{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.051 visninger | Oprettet:

Piercinger {{forumTopicSubject}}

Åh ja, alle der har piercinger og tusser, kender det.. Så snart man har fået en ny, så tænker man allerede på hvad man skal have lavet næste gang hahaha. Så lad mig høre! Hvad har i af planer mht jeres næste piercing? Kom med noget inspiration smiley og hvis gerne dem i har.

Jeg har selv 4 i hver øreflip, dobbelt flat i venstre øre, næsepiercing og navlepiercing.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piercinger
  • #1   22. apr 2019 Jeg har ingen planer om nye piercinger. Kun nye tatoveringer. Faktisk har jeg tænkt mig at downgrade.

    Lige nu har jeg rook, conch, daith, septum og i begge bryster. Men er ret sikker på jeg tager min conch ud, da jeg ikke rigtig bryder mig om hvordan den ser ud mere. Den er også irriterende at sove med (det en stor ring), når jeg ligger på den side den er.
    Har dog overvejet at stretche min septum mere (den er 2,5 nu, vil gerne have den til 3,2mm).
    Og så stretcher jeg højest sansynligt mine ører. Men ved ikke om det tæller som nye piercinger, for hullerne er der allerede, jeg har bare ikke noget i dem lige nu.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   22. apr 2019 jeg har nr. 1 og 2.

    kunne godt tænke mig at få lavet nr. 3,4,5 og 8,9,10 og 17.

    men jeg er sådan en kylling, at jeg ikke tør så længe at de ikke kan skydes i.

    så jeg nøjes med at få tatoveret hele venstre underarm snart.. det er mere overskueligt smiley


    profilbillede
  • #3   22. apr 2019 AMT: Oh, det gjorde jeg heller ikke - men hvis du gerne vil synes jeg du skal kaste dig ud i det. Det gør faktisk mindre ondt med nål, synes jeg. Jeg blev selv meget overrasket. Alle dem i øreflippen har jeg desværre fået skudt i, ikke fordi der har været problemer eller noget, men ja. Nål er bare meget bedre. Mine 2 flats, vil jeg sige var en 3/10 i smerte. Det er kun lige prikket og så er det varmt bagefter. Slet ikke slemt smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   22. apr 2019 Sandra: vil så gerne!!! men kan slet ikke overskue at skulle have en nål stukket igennem mit øre.. er sådan en kylling smiley

  • #5   22. apr 2019 Sådan havde jeg det virkelig også og troede også jeg skulle dø da jeg sad der. Havde tænkt på det så meget men turde ikke, men så lige pludselig en dag så tog jeg tyren ved hornet og gjorde det smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   22. apr 2019 Sandra: må bare tage mig sammen ??
    hvis jeg kan få en nål ind i rygsøjlen, så kan jeg vel også få en i øret... smiley


  • #7   22. apr 2019 Amt: lige præcis! THATS THE SPIRIT! Griner smiley

  • #8   22. apr 2019 Jeg har kun tusser, 8 stk, 4 på fingre.
    Kun en er placeret så jeg ka se den.
    Jeg har næste i tankerne, den har været 6 år undervejs.
    Men nu er det den næste, fordi hesten lige er blevet aflivet.


  • #9   22. apr 2019 Jeg har 4 huller i hvert øre og i det ene øre har jeg som nr. 17 på AMT's billede og i navlen.

    Jeg har stav i navlen, for den kan ikke ses. Men ellers går jeg kun med øreringe og stiks i et hul i hvert øre. Skal ikke have flere piercinger smiley

    Jeg har ingen tatoveringer og det skal jeg heller ikke have, aldrig, for ud over det er grimt og ikke kan vaskes af, så vil jeg ikke have kapital bundet i noget så ubrugeligt smiley


  • #11   22. apr 2019 Tunge, 2x næsefløj, labret, navle og intim. Havde industrial, men den pillede jeg ud for nogle år siden.. Og så har jeg to i hver øreflip.

    Overvejede at få en ekstra i tungen, men så kom jeg i tanker om hvor væmmeligt det er at have en voldsomt hævet tunge og så gik jeg lidt væk fra den ide...

    Indtil videre kun 3 tatoveringer på underarm, skulder/ryg og ankel..

    Jeg planlægger kun nye tatoveringer. Har 3 ideer, en lille, som jeg endnu er usikker på hvor skal være, hel overarm og fuld ryg..


  • #12   22. apr 2019 Jeg har earl/bridge, tunge, navle og et hul i hvert øre, og er faktisk ret fint tilfreds med min piercing mængde. Den giver kant, men føler ikke den stjæler opmærksomheden smiley

    Jeg har to tatoveringer indtil videre, en lille på venstre håndled og en anden der fylder resten af indersiden af venstre underarm. Jeg skal så have tusset højre underarm nu på fredag, og jeg glæææder mig smiley


  • #13   22. apr 2019 Jeg har massere af tusser fra top til tå, bogstaveligtalt, kan snart ikke følge med længere smiley Til gengæld er det småt med piercinger, jeg har: navle, industrial og to helix samt alm huller i ørene. Ønsker mig en nippelpiercing samt daith. smiley

  • #14   22. apr 2019 Jeg har 3 i venstre og 2 i højre øre, har i øjenbryn, næse og tunge, har haft forneden, men måtte tage den ud da jeg skulle føde vores første dreng, og i alt lykken glemte jeg at få den i igen, hvilket jeg faktisk er ked af, da jeg elsker mine piercinger smiley
    har en tattoo på underarmen, en kinesisk drage, vil dog ha lavet en med mine drenges navne og fødselsår, piercinger har jeg ikke planer om at få lavet pt


  • #15   22. apr 2019 Tja jeg har egentlig haft alle 45 + piercinger jeg ville.
    Har dog kun alle dem i ørene, tungen og intimen tilbage, grundet en psyko ex der hev alle andre ud.

    Jeg tror jeg kun ønsker navlen, sternum og eksimoen tilbage.


    Mhs til tattoos, der er det udelukkende et økonomisk spørgsmål. For jeg har 100 jeg vil have lavet, men ikke råd til en eneste hahahah. Heller ikke de store plads mere tho.


  • #16   22. apr 2019 Jeg har haft en del piercinger, men efter jeg blev nødt til at tage dem ud (pga arbejde) og de begyndte at vokse sammen, har jeg haft meget bøvl med betændelse og har derfor fået en hel del arvæv de steder. Derfor har jeg besluttet at jeg nok ikke skal have flere. Nu skal der spares op til tatoveringer i stedet, dem er der ikke så meget bøvl med. Altså bare man får lavet dem et ordentligt og professionelt sted.

  • #17   23. apr 2019 Har navlepiercing og 3 huller i ørerne. Et i højre og to i venstre :).
    Vil super gerne have flere i ørerne. Da jeg var yngre, ville jeg have en næsepiercing og snake bite. Kommer aldrig til at ske nu, det vil min kæreste ikke være med til ??. Til det har jeg sagt fint, så længe jeg selv bestemmer over tatoveringer ??.


  • N
    N Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
    #18   23. apr 2019 Jeg har næsepiercing og helix lige nu. Så snart pengene er til det skal jeg have lavet conch i højre øre og en tatovering på venstre arm.


Kommentér på:
Piercinger

Annonce