{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest
  • #1   8. okt 2019 Hvad betyder "din hest"?

    Ejer du den?
    Er det en rideskolehest? Parthest?

    Hvis du ejer, så bestemmer du jo 100%.
    Og så kan du godt give hende en passende skideballe.
    Hvis det er rideskole, så kan du snakke med ridelæren. Men hvis ejer/ridelærer siger, at sådan er det, så skal du acceptere det. Samme gælder Parthest.

    Knæk og bræk.


  • #2   8. okt 2019 det er min egen hest

  • #3   8. okt 2019 Ved du, hvorfor hun tror, hun må ride på din hest?
    Hvordan ved du, hun har redet på din hest? smiley
    Men du må tage en alvorlig snak med hende - evt hendes forældre alt efter alder på pigen og forklare, at du ikke vil have, hun rider på din hest på noget som helst tidspunkt.
    Hvis det ikke virker, må du prøve at snakke med staldejer, omkring hvad I så kan finde på smiley


  • #4   8. okt 2019 Hun har sagt det

  • #5   8. okt 2019 Hvor har du den opstaldet, så vidt jeg kan se af tidligere tråde bor du på et bosted? Så kan dine bostøtter måske hjælpe smiley

    Og har hende, der har sagt hun rider den, sagt det mens i skændtes? Tror du måske hun har sagt det fordi hun er misundelig?

    Der er selvfølgelig ingen der må ride på andres heste uden tilladelse, men måske hun ville ønske hun måtte, eller hun vil gøre dig sur. Lad hende ikke lykkedes med nogen af delene og vær helt sikker på at hun virkelig har redet, før du gør mere.


  • #6   9. okt 2019 Hun skulle dælme være glad for det ikke var min hest, for så havde jeg meldt hende smiley

Kommentér på:
Hest

Annonce