harry og os det varmer i en alt for svær tid...
Vh Annette
dec 2008
Følger: 15 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.773
Det gør mig obdt at du har måtte sige farvel til Harry! Det er ikke nemt i tiden bagefter!
Du har fået mange godt råd i forhold til både mobil, i der et og tv, men jeg vil lige minde om at alle DR kanaler kan ses på deres hjemmeside og via app ganske gratis. Så hvis det kun er DR i ser, så er det spild af penge at betale for tv, men det vil nok kræve et Chromecast.
Husk at undersøg hvilke netdet dækker hos jer, vi kan fx. kun bruge mobiludbyder der kører på TDC net, selv om de påstår ved selskaberne at Telia også dækker her, så gør de ikke i praksis.
Mine tanker er med Jer!
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.323
Varme tanker herfra.
nov 2006
vh Annette
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1262 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.438
Jeg kan desværre ikke hjælpe så meget med hvad der er nemmest og bedst ift telefoni osv, da jeg aldrig selv har stået for det - har Callme som abonnement, og fik først sidste år i en alder af 22 flyttet nummeret over i mit eget navn.
TV telefon