{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Dyr dag igår. {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg da brugt penge igår. Det var ikke helt planen, men stod op og fandt ud af at den vinterjakke jeg troede jeg havde pakket ned den havde jeg åbenbart kasseret.
Heldigvis fandt jeg da hele 2 nogenlunde fede jakker på DBA og er spændt på hvor godt de vil varme. Den ene til cykelturen til og fra arbejde. Den anden til stalden og hesten....
Så blev der købt Leg Oil og Salanders og Mallanders ointment, loppefrøskaller til drengen. Og bestilt en gang massage som han skal have på fredag....
Derudover venter jeg svar på ægtælling og evt ormekur... det er dyrt at have hest, men hele fornøjelsen hver. Og så mangler jeg at købe et nyt bid, så det bliver nok ikke et HS eller NS ( hahaha )
Nyder den her tid, hvor jeg er gået igang med ryttertilvænningen og han er simpelthen så dejlig at arbejde med. Det han får vist den ene dag har han selv forbedret udførelsen af til den næste dag... perfekte lille hest. Elsker ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyr dag igår.
  • #1   3. okt 2019 Åhhh ja fornøjelsen ved at have hest smiley

    Jeg troede så din overskrift henvist til Doc dyr....så det er jo rent positivt at det “bare” blev dyrt pga nyt tøj og luksus til hesten og dig smiley

    Jeg havde nemlig en Doc dyr dag i går, hvor jeg fik regningen på Freiherrs kasteration og fjernelse af 3 tænder - føj den sved smiley
    Men på positiv siden, så er hesten kommet igennem det til UG, ingen efterfølgende infektion, og ja bare en glad og tilfreds vallak, som allerede er stoppet med at forsøge at bedække Caspian smiley

    Og så GLÆDER jeg mig til, at jeg næste år skal i gang med ryttertilvænning - håber det kommer til at gå lige så godt, som din hests lyder til at tage det smiley

    Mvh Charlotte


  • #3   3. okt 2019 hvilket str bid skal du bruge

  • #4   3. okt 2019 Sikke en dejlig ting at bruge penge på! smiley
    Nana, jeg elsker den plakat, man kan skifte forældre ud med utallige andre ord, hesteejer, hundeejer, husejer osv. smiley

    Jeg har pt. ikke hest, til gengæld ved hunden godt hvad mine penge skal bruges til!

    Vi har lige skiftet foder og godbidder/snacks ud til hypoallergent foder, det var også en slat samtidig med at vi så skal have ris ved siden af, da hun er vant til en 3 gange så stor mængde foder som det nye, så vi skal have noget der kan fylde lidt i maven ??


  • #5   3. okt 2019 Plus dyrlæge og så kom jeg til at snitte en kantsten i sidste uge, så ja, det koster også!

  • #6   3. okt 2019 Elkjær endte muffe bid eller baucher 3 delt. Er stadig lidt i tvivl. Str. 14 cm. Hvad har du? Mvh

  • #7   3. okt 2019 Ja jeg har en dyr dag i dag.. Skal betale berideren for ridningen under rideprøven, maskinstationen skal betales også skal jeg købe foder.. smiley de to sidstnævnte er jo faste udgifter.. Men stadig.. Pengene flyver af gårde før man overhovedet når at kigge på de.. smiley

    Mvh TT


  • #8   3. okt 2019 Godt at høre det “bare” er ting og ikke en dyrlægeregning smiley

    For 14 dage siden brugte jeg 1500 på foder (håber det holder ca 5 måneder) i sidste uge brugte jeg 350kr på australsk havre hø (burde holde 2 mdr) og har lige brugt knap 6.000 på wrap, som burde være til et års tid smiley


  • #9   3. okt 2019 Laura - Ikke mere end 6000kr på wrap smiley også et helt år.. smiley Jeg bruger 12.000.kr på 8 mnd smiley smiley

    Mvh TT


  • #10   3. okt 2019 TT: Det er til en hest smiley vi er to der har købt ind for 12.000 i alt, til to heste. Min andel er 6000 smiley
    Jeg har kun haft hesten i 3 mdr., så er spændt på, hvor meget han spiser smiley


  • #11   3. okt 2019 Ja okay smiley mit er til to heste.. Men dog kun 8 mnd. smiley

    Mvh TT


  • #12   3. okt 2019 TT: vi har græs året rundt også, men det kan sagtens være, vi får behov for mere - Nu må vi se smiley

  • #13   3. okt 2019 Her bliver det vist også en dyr dag, men forhåbentlig ikke dr dyr.
    Går og kigger lidt på hunden og tænker, hmm er han helt sig selv.
    Siden vi var ved at miste ham i juli, har han kostet lige omkring 25 i indlæggelser og udredning, så håber virkelig han ikke er ved at blive syg igen.

    Men indtil videre er der kommet et dækken med posten og senere skal jeg ud og hente hø, så lidt penge kommer dagen til at koste under alle omstændigheder smiley


  • #15   4. okt 2019
    ... Hver måned siger jeg til mig selv, at jeg skal lade være med at købe noget nyt til pony dyret.

    ... Hver måned falder jeg over et eller andet, som jeg lige er nød til at eje fordi det er et godt tilbud. I sidste måned var det magnet dækken, magnet gamacher og magnet hasegamacher. Andre måneder er det andre ting, fx har jeg lige købt et Catago Fir Tech dækken, fordi det var også billigt.

    Sååååe... Jeg har opgivet projekt " lad være med og bruge penge på dyret ".


  • #16   4. okt 2019 Velkommen til hesteverden smiley

Kommentér på:
Dyr dag igår.

Annonce